quote:Op woensdag 18 november 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb hem lief twitje gestuurd
Vooropgesteld dat het voor een station (3, 538, Q, maakt niet uit wie) een plaat 'hit' te maken zonder support van anderen, het is nou net zo dat een plaat dus niet altijd in itunes staat zonder goedkeuring van de platenmij. Neem die Owl City, al weken op 1 in Amerika en dus wel in de iTunes store te krijgen daar, maar hier nog niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True. Maar als jullie als dj een plaat (die nog niet op single uit is) helemaal te gek vinden, deze vaak draaien en bij het publiek aanslaat, wordt het toch vanzelf een hit? Meeste singles komen van albums die via iTunes etc. te krijgen zijn. Dan hoeft een platenmaatschappij er toch niet perse het labeltje 'single' op te plakken?
The Fear wel he?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
The Fair!. Fantastisch om die weer eens te horen. Leuk liedje
pssst het is fearquote:Op woensdag 18 november 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
The Fair!. Fantastisch om die weer eens te horen. Leuk liedje
No offence, maar je mist een aantal woorden volgens mij en ik snap er geen fuck van.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat het voor een station (3, 538, Q, maakt niet uit wie) een plaat 'hit' te maken zonder support van anderen, het is nou net zo dat een plaat dus niet altijd in itunes staat zonder goedkeuring van de platenmij. Neem die Owl City, al weken op 1 in Amerika en dus wel in de iTunes store te krijgen daar, maar hier nog niet.
Precies, beetje kromme zinsopbouw, waaruit ik niet kan afleiden wat het eigenlijk moet zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 21:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
No offence, maar je mist een aantal woorden volgens mij en ik snap er geen fuck van.
Da's idd ook nog zoiets opvallends. Ik hoop dat ze daar snel vanaf stappen. Door internet wordt een plaat net zo snel in Amerika en Europa als in Australië ontdekt. Als je die plaat vervolgens legaal wil kopen, kán het niet eensquote:Op woensdag 18 november 2009 21:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat het voor een station (3, 538, Q, maakt niet uit wie) een plaat 'hit' te maken zonder support van anderen, het is nou net zo dat een plaat dus niet altijd in itunes staat zonder goedkeuring van de platenmij. Neem die Owl City, al weken op 1 in Amerika en dus wel in de iTunes store te krijgen daar, maar hier nog niet.
Net had ik dat ook.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Shit, ligt het aan mij of draait Fok! niet heel tof?
Laat ze dat aub ook met films en tv series doen. Dan zul je zien dat het illegale circuit ook gelijk voor een deel instort.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's idd ook nog zoiets opvallends. Ik hoop dat ze daar snel vanaf stappen. Door internet wordt een plaat net zo snel in Amerika en Europa als in Australië ontdekt. Als je die plaat vervolgens legaal wil kopen, kán het niet eens.
De clip is al net zo geniaal. Eels rules!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:58 schreef Noortje. het volgende:
Wat een tof nummer dit.
Laten ze om te beginnen maar eens Pandora.com, Hulu.com en Spotify wereldwijd beschikbaar maken, dan zijn we al een heel eind.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Laat ze dat aub ook met films en tv series doen. Dan zul je zien dat het illegale circuit ook gelijk voor een deel instort.
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Laat ze dat aub ook met films en tv series doen. Dan zul je zien dat het illegale circuit ook gelijk voor een deel instort.
Precies.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laten ze om te beginnen maar eens Pandora.com, Hulu.com en Spotify wereldwijd beschikbaar maken, dan zijn we al een heel eind.
Eensquote:Op woensdag 18 november 2009 22:03 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA White Lies - Death![]()
Een van de beste platen van dit jaar. IMho !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |