Hypocrietquote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Een vriendin van mijn moeder is verpleegster en heeft ooit een stel met kind gehad die geen orgaan wilden voor hun kind, die ging dood en later had vader een orgaan nodig en dat wilde hij wel. Dat vond zij zo erg!
Jij bent niet zo van de nuances hequote:Op woensdag 18 november 2009 11:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gigantisch vies zwaar reformeert incest dorp is het
Vind ik ookquote:Op woensdag 18 november 2009 11:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is mooi idd
mijn oma zwemt tussen de dolfijnen somewhere
in Brouwhuis zit er 1 volgens google schijnbaar...en 1 heeft een protestants gedeelte.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, zo klein is Helmond toch ook weer niet? In de meeste gemeente is toch minstens 1 openbare begraafplaats.
Nee, in NH blijven ze netjes van familie leden afquote:Op woensdag 18 november 2009 11:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gigantisch vies zwaar reformeert incest dorp is het
En zo neemt de familie Zonnekoning de wereld overquote:Op woensdag 18 november 2009 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vind ik ook
Mijn vader wilt het liefst een zeemansgraf en mijn moeder wilt in het familiemausoleum in brazilie bijgezet worden.
Niet dat ik perse onder de grond wil, maar als het wel gebeurt, dan niet op een Christelijke begraafplaats.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in Brouwhuis zit er 1 volgens google schijnbaar...en 1 heeft een protestants gedeelte.
dat zei ik ook en de angst is weg, maar eerst dus niet en ik wil mijn moeder ook niet pijn doen na mijn dood door donor te zijn dan. Nu is ze niet meer bang, dus geen reden voor nee meer.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:36 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Het is echt niet alsof je helemaal verminkt bent. Er zijn wat organen uit...met een klein sneetje. Daar zitten kleren overheen. Of wil je in je nakie in de kist liggen? Mensen die geen organen geven worden ook volgespoten met balsem hoor
Ik ben er vaker geweest dan jullie denk ik zoquote:Op woensdag 18 november 2009 11:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij bent niet zo van de nuances he
Kan wel als je een spookje wordtquote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het altijd wel jammer dat je niet op je eigen begrafenis kan komen, ik zou wel eens willen zien welke huichelaars er op komen dagen die je totaal niet verwacht.
Laat het filmen, dan kan je in je volgende leven het terug zienquote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het altijd wel jammer dat je niet op je eigen begrafenis kan komen, ik zou wel eens willen zien welke huichelaars er op komen dagen die je totaal niet verwacht.
Familiebezoek?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben er vaker geweest dan jullie denk ik zo
Of een van jullie moet er wonen, dan niet haha
Als daar familie van hem woont en iedereen incestueus is daar, is 1+1 natuurlijk wel 2.quote:Familiebezoek?
Mijn familie komt uit Duitslandquote:Op woensdag 18 november 2009 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als daar familie van hem woont en iedereen incestueus is daar, is 1+1 natuurlijk wel 2.
eerder 3 dan.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als daar familie van hem woont en iedereen incestueus is daar, is 1+1 natuurlijk wel 2.
Meisje 1,2 en 3 waren toch ook zussen en nichten?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben er vaker geweest dan jullie denk ik zo
Of een van jullie moet er wonen, dan niet haha
Over my dead body, met of zonder donorcodicil!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
En zo neemt de familie Zonnekoning de wereld over
Ze wist zelf ook wel dat het onredelijk was, maar gevoel heb je niet altijd in de hand. Ik weet ook niet of ik mijn partner of kinderen leeg zou willen hebben. Misschien wil ik die wel heel houden. Onredelijk, maar voorstelbaar voor mij. Het gevoel dat ze niet meer heel zijn. Ik weet het niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt ook niet kiezen hoe je dood gaat, misschien krijg je wel een gruwelijk auto-ongeluk, waarbij mensen je ook niet meer kunnen zien, of je bent zo ziek dat je liever herinnert wil worden als je was, en niet op het moment dat je dood ging. Ik vind het nogal een kul argument, eigenlijk.
Het gevoel dat je iemand anders kan helpen met die organen zodat iemand niet helemaal voor niks dood is lijkt me dan een stuk beter.quote:Ze wist zelf ook wel dat het onredelijk was, maar gevoel heb je niet altijd in de hand. Ik weet ook niet of ik mijn partner of kinderen leeg zou willen hebben. Misschien wil ik die wel heel houden. Onredelijk, maar voorstelbaar voor mij. Het gevoel dat ze niet meer heel zijn. Ik weet het niet.
Waarom ga je er dan heen?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben er al een aantal keer geweest op zondag, en het is dan gewoon extreem daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |