tuurlijk welquote:Op woensdag 18 november 2009 19:10 schreef Sirolf het volgende:
Hallo!
Of was het niet de bedoeling dat ik mee zou doen met de hallo-golf?
Is 't ook gewoon toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Geen idee hoe het komt, maar ik vind Sorry van Kyteman nog steeds een geweldige plaat!
Klopt, maar Blew Like Trompets was ik na een tijdje heel veel horen toch wel een beetje zat. Dat is hierbij nog lang niet het geval.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De rest heeft waarschijnlijk internet via Vodafone.
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Geen idee hoe het komt, maar ik vind Sorry van Kyteman nog steeds een geweldige plaat!
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, Veenstra doet weer een dansje bij dit nummer.
quote:
Zoals http://archief.weer.nl/?menu=view&cat=storm&item=storm25januari199513012004.wn ?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor een échte storm, eentje waardoor het auto- en treinverkeer in het hele land weer plat komt te liggen!
Hiquote:Op woensdag 18 november 2009 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik kom alleen even "Avond" roepen, maar ik luister uiteraard niet
![]()
Vanmiddag mn bril opgehaald, het was gelijk een stuk minder mistig zeg maar![]()
Ik heb nog veeeeeeeeeel meer gekke gifjes van Michielquote:
Inderdaad. Avondquote:Op woensdag 18 november 2009 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik kom alleen even "Avond" roepen, maar ik luister uiteraard niet
![]()
Heel erg mooie plaat inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 20:21 schreef Brennel het volgende:
They stood up for love![]()
Dik kippevel hierzo. Zo f*cking mooi![]()
![]()
ik blfijf het met je eens !quote:
Nu??? Wist ik nietquote:
vink helemaal niks anquote:
Serieus??? Hartstikke lekkere meezingplaat en ook wel bijzonder fijn up-tempo. Bijna een echte achtbaanplaatquote:
Bron Twitter Guisquote:Morgen: heftig nieuws rondom mijn vroege ochtendshow...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |