ghe ja, dat vroeg ik ook een paar keer: "mag ik ook mijn mening geven misschien, of in elk geval even uitpraten?"quote:Op woensdag 18 november 2009 10:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat deden ze bij mij ook tijdens de laatste gesprekken, vooral toen ik hun kritieke punten onderstreepte. Kan ik erg slecht tegen, ik heb toen ook gewoon gezegd dat ik ook graag wat wilde zeggen.
Maar wat een zakkenwassers zeg
Ik heb de macht om alle powers van iedereen aan of uit te zetten!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*Plant de gedachte "you are stopped" in je hoofd*
Zo. Done.
quote:
4 of 5 keer? Damn, ik weet niet of ik dan wel netjes en relax had kunnen blijvenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ghe ja, dat vroeg ik ook een paar keer: "mag ik ook mijn mening geven misschien, of in elk geval even uitpraten?"
iets van 4 of 5 keer ofzo.
NEE!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze heeft je eigenlijk gezegd dat je altijd terrecht kunt, kom bel dat vrouwke op en doe er wat aan
Donorregister - Bewijs van registratiequote:Op woensdag 18 november 2009 10:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn jullie eigenlijk orgaan donor?
nouja, ik kwam er gewoon niet door, dus op een gegeven moment ben ik gewoon opgestaan, heb ik gezegd dat er blijkbaar niet veel te zeggen meer viel, en ben gegaan.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
4 of 5 keer? Damn, ik weet niet of ik dan wel netjes en relax had kunnen blijven
Het stomme is, ze kunnen toch niks doenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:56 schreef dawg het volgende:
ja ik weet het. als het niet zo debiel was zou ik er nog om kunnen lachen.
Volwassen gesprek zegquote:Op woensdag 18 november 2009 10:58 schreef dawg het volgende:
ghe ja, dat vroeg ik ook een paar keer: "mag ik ook mijn mening geven misschien, of in elk geval even uitpraten?"
iets van 4 of 5 keer ofzo.
Same here.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Donorregister - Bewijs van registratie
Keuze 1 U stelt uw organen en weefsels na uw overlijden beschikbaar voor transplantatie
WTF heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEE!
Trouwens, nu ik ouder word en chagrijniger en afstandelijker en valser en verbitterder.... nu merk ik dat het lanzgaam weggaat en ik er niet zo veel "last" meer van heb.
Making you the only adult in the room! Uitstekend opgelostquote:Op woensdag 18 november 2009 11:00 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, ik kwam er gewoon niet door, dus op een gegeven moment ben ik gewoon opgestaan, heb ik gezegd dat er blijkbaar niet veel te zeggen meer viel, en ben gegaan.
goed puntquote:Op woensdag 18 november 2009 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Same here.
Ik zou overigens willen dat er een Keuze 1,5 was. U stelt uw organen en weefsels na uw overlijden beschikbaar voor transplantatie, mits de ontvanger daarvan daar ook voor gekozen heeft.
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Keuze 1 U stelt uw organen en weefsels na uw overlijden beschikbaar voor transplantatie
Ik ben al een lappenpopquote:Op woensdag 18 november 2009 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Same here.
Ik zou overigens willen dat er een Keuze 1,5 was. U stelt uw organen en weefsels na uw overlijden beschikbaar voor transplantatie, mits de ontvanger daarvan daar ook voor gekozen heeft.
Heb ik ook inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 10:59 schreef djayzz het volgende:
Maakt niet heel veel uit of er iets nuttigs uit te halen is. Zolang je de doktoren maar de kans geeft. Hoornvlies van je ogen kan bijvoorbeeld prima in orde zijn, ook als is de rest van je lichaam een lappenpop.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben al een lappenpopIn mij snijden levert denk ik niet veel op. Neem daarin mijn nogal excessieve levensstijl mee en ik denk dat ik nu al afgekeurd ben
Dat zal reuze meevallen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:05 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben al een lappenpopIn mij snijden levert denk ik niet veel op. Neem daarin mijn nogal excessieve levensstijl mee en ik denk dat ik nu al afgekeurd ben
Vooral je lever?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, daar ga ik me na mijn dood niet meer druk om makenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Same here.
Ik mag niet eens bloed doneren, laat staan dat ze m'n organen willen hebbenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Of de reden:quote:Op woensdag 18 november 2009 11:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoorde trouwens laatst op het werk een figuur roepen dat hij voor Nee heeft gekozen omdat er zoveel op gepushed werd. En als ze hem zo lastig er mee vallen, dan kregen ze ook niks. Dat was serieus zijn reden!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je Nee zegt uit bijvoorbeeld geloofsovertuigingen. Maar dat vond ik echt zo dom. De rest van de afdeling zat gelukkig ook hem met open mond aan te kijken.
you wishquote:Op woensdag 18 november 2009 11:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gaat het 2e deel van die TT over mij Murm?!
ok heel slecht
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt niet heel veel uit of er iets nuttigs uit te halen is. Zolang je de doktoren maar de kans geeft. Hoornvlies van je ogen kan bijvoorbeeld prima in orde zijn, ook als is de rest van je lichaam een lappenpop.
Ik zal eens vragen wat mijn HA ervan denkt als ik haar weer zie. Ik denk niet dat er veel bruikbaars is. Veel is namelijk al stuk geweest of heb ik al beschadigd. Hoewel ik wel veel minder ben gaan rokenquote:
ff navragen kan geen kwaad inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 11:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik zal eens vragen wat mijn HA ervan denkt als ik haar weer zie. Ik denk niet dat er veel bruikbaars is. Veel is namelijk al stuk geweest of heb ik al beschadigd. Hoewel ik wel veel minder ben gaan roken
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gaat het 2e deel van die TT over mij Murm?!
ok heel slecht
Waarom?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Same here.
Ik heb meer dan 25 botbreuken en 300+ hechtingen gehadquote:
Nou als ze mijn bloed niet willen hebben dan hou ik m'n organen ookquote:Op woensdag 18 november 2009 11:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik zal eens vragen wat mijn HA ervan denkt als ik haar weer zie. Ik denk niet dat er veel bruikbaars is. Veel is namelijk al stuk geweest of heb ik al beschadigd. Hoewel ik wel veel minder ben gaan roken
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:12 schreef Ripley het volgende:
Ik ben al jaren geregistreerd als orgaandonor
Doet dat ertoe, in jouw keuze dan, of er wat bruikbaars is of niet? Dat vinden de dokteren wel uit ná je dood. En je leeft, dus ik denk dat het reuze meevalt. Ook met die excessieve levensstijl.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:10 schreef Belsezar het volgende:
Let op: er staat bengeltje! Geen engeltje!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:14 schreef dawg het volgende:
* dawgie schopt bels
moest van bengeltje.
Die discussie heb ik ook gehad met mijn moeder ja en ik heb er op aangedrongen dat ze mocht ik sterven mijn wens tot orgaandonatie respecteert. Ik vind het gewoon heel belangrijk, dan is mijn dood toch nog ergens positiefquote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Waarom?
Is iemand die daar om welke reden dan ook niet voor kiest minder waardig? Mijn moeder was bang dat ze niet meer naar me kon kijken dan en wilde daarom liever niet. Nu weet ze dat dat niet zo is, dus vond ze het niet erg, maar ik kan me voorstellen dat je het voor mensen waarvan je houd niet zou doen. Nou ja, ik vindt het onzin dus. En iemand die een hart nodig heeft is al geen goede donor waar schijnlijk. Dus die hoeft niets in te vullen.
Ik toen ik mijn moeder overtuigt had dat ze mijn neus niet willenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:12 schreef Ripley het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
naast het feit dat ik het niet wil geven, wil ik ook niks ontvangen..
Maar verder ben je wel lief?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben geen orgaandonor..
maar naast het feit dat ik het niet wil geven, wil ik ook niks ontvangen..
mocht het zo zijn dat ze in mn familie een nier nodig hebben, zal ik het misschien nog wel overwegen..
verder zijn mijn organen ook niet alles waard...
mijn ogen zijn niet goed, mijn trommelvlies staat scheef, mijn longen zijn doorrookt, mijn lever heb ik al een heul stuk kapotgezopen en mn hart is van steen..
Oja, en mn hersenen heb ik kapotgeblowt
Heb je een specifieke reden om geen orgaandonor te zijn?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben geen orgaandonor..
maar naast het feit dat ik het niet wil geven, wil ik ook niks ontvangen..
mocht het zo zijn dat ze in mn familie een nier nodig hebben, zal ik het misschien nog wel overwegen..
verder zijn mijn organen ook niet alles waard...
mijn ogen zijn niet goed, mijn trommelvlies staat scheef, mijn longen zijn doorrookt, mijn lever heb ik al een heul stuk kapotgezopen en mn hart is van steen..
Oja, en mn hersenen heb ik kapotgeblowt
I know enoughquote:Op woensdag 18 november 2009 11:14 schreef dawg het volgende:
* dawgie schopt bels
moest van bengeltje.
Mijn ouders zijn zelf ook donor, dus dat scheeltquote:Op woensdag 18 november 2009 11:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die discussie heb ik ook gehad met mijn moeder ja en ik heb er op aangedrongen dat ze mocht ik sterven mijn wens tot orgaandonatie respecteert. Ik vind het gewoon heel belangrijk, dan is mijn dood toch nog ergens positief
lief? vies woordquote:
Ik heb het een aantal jaar terug vergeten in te vullen, maar hoorde er deze week iets over op de radio.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:12 schreef Ripley het volgende:
Diegene heeft misschien geen goed hart, maar wel misschien een goede lever of wat dan ook! Als diegene mij op zo'n moment niks wil geven, krijgt 'ie ook niks van mij!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Waarom?
Is iemand die daar om welke reden dan ook niet voor kiest minder waardig? Mijn moeder was bang dat ze niet meer naar me kon kijken dan en wilde daarom liever niet. Nu weet ze dat dat niet zo is, dus vond ze het niet erg, maar ik kan me voorstellen dat je het voor mensen waarvan je houd niet zou doen. Nou ja, ik vindt het onzin dus. En iemand die een hart nodig heeft is al geen goede donor waar schijnlijk. Dus die hoeft niets in te vullen.
Doe datquote:Op woensdag 18 november 2009 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb het een aantal jaar terug vergeten in te vullen, maar hoorde er deze week iets over op de radio.
Ik ga er binnenkort toch nog even achteraan, vind het eigenlijk wel vanzelfsprekend namelijk.
ja, zoals ik zeg, ik wil niks ontvangen, en dus ook niet afgeven,... ik ga de grond in zoals ik ben en niet anders.. ik wil ook geen sectie op mn lichaam als ik dood ben..quote:Op woensdag 18 november 2009 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb je een specifieke reden om geen orgaandonor te zijn?
en hoe staat je moeder er nu tegenover?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die discussie heb ik ook gehad met mijn moeder ja en ik heb er op aangedrongen dat ze mocht ik sterven mijn wens tot orgaandonatie respecteert. Ik vind het gewoon heel belangrijk, dan is mijn dood toch nog ergens positief
Nou ik weet dat liever voordat ze me kapotsnijden en er dan achter komen nah hier valt niks te halen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doet dat ertoe, in jouw keuze dan, of er wat bruikbaars is of niet? Dat vinden de dokteren wel uit ná je dood. En je leeft, dus ik denk dat het reuze meevalt. Ook met die excessieve levensstijl.
Dont worryquote:Op woensdag 18 november 2009 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Let op: er staat bengeltje! Geen engeltje!
Anders krijg ik dat gelazer weer dat ik de laatste tijd niet lief ben voor 'm.
Kan me voorstellenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, zoals ik zeg, ik wil niks ontvangen, en dus ook niet afgeven,... ik ga de grond in zoals ik ben en niet anders.. ik wil ook geen sectie op mn lichaam als ik dood ben..
Idd, ieder moet die keuze maken.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:08 schreef dawg het volgende:
ieder moet die keuze voor zich maken. en wat ik heb ingevuld lijkt me wel duidelijk.
scheelt misschien nog wel in de kostenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan me voorstellen
Ik wil gecremeerd worden, dan maakt een orgaan meer of minder ook niks uit.
Ik denk dat ze er alleen maar op die manier achter kunnen komen, dus dat je huisarts daar ook niet zoveel over kan zeggen. Maar goedquote:Op woensdag 18 november 2009 11:19 schreef Belsezar het volgende:
Nou ik weet dat liever voordat ze me kapotsnijden en er dan achter komen nah hier valt niks te halen.
het is heel simpel, de meeste mensen vinden de dood een eng iets en willen daar het liefst zo weinig mogelijk over nadenken.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Idd, ieder moet die keuze maken.
Ik vind het belachelijk dat het nu niet opt-out is. Oftewel, donor tenzij. Dat is er om de mensen die het niet willen te beschermen. Terwijl juist diegene die het perse niet willen vrijwel allemaal wel zijn geregistreerd. 99.9% van de mensen die niet zijn geregistreerd, zijn gewoon te lui om het te doen.
Dat wil ik dus echt niet hè.quote:
De mijne ook, maar bij mij vind mijn moeder het geen fijn ideequote:Op woensdag 18 november 2009 11:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn zelf ook donor, dus dat scheelt
geen idee, home made crematie zal wel goedkoop zijn, bij een crematorium niet denk ikquote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
scheelt misschien nog wel in de kosten
Maar waarom?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, zoals ik zeg, ik wil niks ontvangen, en dus ook niet afgeven,... ik ga de grond in zoals ik ben en niet anders.. ik wil ook geen sectie op mn lichaam als ik dood ben..
Wat dan? Je hebt toch zo'n hekel aan religie?quote:
Waarom niet? Omdat ik vind dat als je andere mensen niet een kans op leven gunt met jouw organen, dat je zelf ook geen recht hebt om die organen te ontvangen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Waarom?
Ja, de openbare begraafplaats. (dat zijn overigens tegenwoordig de meeste)quote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat dan? Je hebt toch zo'n hekel aan religie?
Waar wil je begraven worden dan? een begraafplaats voor ongelovigen, bestaat dat?
Ik ookquote:Op woensdag 18 november 2009 11:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan me voorstellen
Ik wil gecremeerd worden, dan maakt een orgaan meer of minder ook niks uit.
Vragen kan altijdquote:Op woensdag 18 november 2009 11:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er alleen maar op die manier achter kunnen komen, dus dat je huisarts daar ook niet zoveel over kan zeggen. Maar goed
Ik heb werkelijk geen idee, zo ver heb ik er nog niet over nagedacht. Ik vind de plek waar een urn staat (zo'n muur) zo onpersoonlijk (en bij iemand thuis, neequote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef ArTiC het volgende:
Wat dan? Je hebt toch zo'n hekel aan religie?
Waar wil je begraven worden dan? een begraafplaats voor ongelovigen, bestaat dat?
Dat is mooi iddquote:Op woensdag 18 november 2009 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ookZodat de helft van mijn as in NL kan blijven en de helft in Brazilie.
Zo ben ik en zo zal ik naderhand ook zijn, half half. Altijd thuis
Ik wil naar een alien planeet geschoten wordenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is mooi idd
mijn oma zwemt tussen de dolfijnen somewhere
Bij mij komt het waarschijnlijk omdat ik geen familie waar ik ooit contact mee heb gehad begraven is. Dus ga ook nooit naar een begraafplaats om iemand te bezoekenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, zo ver heb ik er nog niet over nagedacht. Ik vind de plek waar een urn staat (zo'n muur) zo onpersoonlijk (en bij iemand thuis, nee). Liever een plekje, waar mensen eventueel heen kunnen.
oh?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, de openbare begraafplaats. (dat zijn overigens tegenwoordig de meeste)
Urk?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:31 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik wil naar een alien planeet geschoten worden
Voor mij was het eerst een nee omdat mijn moeder er echt moeite mee had. Ik gun het mensen wel, toen ook, maar ze raakte echt over stuur bij het idee dat ze me niet meer zou kunnen zien na mijn dood. Dat wil je ook niet. Dan is het kiezen voor 2 kwade.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat ik vind dat als je andere mensen niet een kans op leven gunt met jouw organen, dat je zelf ook geen recht hebt om die organen te ontvangen.
Na orgaandonatie kan je iemand nog gewoon zien na zijn dood hoor.quote:Voor mij was het eerst een nee omdat mijn moeder er echt moeite mee had. Ik gun het mensen wel, toen ook, maar ze raakte echt over stuur bij het idee dat ze me niet meer zou kunnen zien na mijn dood. Dat wil je ook niet. Dan is het kiezen voor 2 kwade.
Je weet de reden gewoon niet.
Liever Zortquote:
Hmm, zo klein is Helmond toch ook weer niet? In de meeste gemeente is toch minstens 1 openbare begraafplaats.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh?
hier hebben we alleen RK begraafplaatsen (aka kerkhof) volgens mij.
Het is echt niet alsof je helemaal verminkt bent. Er zijn wat organen uit...met een klein sneetje. Daar zitten kleren overheen. Of wil je in je nakie in de kist liggen? Mensen die geen organen geven worden ook volgespoten met balsem hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 11:33 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Voor mij was het eerst een nee omdat mijn moeder er echt moeite mee had. Ik gun het mensen wel, toen ook, maar ze raakte echt over stuur bij het idee dat ze me niet meer zou kunnen zien na mijn dood. Dat wil je ook niet. Dan is het kiezen voor 2 kwade.
Vrienden van mij zijn naar Urk gegaan als rioadtrip. Allemala hele belachelike foto'squote:
Je kunt ook niet kiezen hoe je dood gaat, misschien krijg je wel een gruwelijk auto-ongeluk, waarbij mensen je ook niet meer kunnen zien, of je bent zo ziek dat je liever herinnert wil worden als je was, en niet op het moment dat je dood ging. Ik vind het nogal een kul argument, eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:33 schreef lichtekooi het volgende:
Voor mij was het eerst een nee omdat mijn moeder er echt moeite mee had. Ik gun het mensen wel, toen ook, maar ze raakte echt over stuur bij het idee dat ze me niet meer zou kunnen zien na mijn dood. Dat wil je ook niet. Dan is het kiezen voor 2 kwade.
Een vriendin van mijn moeder is verpleegster en heeft ooit een stel met kind gehad die geen orgaan wilden voor hun kind, die ging dood en later had vader een orgaan nodig en dat wilde hij wel. Dat vond zij zo erg!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef dawg het volgende:
mensen die zeggen niks te willen ontvangen als puntje bij paaltje komt weten vaak niet waar ze over praten, en ze onderschatten hoe sterk je overlevingsinstinct is.
Urk is ook echt een dorp?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn naar Urk gegaan als rioadtrip. Allemala hele belachelike foto's
Het is sowieso rottig voor je familie als je doodgaat, en als ze achter je staan, vinden ze dat alleen maar goed van je dat die keuze hebt gemaakt.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Ach, ik neem alvast een voorschot op mijn gedachtes over allerlei dingen na mijn dood. Na mijn dood maakt het me allemaal niks meer uit. Sterker nog, dan denk ik er niks over. Dus ik ga me ook niet nu al druk maken hoe rottig het voor mijn familie zou zijn.
Gigantisch vies zwaar reformeert incest dorp is hetquote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Urk is ook echt een dorp?Ik dacht dattie een imaginaire alien planeet bedoelde met lieve groene mannetjes erop
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Urk is ook echt een dorp?Ik dacht dattie een imaginaire alien planeet bedoelde met lieve groene mannetjes erop
Hypocrietquote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Een vriendin van mijn moeder is verpleegster en heeft ooit een stel met kind gehad die geen orgaan wilden voor hun kind, die ging dood en later had vader een orgaan nodig en dat wilde hij wel. Dat vond zij zo erg!
Jij bent niet zo van de nuances hequote:Op woensdag 18 november 2009 11:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gigantisch vies zwaar reformeert incest dorp is het
Vind ik ookquote:Op woensdag 18 november 2009 11:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is mooi idd
mijn oma zwemt tussen de dolfijnen somewhere
in Brouwhuis zit er 1 volgens google schijnbaar...en 1 heeft een protestants gedeelte.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, zo klein is Helmond toch ook weer niet? In de meeste gemeente is toch minstens 1 openbare begraafplaats.
Nee, in NH blijven ze netjes van familie leden afquote:Op woensdag 18 november 2009 11:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gigantisch vies zwaar reformeert incest dorp is het
En zo neemt de familie Zonnekoning de wereld overquote:Op woensdag 18 november 2009 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vind ik ook
Mijn vader wilt het liefst een zeemansgraf en mijn moeder wilt in het familiemausoleum in brazilie bijgezet worden.
Niet dat ik perse onder de grond wil, maar als het wel gebeurt, dan niet op een Christelijke begraafplaats.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in Brouwhuis zit er 1 volgens google schijnbaar...en 1 heeft een protestants gedeelte.
dat zei ik ook en de angst is weg, maar eerst dus niet en ik wil mijn moeder ook niet pijn doen na mijn dood door donor te zijn dan. Nu is ze niet meer bang, dus geen reden voor nee meer.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:36 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Het is echt niet alsof je helemaal verminkt bent. Er zijn wat organen uit...met een klein sneetje. Daar zitten kleren overheen. Of wil je in je nakie in de kist liggen? Mensen die geen organen geven worden ook volgespoten met balsem hoor
Ik ben er vaker geweest dan jullie denk ik zoquote:Op woensdag 18 november 2009 11:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij bent niet zo van de nuances he
Kan wel als je een spookje wordtquote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het altijd wel jammer dat je niet op je eigen begrafenis kan komen, ik zou wel eens willen zien welke huichelaars er op komen dagen die je totaal niet verwacht.
Laat het filmen, dan kan je in je volgende leven het terug zienquote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het altijd wel jammer dat je niet op je eigen begrafenis kan komen, ik zou wel eens willen zien welke huichelaars er op komen dagen die je totaal niet verwacht.
Familiebezoek?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben er vaker geweest dan jullie denk ik zo
Of een van jullie moet er wonen, dan niet haha
Als daar familie van hem woont en iedereen incestueus is daar, is 1+1 natuurlijk wel 2.quote:Familiebezoek?
Mijn familie komt uit Duitslandquote:Op woensdag 18 november 2009 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als daar familie van hem woont en iedereen incestueus is daar, is 1+1 natuurlijk wel 2.
eerder 3 dan.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als daar familie van hem woont en iedereen incestueus is daar, is 1+1 natuurlijk wel 2.
Meisje 1,2 en 3 waren toch ook zussen en nichten?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben er vaker geweest dan jullie denk ik zo
Of een van jullie moet er wonen, dan niet haha
Over my dead body, met of zonder donorcodicil!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
En zo neemt de familie Zonnekoning de wereld over
Ze wist zelf ook wel dat het onredelijk was, maar gevoel heb je niet altijd in de hand. Ik weet ook niet of ik mijn partner of kinderen leeg zou willen hebben. Misschien wil ik die wel heel houden. Onredelijk, maar voorstelbaar voor mij. Het gevoel dat ze niet meer heel zijn. Ik weet het niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt ook niet kiezen hoe je dood gaat, misschien krijg je wel een gruwelijk auto-ongeluk, waarbij mensen je ook niet meer kunnen zien, of je bent zo ziek dat je liever herinnert wil worden als je was, en niet op het moment dat je dood ging. Ik vind het nogal een kul argument, eigenlijk.
Het gevoel dat je iemand anders kan helpen met die organen zodat iemand niet helemaal voor niks dood is lijkt me dan een stuk beter.quote:Ze wist zelf ook wel dat het onredelijk was, maar gevoel heb je niet altijd in de hand. Ik weet ook niet of ik mijn partner of kinderen leeg zou willen hebben. Misschien wil ik die wel heel houden. Onredelijk, maar voorstelbaar voor mij. Het gevoel dat ze niet meer heel zijn. Ik weet het niet.
Waarom ga je er dan heen?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben er al een aantal keer geweest op zondag, en het is dan gewoon extreem daar.
Rondje rijden al ik me verveelquote:
In zeeland heb je ook dat soort dorpenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben er al een aantal keer geweest op zondag, en het is dan gewoon extreem daar.
Bizar dat je wel gelooft in een ziel, maar het dan zo koppelt aan de hulsquote:Op woensdag 18 november 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gezegd dat ze niets in mijn gezicht mogen hebben (ijdel) en vooral niet mijn hoornvlies. Ik wil kunnen "zien" als ik dood ben. Bovendien is daty hoornvlies toch enorm beschadigd. En m'n hart mogen ze ook niet,. Ik weet niet wara de "ziel" huist maar ik wil het risico niet lopen dat iemand zo'n kuthart krijgt als wat ik heb. En trouwens, ook dat hart is kaduuk (slaat 1 slag over).
Maar ik zit er aan te denken alles terug te trekken.
Ik heb een tijd lang met duikers uit urk gewerkt, was niks mis meequote:Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Rondje rijden al ik me verveel
Maar het is echt een zwarte kousen dorp
Edit: het is best interessant om te zien, maar alsnog wel heel vaag..
Beetje suf om te roepen dat het zo stom is en er dan wel steeds heen te gaanquote:Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Rondje rijden al ik me verveel
Maar het is echt een zwarte kousen dorp
Edit: het is best interessant om te zien, maar alsnog wel heel vaag..
Het is idd nog steeds generaliserend van me hoor, maar het gemiddelde van dit soort mensen ligt in Urk toch een stúk hoger dan ergens andersquote:Op woensdag 18 november 2009 11:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een tijd lang met duikers uit urk gewerkt, was niks mis mee
Als je op zo een moment na denkt wel ja, maar dat weet ik niet of ik dat kan. Stel je voor dat ze je kindje open snijdenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gevoel dat je iemand anders kan helpen met die organen zodat iemand niet helemaal voor niks dood is lijkt me dan een stuk beter.
Ssssshhhhhttttquote:Op woensdag 18 november 2009 11:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
En zo neemt de familie Zonnekoning de wereld over
Oh tegen die tijd maak ik toch echt wel een lijst van mensen die ik NIET erbij wil hebben. Misschien een raar iets voor families maar sommige mensen in mijn familie hebben het tot het einde der tijden bij mij zodanig verknald dat ik ze nooit meer wil zien, ook niet aan mijn kist.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef Kluts het volgende:
Het is wel grappig om te zien hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 11:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beetje suf om te roepen dat het zo stom is en er dan wel steeds heen te gaan
Je begint steeds meer een bedreigende vorm aan te nemen mbt mijn machtspositie. Ga zo door en jouw volgende zomer zal er een zijn zonder ook maar een straaltje zon.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over my dead body, met of zonder donorcodicil!
Daarom meot je dat soort dingen ook vastleggen voordat zoiets speelt.quote:Als je op zo een moment na denkt wel ja, maar dat weet ik niet of ik dat kan. Stel je voor dat ze je kindje open snijden dat ze dat lieve kleine wezen uit elkaar halen. Dat ze je kind stuk maken. Kan me voorstellen dat dat paniek oproept. Misschien krijg je later spijt als je nee zegt, maar op dat moment is het zo vers en kan je misschien niet denken.
Hoe kut voel je je dan nog tot je wel echt doodgaatquote:Op woensdag 18 november 2009 11:54 schreef Ripley het volgende:
Ik las laatst een grappig stuk over een man in roemenie die zijn eigen dood en begrafenis in scene had gezet om te kijken wie er zou komen. Hij had 47 mensen uitgenodigd, er kwam er 1. Zijn moeder.
auw.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:54 schreef Ripley het volgende:
Ik las laatst een grappig stuk over een man in roemenie die zijn eigen dood en begrafenis in scene had gezet om te kijken wie er zou komen. Hij had 47 mensen uitgenodigd, er kwam er 1. Zijn moeder.
voor mij wel, voor kinderen doen ze dat toch niet?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom meot je dat soort dingen ook vastleggen voordat zoiets speelt.
Ik wou het net zeggen !quote:Op woensdag 18 november 2009 11:56 schreef Kluts het volgende:
Dát is pas een idee voor een programma Rip.
Da's al een heel oud idee, zijn verschillende productiehuizen al mee bezig geweestquote:Op woensdag 18 november 2009 11:56 schreef Kluts het volgende:
Dát is pas een idee voor een programma Rip.
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:54 schreef Ripley het volgende:
quote:
Omdat je je eigen dood niet in scene moet zetten. Dat is gewoon ziek.quote:
verbaast me dan weer niks. die lui zijn echt gekquote:Op woensdag 18 november 2009 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die waren dus met een stel naar Urk gegaan
Stelletje mafkezen!
I agreequote:Op woensdag 18 november 2009 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat je je eigen dood niet in scene moet zetten. Dat is gewoon ziek.
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je begint steeds meer een bedreigende vorm aan te nemen mbt mijn machtspositie. Ga zo door en jouw volgende zomer zal er een zijn zonder ook maar een straaltje zon.
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
verbaast me dan weer niks. die lui zijn echt gek
Dat is waar ja..quote:Op woensdag 18 november 2009 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat je je eigen dood niet in scene moet zetten. Dat is gewoon ziek.
Zaterdag voor mijquote:
toch is het soms wel aantrekkelijk...en dan verkassen naar verweggistan om een nieuw leven te beginnenquote:
Wij gaan vanaaf ook spelletje spelenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Ideetje van een vriend: Zaterdag bij jou Munchkin spelen? Bel jij x en y, bel ik 2 andere.
Ik denk, best, 6 man, gezellig, en past ook aan mijn tafel...
x en y nemen de vriendin mee, van die andere, als hij komt, neemt dan ws. ook zijn vriendin mee, als er zoveel vriendinnen komen, dan wil de vriendin van die vriend van mij ook mee en zitten we op het eind met 10 man bij mij. Het zal ws. 8 worden, maar dan nog.
Goed idee, een feestje organiseren bij iemand anders thuis
Alleen jammer dat ik die iemand anders ben
Munchkinquote:Op woensdag 18 november 2009 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Ideetje van een vriend: Zaterdag bij jou Munchkin spelen? Bel jij x en y, bel ik 2 andere.
Ik denk, best, 6 man, gezellig, en past ook aan mijn tafel...
x en y nemen de vriendin mee, van die andere, als hij komt, neemt dan ws. ook zijn vriendin mee, als er zoveel vriendinnen komen, dan wil de vriendin van die vriend van mij ook mee en zitten we op het eind met 10 man bij mij. Het zal ws. 8 worden, maar dan nog.
Goed idee, een feestje organiseren bij iemand anders thuis
Alleen jammer dat ik die iemand anders ben
Doe je goed!quote:
Zegquote:
in 2007 jaquote:
Wat gek! Kom hier dan! Ik knal je zo overhoop met mijn Laserfasermaserbobazerbananfofazer of Doom!quote:
Ik zal je goed in de gaten houden jongeman!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]o
You know you love me.
X O X O
Gossip Girl
Je vrouw.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:14 schreef zbbrox het volgende:
wie is plusminus het domste blondje van singles?
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:14 schreef zbbrox het volgende:
Een hekel aan religie is wel wat overdreven (zo schets ik het ook vaak, klopt) maar ik heb zeker respect voor iemand's geloof, maar ik zeg gewoon wel eens gvd.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:10 schreef ArTiC het volgende:
Daar heeft Ang3l helemaal geen problemen mee, denk ik zo... :quote:Op woensdag 18 november 2009 12:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal je goed in de gaten houden jongeman!
harharquote:
dat magquote:Op woensdag 18 november 2009 12:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
harhar
False
die is best pienter als ik dat even bescheiden uit mag drukken
Dat is ze zeker!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:16 schreef zbbrox het volgende:
Wat vond je van Iron Sky Baby?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat gek! Kom hier dan! Ik knal je zo overhoop met mijn Laserfasermaserbobazerbananfofazer of Doom!
Kan het misschien zo zijn dat jij zelf te dom bent om te merken dat ze best blond is?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
harhar
False
ik ook, in de kerk...stiekemquote:Op woensdag 18 november 2009 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een hekel aan religie is wel wat overdreven (zo schets ik het ook vaak, klopt) maar ik heb zeker respect voor iemand's geloof, maar ik zeg gewoon wel eens gvd.
was aan het verhuizen en andere baan zoeken.. brabant rijmt op drijfzand.. komt er makkelijk in.. maar moeilijk uitquote:Op woensdag 18 november 2009 12:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat mag
Dag broxlang niet meer gezien
Next time, i will chose my words carefullyquote:Op woensdag 18 november 2009 12:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar heeft Ang3l helemaal geen problemen mee, denk ik zo... :
Jij durftquote:
Owja, dat hoorde ik inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 12:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
was aan het verhuizen en andere baan zoeken.. brabant rijmt op drijfzand.. komt er makkelijk in.. maar moeilijk uit
woon nu lekker weer in amsterdamsko
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:18 schreef zbbrox het volgende:
was aan het verhuizen en andere baan zoeken.. brabant rijmt op drijfzand.. komt er makkelijk in.. maar moeilijk uit
woon nu lekker weer in amsterdamsko
Gisteren jaquote:
Dat is hij toch ook nog?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:19 schreef Kluts het volgende:
Mensen die amsterdam Damsko/020 of whatever noemen.
Dat doen vooral provincialen die het cool vinden dat ze er ook 1 keer per jaar komen.
Nee ik heb zwart haar. Das genetisch slim.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan het misschien zo zijn dat jij zelf te dom bent om te merken dat ze best blond is?
Oh, ik doelde niet op hem, ik vind het gewoon stom.quote:Dat is hij toch ook nog?
Je hebt ook een goed punt maar je gaf er zelf al een excuus bij wanneer het wel mag of wanneer je het verwacht. Hij valt binnen dat profielquote:Op woensdag 18 november 2009 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik doelde niet op hem, ik vind het gewoon stom.
smoelen kutsquote:Op woensdag 18 november 2009 12:19 schreef Kluts het volgende:
Dat doen vooral provincialen die het cool vinden dat ze er ook 1 keer per jaar komen.
Zelfs als ik een keer niet echt iemand ermee wilde afzeiken, wordt dat nog zo opgevat.quote:Je hebt ook een goed punt maar je gaf er zelf al een excuus bij wanneer het wel mag of wanneer je het verwacht. Hij valt binnen dat profiel
ikke ikke ikkequote:Op woensdag 18 november 2009 12:14 schreef zbbrox het volgende:
stampvoetenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan maakt hij best een hoop lawaai bij het verhuizen.
En u bent?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:23 schreef cablegunmaster het volgende:
verkeerde topic, oh ja ben weer single![]()
idd, het is gewoon pauperdorpquote:Op woensdag 18 november 2009 12:19 schreef Kluts het volgende:
nou die ene actie van je waar ik van hoorde gooit je wel mee in de kwalificatiequote:
ik is een pikachuquote:Op woensdag 18 november 2009 12:25 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
En u bent?
Ach boeiend ook...eten is belangrijkerTijd voor lunch
ik ben al door mn brood heenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:25 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
En u bent?
Ach boeiend ook...eten is belangrijkerTijd voor lunch
De sjaak ipv het bokje.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:22 schreef Kluts het volgende:
Een beetje hetzelfde als dat iedereen in Apeldoorn ineens "Leipe Shit, Ouwe" zegt, in het kader van: Zie, wij praten ook Randstads!
Ben je er nou al eens geweest?quote:
Mijn gravler ownt jou dus...eitjequote:
afgelopen weken nietquote:
Mond dicht danquote:
geen idee over welke actie je het hebt, maar het zal wel kloppen, ik roep niet voor niks ikke ikke ikkequote:Op woensdag 18 november 2009 12:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nou die ene actie van je waar ik van hoorde gooit je wel mee in de kwalificatie
Mooie tijd!quote:
pauperdorpquote:
Ik ben een beetje bang dat hij door het lage budget tegen gaat vallen. Maar de teaser en trailer waren ja ganz Geil.quote:
Morgen!quote:
Dan spreek je jezelf bijhoorlijk tegen meidquote:Op woensdag 18 november 2009 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een hekel aan religie is wel wat overdreven (zo schets ik het ook vaak, klopt) maar ik heb zeker respect voor iemand's geloof, maar ik zeg gewoon wel eens gvd.
Waarom zou ik jaloers zijn?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ze zeggen ook wel dat jaloezie de meeste oprechte vorm van waardering is
Waarom zou je respect voor iemands geloof moeten hebben?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan spreek je jezelf bijhoorlijk tegen meid
wasser meis?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:32 schreef lichtekooi het volgende:
Soms wil ik me op krullen en ergens weg kruipen.
Als ze het goed doen kan het echt een mega toffe film wordenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat hij door het lage budget tegen gaat vallen. Maar de teaser en trailer waren ja ganz Geil.
Ze zegt dat ze respect heeft voor geloof EN dat ze wel eens gvd zegt. Die twee sluiten elkaar uit.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom zou je respect voor iemands geloof moeten hebben?![]()
Respect verdien je door je daden, karakter. Niet door een of ander epileptisch waanbeeld.
Lekker zwart-wit weerquote:Op woensdag 18 november 2009 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze respect heeft voor geloof EN dat ze wel eens gvd zegt. Die twee sluiten elkaar uit.
Als jij van mening bent dat gras blauw is kan ik dat best respecteren, ik hoef je geen gelijk te geven maar ik kan het best respecteren.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom zou je respect voor iemands geloof moeten hebben?![]()
Respect verdien je door je daden, karakter. Niet door een of ander epileptisch waanbeeld.
Goed gezegd, voor iemand van onder de rivierenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als jij van mening bent dat gras blauw is kan ik dat best respecteren, ik hoef je geen gelijk te geven maar ik kan het best respecteren.
ze heeft respect voor mensen die geloven.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze respect heeft voor geloof EN dat ze wel eens gvd zegt. Die twee sluiten elkaar uit.
veel gelovigen struikelen daar ook over, omdat het van gvd is afgeleid (of van andere volgens hen foute woorden)quote:Op woensdag 18 november 2009 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker zwart-wit weer
Je kunt er ook voor kiezen om "gvd" alleen niet te gebruiken in bij zijn van een gelovige.
Dan gebruik je potverdriedubbeltjes, of potjandoozie, of.. sode/monde juh..of potverdorie, of oh my gosh, of omgwtfbbq.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze heeft respect voor mensen die geloven.
De mensen hier ontwikkelen zich beter door de gunstigere omgeving.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:42 schreef STING het volgende:
[..]
Goed gezegd, voor iemand van onder de rivieren
Loop niet zo te nuilen, ouwe.quote:De sjaak ipv het bokje.
Niet echt iets. Ik heb gewoon een bui. Dat komt ook omdat ik die jongen al even niet gezien heb, hij werd jaloers en dat leek hem beterquote:Op woensdag 18 november 2009 12:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wasser meis?
* Murmeli pakt lichtekooi even stevig vast
ja, precies, volgens de gelovigen. maar dat komt omdat sommige gelovigen de niet-gelovigen niet respecteren.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Maar als je gvd zegt, dan respecteer je ze niet. Tenminste, volgens de gelovigen niet
Gelukkig maar, aangezien jullie nog wat in te halen hebbenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De mensen hier ontwikkelen zich beter door de gunstigere omgeving.
welke jongen? ik heb dat verhaal gemist geloof ikquote:Op woensdag 18 november 2009 12:45 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Niet echt iets. Ik heb gewoon een bui. Dat komt ook omdat ik die jongen al even niet gezien heb, hij werd jaloers en dat leek hem beter
quote:Gelukkig maar, aangezien jullie nog wat in te halen hebben
*ren*
Je moet natuurlijk ook niet teveel vragen van gelovigen hequote:Op woensdag 18 november 2009 12:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, precies, volgens de gelovigen. maar dat komt omdat sommige gelovigen de niet-gelovigen niet respecteren.
en dan zeg ik sommige gelovigen, er zijn er vast ook hele andere bij
Dat zijn dezelfde mensen die tegen vloeken in het algemeen zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
veel gelovigen struikelen daar ook over, omdat het van gvd is afgeleid (of van andere volgens hen foute woorden)
Nee hoor, hoewel extremistische gelovigen vooral denken dat wat zij geloven de absolute waarheid is zal de gemiddelde gggristen echt niet van je verwachten dat je je aanpast aan hem/haar. Tenzijn je dus in Urk/Staphorst etc bent...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Maar als je gvd zegt, dan respecteer je ze niet. Tenminste, volgens de gelovigen niet
Weer korter?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:46 schreef Kluts het volgende:
Ik moet alweer naar de kapper eigenlijk.
Maar ze hebben wel een boodschap aan jou.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:47 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die tegen vloeken in het algemeen zijn.
Daar heb ik dan weer geen boodschap aan.
Ik had laatst zo'n discussie over schelden met kanker. Naar mijn idee is het net als met het woord neger maar net hoe je het bedoelt, maar sommige mensen vatten het heel naar op.quote:Dat zijn dezelfde mensen die tegen vloeken in het algemeen zijn.
Daar heb ik dan weer geen boodschap aan.
Betekent niet dat vrijwel alle Christenen het niet tof vinden als je ongestoord zit te gvd-en als ze dat kunnen horen.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee hoor, hoewel extremistische gelovigen vooral denken dat wat zij geloven de absolute waarheid is zal de gemiddelde gggristen echt niet van je verwachten dat je je aanpast aan hem/haar. Tenzijn je dus in Urk/Staphorst etc bent...
En vervolgens in de OP:quote:Op woensdag 18 november 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
quote:Nogmaals, dit is een SC, naast de R&P SC.
Nee, weer bijknippen. Zo'n kort bobje als deze is er wel een die je elke 6 weken moet laten bijwerken.quote:Weer korter?
Mijn vrienden doen het niet meer.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had laatst zo'n discussie over schelden met kanker. Naar mijn idee is het net als met het woord neger maar net hoe je het bedoelt, maar sommige mensen vatten het heel naar op.
Vloeken met bepaalde ziektes kan aardig persoonlijk zijn voor mensen, dat zit ook meer in de gevoels regio.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:48 schreef Kluts het volgende:
Ik had laatst zo'n discussie over schelden met kanker. Naar mijn idee is het net als met het woord neger maar net hoe je het bedoelt, maar sommige mensen vatten het heel naar op.
Nog een foutje van toen iemand de OP verneukt heeftquote:Op woensdag 18 november 2009 12:49 schreef Modus het volgende:
De OP:
[..]
En vervolgens in de OP:
[..].
NL zou er beroerd voorstaan zonder de technologische en economische inbreng van Brabantquote:Op woensdag 18 november 2009 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig maar, aangezien jullie nog wat in te halen hebben
*ren*
Ik vind het vooral nogal dom overkomen. Ook dat is persoonlijk maar ik erger me er niet echt aan. Ik hang er onbewust wel een waardeoordeel aan vast over de persoon in kwestie.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Vloeken met bepaalde ziektes kan aardig persoonlijk zijn voor mensen, dat zit ook meer in de gevoels regio.
Ik persoonlijk stoor er me bijv. aan als mensen vloeken met kanker. Maar kan me ook heel goed voorstellen dat mensen zich daar niet aan storen.
Zolang het bij af en toe een billboard blijft, kan ik daar mee levenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een boodschap aan jou.
Aan de buitenkant respecteer ik ze en zal niet dingen als gvd zeggen.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:50 schreef lichtekooi het volgende:
Je respecteerd de mensen dan toch niet meteen, je respecteerd dan toch dat ze geloven? Dat ze misschien niet leuk zijn heeft toch niet te maken met het respecteren van het geloven zelf.
Ik moet eerlijk toegeven, zonder Ambilight was m'n leven lang niet zo kleurrijkquote:Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
NL zou er beroerd voorstaan zonder de technologische en economische inbreng van Brabant
Een waar ik mee seks had en geen relatie. Dat was wel fijn en toen zei hij dat hij jaloers was als ik met een andere jongen flirtte en dat stoppen beter was.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
welke jongen? ik heb dat verhaal gemist geloof ik
Ze hangen toch veel op stations? Daar kom ik nooit dus ook daar heb ik er geen last van.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang het bij af en toe een billboard blijft, kan ik daar mee leven
Dat ook ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral nogal dom overkomen. Ook dat is persoonlijk maar ik erger me er niet echt aan. Ik hang er onbewust wel een waardeoordeel aan vast over de persoon in kwestie.
Dat alleen maar kan bestaan dankzij de gasbaten uit het noorden. We zijn één land waar we het mee moeten doen. Beter werken we samen om België af te zeiken of zo.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
NL zou er beroerd voorstaan zonder de technologische en economische inbreng van Brabant
Er is een verschil tussen iemand respecteren en de mening van iemand respecteren.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:50 schreef lichtekooi het volgende:
Je respecteerd de mensen dan toch niet meteen, je respecteerd dan toch dat ze geloven? Dat ze misschien niet leuk zijn heeft toch niet te maken met het respecteren van het geloven zelf.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 18 november 2009 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand respecteren en de mening van iemand respecteren.
De mening van iemand respecteren wil zeggen dat je gewoon rationeel en respectvol met iemand een discussie over iets kan hebben, terwijl respect voor iemand hebben veel verder gaat dan dat.
gas kunnen we ook bij de Russen inkopenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat alleen maar kan bestaan dankzij de gasbaten uit het noorden. We zijn één land waar we het mee moeten doen. Beter werken we samen om België af te zeiken of zo.
Je hebt gelijk, het was meer bedoeld was bevestigingquote:Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat zeg iken Nouk ook volgens mij.
Hmm, goed punt. Maar, ik heb wel respect voor een mens die geloofd. Ik kan alleen het geloof van iemand niet respecteren. Die keuze. Dat kan ik gewoon niet. Maar ik kan dus wel met de mens er over praten. Dat klinkt alsof ik het precies andersom heb dan wat jij zegt.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand respecteren en de mening van iemand respecteren.
De mening van iemand respecteren wil zeggen dat je gewoon rationeel en respectvol met iemand een discussie over iets kan hebben, terwijl respect voor iemand hebben veel verder gaat dan dat.
Ik struikel over de kerken, moskees, hoofddoekjes, de PolderTaliban zit in de regering en dan mag ik daar niet een keertje tegenaan vloeken?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
veel gelovigen struikelen daar ook over, omdat het van gvd is afgeleid (of van andere volgens hen foute woorden)
Het genre wel, maar die filmquote:Op woensdag 18 november 2009 12:38 schreef Belsezar het volgende:
Djayzz, dit was toch jouw ding?
Film: The Twilight Saga: New Moon:-The-Twilight-Saga:-New-Moon.html
Geef ik daar een opening tot samen komen, knal je hem zo hard af. Jammerquote:Op woensdag 18 november 2009 12:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gas kunnen we ook bij de Russen inkopen
en België
Geef limburg maar terug aan Duitsland en laat Brabant met Vlaanderen maar een eigen staat worden![]()
Frankrijk mag Wallonië hebben.
Klinkt alsof jullie hetzelfde bedoelen maar andere woorden gebruiken.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
klinkt alsof ik het precies andersom heb dan wat jij zegt.
Ik geloof in Henkquote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef ArTiC het volgende:
Wie is er hier überhaupt gelovig?
godvoordomme, god is voor dommen!quote:
uhuhquote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geef ik daar een opening tot samen komen, knal je hem zo hard af. Jammer
Onthou dat Nederland een stuk beter zonder Brabant kan dan andersom.
Het zal waarschijnlijk jaren duren voordat iemand opmerkt dat we brabant kwijt zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geef ik daar een opening tot samen komen, knal je hem zo hard af. Jammer
Onthou dat Nederland een stuk beter zonder Brabant kan dan andersom.
Nee, toch niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie hetzelfde bedoelen maar andere woorden gebruiken.
Henk is een lollige ventquote:
Iemand z'n geloof respecteen, betekent niet persee dat je het er mee eens bent of dat je hebt begrjipt, maar het betekent dat je iemand in z'n waarde laat.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, goed punt. Maar, ik heb wel respect voor een mens die geloofd. Ik kan alleen het geloof van iemand niet respecteren. Die keuze. Dat kan ik gewoon niet. Maar ik kan dus wel met de mens er over praten. Dat klinkt alsof ik het precies andersom heb dan wat jij zegt.
Ik weet dat we het over een andere Henk hebben, maar hij klinkt hetzelfdequote:Op woensdag 18 november 2009 13:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Henk is een lollige vent
Henk wit hoe ge 't laeve mot neme; veul, vet en ontieglijk zat
Hoofdkantoor zelfs in Amsterdam omdat ze dichter bij de mensen wilde zitten.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat heeft Brabant? Philips. That's it. En dat zit over de hele wereld tegenwoordig.
RH!!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Henk is een lollige vent
Henk wit hoe ge 't laeve mot neme; veul, vet en ontieglijk zat
Dat kan ik dus niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Iemand z'n geloof respecteen, betekent niet persee dat je het er mee eens bent of dat je hebt begrjipt, maar het betekent dat je iemand in z'n waarde laat.
Als het maar veel is?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
RH!!![]()
ik geloof in sex voor, tijdens en na het huwelijk
zuid-oost Brabant:quote:Op woensdag 18 november 2009 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat heeft Brabant? Philips. That's it. En dat zit over de hele wereld tegenwoordig.
Duidelijk. Ik dacht dat je de films ook leuk vond.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het genre wel, maar die filmno way
vooral goedquote:
Vind ik wel slechte eigenschap,quote:
ja, maar dit is gewoon een slechte filmquote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik dacht dat je de films ook leuk vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |