Timooooooooooooooooo !quote:Op woensdag 18 november 2009 22:07 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Eens![]()
![]()
Deep Purple in de HMH gisteren was echt ge-ni-aal! muzikaal gezien het beste concert van het jaar. De tering wat rocken die gasten![]()
![]()
Blijkbaar komt er in het voorjaar een nieuw album, dus ik zou zeggen: laat Pinkpop maar komen
Haaaaaaaaaaaansiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeequote:
En hoe! alleen blijft het eeuwig jammer dat ze Woman From Tokyo en (vooral) Child in Time niet mogen spelen vanwege rechten kwestiesquote:Deep Purple. Ze bestaan dus nog
.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:15 schreef alors het volgende:
Love will tear us apart!
maar ik vind de versie van jose gonzalez mooier
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaansiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
[..]
En hoe! alleen blijft het eeuwig jammer dat ze Woman From Tokyo en (vooral) Child in Time niet mogen spelen vanwege rechten kwesties![]()
Het wordt zo wel een hele dode uitzending...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:19 schreef -Hans- het volgende:
lol
Maaruh, mijn god wat een zwaar onderwerp zeg. Hier ga ik dus niet naar luisteren..
Ik ook niet. Kan prima op een praatzender.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:19 schreef -Hans- het volgende:
lol
Maaruh, mijn god wat een zwaar onderwerp zeg. Hier ga ik dus niet naar luisteren..
Nogal jaquote:Op woensdag 18 november 2009 22:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het wordt zo wel een hele dode uitzending...
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 november 2009 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kan prima op een praatzender.
Alleen Eliza heeft nog niet helemaal door dat de boel weer werktquote:Op woensdag 18 november 2009 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
fok is lekker snel geworden na de downtime
niets , behalve dat het pas 100x voorbij gekomen is.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
War is nou eng aan over de dood praten..
Het is inderdaad niet de eerste keerquote:Op woensdag 18 november 2009 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niets , behalve dat het pas 100x voorbij gekomen is.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:33 schreef Timo20 het volgende:
Leuke track voor op een uitvaart: Beck - Loser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |