Korfbal is overal voor 3/4 inteelt heb ik het gevoel, soort van Volendammer ziekte.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoe hoog is het inteeltgehalte bij jouw Korfbalclub?
Die ploeg hier in Velsen nogal een beetje boel.
De avond kan voor jou dus niet meer stukquote:Op woensdag 18 november 2009 23:25 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Echt heerlijk, beter als een orgasme
Vooral als de tegenstander dan nog ff doorzeurt tegen de scheidsrechter
Mwoah, voor de rest ontzettend slecht gespeeld dus is het een wedstrijd om van te leren. Genieten doe ik niet van deze wedstrijd.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De avond kan voor jou dus niet meer stuk
Treurig doelpunt.quote:
Dat je hem uberhaubt nog aan hebt, trek hem altijd als eerste uit thuis om makkelijk kloffie aan te trekken.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:52 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik trek mijn pak maar eens uit en trek nog ff iets makkelijks aan.
Ben net een half uur thuis ofzo.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat je hem uberhaubt nog aan hebt, trek hem altijd als eerste uit thuis om makkelijk kloffie aan te trekken.
minimaal 45 minutenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:55 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Ben net een half uur thuis ofzo.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 november 2009 00:28 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik ga richting bed, nog ff internetten en een boek lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |