En u bent?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:23 schreef cablegunmaster het volgende:
verkeerde topic, oh ja ben weer single![]()
idd, het is gewoon pauperdorpquote:Op woensdag 18 november 2009 12:19 schreef Kluts het volgende:
Mensen die amsterdam Damsko/020 of whatever noemen.
Dat doen vooral provincialen die het cool vinden dat ze er ook 1 keer per jaar komen.
nou die ene actie van je waar ik van hoorde gooit je wel mee in de kwalificatiequote:
ik is een pikachuquote:Op woensdag 18 november 2009 12:25 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
En u bent?
Ach boeiend ook...eten is belangrijkerTijd voor lunch
ik ben al door mn brood heenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:25 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
En u bent?
Ach boeiend ook...eten is belangrijkerTijd voor lunch
De sjaak ipv het bokje.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:22 schreef Kluts het volgende:
Een beetje hetzelfde als dat iedereen in Apeldoorn ineens "Leipe Shit, Ouwe" zegt, in het kader van: Zie, wij praten ook Randstads!
Ben je er nou al eens geweest?quote:
Mijn gravler ownt jou dus...eitjequote:
afgelopen weken nietquote:
Mond dicht danquote:
geen idee over welke actie je het hebt, maar het zal wel kloppen, ik roep niet voor niks ikke ikke ikkequote:Op woensdag 18 november 2009 12:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nou die ene actie van je waar ik van hoorde gooit je wel mee in de kwalificatie
Mooie tijd!quote:
pauperdorpquote:
Ik ben een beetje bang dat hij door het lage budget tegen gaat vallen. Maar de teaser en trailer waren ja ganz Geil.quote:
Morgen!quote:
Dan spreek je jezelf bijhoorlijk tegen meidquote:Op woensdag 18 november 2009 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een hekel aan religie is wel wat overdreven (zo schets ik het ook vaak, klopt) maar ik heb zeker respect voor iemand's geloof, maar ik zeg gewoon wel eens gvd.
Waarom zou ik jaloers zijn?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ze zeggen ook wel dat jaloezie de meeste oprechte vorm van waardering is
Waarom zou je respect voor iemands geloof moeten hebben?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan spreek je jezelf bijhoorlijk tegen meid
wasser meis?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:32 schreef lichtekooi het volgende:
Soms wil ik me op krullen en ergens weg kruipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |