Daarom ben ik blij dat ik vrijdagavond tussen 19 en 22 uur meestal niet onderweg ben.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef alors het volgende:
[..]
Altijd leuk, wel kut als je in het openbaar bent en met oordopjes luistert en iedereen je aankijkt van, wat lach jij nou weer?
Godmiljaarquote:Op woensdag 18 november 2009 16:50 schreef gerbenp het volgende:
Ik moet aan dit denken bij de vodafone storing.
ik vind hem best leuk die reclamequote:
Dit is een leuke wake-up call van de herfst. Niet extreem, maar voldoende om iedereen even alert te krijgenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef themauster het volgende:
Ben nog altijd blij dat mijn schutting er nog staat zeg, Wat een windje zo net
Tijd voor een échte storm, eentje waardoor het auto- en treinverkeer in het hele land weer plat komt te liggen!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit is een leuke wake-up call van de herfst. Niet extreem, maar voldoende om iedereen even alert te krijgen
QFT, James Morrison is toch echt beter dan Maria Mahna Mahna.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:47 schreef alors het volgende:
Plaat[spatie]Sander!!!
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
QFT, James MorrisonPaolo Nutini is toch echt beter dan Maria Mahna Mahna.
Ik vergeet 18 januari 2007 niet weer, de glazen wanden van de loopbrug bij ons op school vlogen er toen uit terwijl wij net naar huis werden gestuurd omdat ze het openbaar vervoer wilden plat leggenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor een échte storm, eentje waardoor het auto- en treinverkeer in het hele land weer plat komt te liggen!
Ik moest die dag ook nog van Haarlem naar Leiden en weer terug. Op de terugweg reden er al geen treinen meer naar Haarlem... maar via Hoofddorp kwam ik toen uiteindelijk toch nog zonder problemen thuis.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vergeet 18 januari 2007 niet weer, de glazen wanden van de loopbrug bij ons op school vlogen er toen uit terwijl wij net naar huis werden gestuurd omdat ze het openbaar vervoer wilden plat leggen
De rest heeft waarschijnlijk internet via Vodafone.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:11 schreef alors het volgende:
Haai!
Just Breathe
rustig hier trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |