Vloeken met bepaalde ziektes kan aardig persoonlijk zijn voor mensen, dat zit ook meer in de gevoels regio.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:48 schreef Kluts het volgende:
Ik had laatst zo'n discussie over schelden met kanker. Naar mijn idee is het net als met het woord neger maar net hoe je het bedoelt, maar sommige mensen vatten het heel naar op.
Nog een foutje van toen iemand de OP verneukt heeftquote:Op woensdag 18 november 2009 12:49 schreef Modus het volgende:
De OP:
[..]
En vervolgens in de OP:
[..].
NL zou er beroerd voorstaan zonder de technologische en economische inbreng van Brabantquote:Op woensdag 18 november 2009 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig maar, aangezien jullie nog wat in te halen hebben
*ren*
Ik vind het vooral nogal dom overkomen. Ook dat is persoonlijk maar ik erger me er niet echt aan. Ik hang er onbewust wel een waardeoordeel aan vast over de persoon in kwestie.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Vloeken met bepaalde ziektes kan aardig persoonlijk zijn voor mensen, dat zit ook meer in de gevoels regio.
Ik persoonlijk stoor er me bijv. aan als mensen vloeken met kanker. Maar kan me ook heel goed voorstellen dat mensen zich daar niet aan storen.
Zolang het bij af en toe een billboard blijft, kan ik daar mee levenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een boodschap aan jou.
Aan de buitenkant respecteer ik ze en zal niet dingen als gvd zeggen.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:50 schreef lichtekooi het volgende:
Je respecteerd de mensen dan toch niet meteen, je respecteerd dan toch dat ze geloven? Dat ze misschien niet leuk zijn heeft toch niet te maken met het respecteren van het geloven zelf.
Ik moet eerlijk toegeven, zonder Ambilight was m'n leven lang niet zo kleurrijkquote:Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
NL zou er beroerd voorstaan zonder de technologische en economische inbreng van Brabant
Een waar ik mee seks had en geen relatie. Dat was wel fijn en toen zei hij dat hij jaloers was als ik met een andere jongen flirtte en dat stoppen beter was.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
welke jongen? ik heb dat verhaal gemist geloof ik
Ze hangen toch veel op stations? Daar kom ik nooit dus ook daar heb ik er geen last van.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang het bij af en toe een billboard blijft, kan ik daar mee leven
Dat ook ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral nogal dom overkomen. Ook dat is persoonlijk maar ik erger me er niet echt aan. Ik hang er onbewust wel een waardeoordeel aan vast over de persoon in kwestie.
Dat alleen maar kan bestaan dankzij de gasbaten uit het noorden. We zijn één land waar we het mee moeten doen. Beter werken we samen om België af te zeiken of zo.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
NL zou er beroerd voorstaan zonder de technologische en economische inbreng van Brabant
Er is een verschil tussen iemand respecteren en de mening van iemand respecteren.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:50 schreef lichtekooi het volgende:
Je respecteerd de mensen dan toch niet meteen, je respecteerd dan toch dat ze geloven? Dat ze misschien niet leuk zijn heeft toch niet te maken met het respecteren van het geloven zelf.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 18 november 2009 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand respecteren en de mening van iemand respecteren.
De mening van iemand respecteren wil zeggen dat je gewoon rationeel en respectvol met iemand een discussie over iets kan hebben, terwijl respect voor iemand hebben veel verder gaat dan dat.
gas kunnen we ook bij de Russen inkopenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat alleen maar kan bestaan dankzij de gasbaten uit het noorden. We zijn één land waar we het mee moeten doen. Beter werken we samen om België af te zeiken of zo.
Je hebt gelijk, het was meer bedoeld was bevestigingquote:Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat zeg iken Nouk ook volgens mij.
Hmm, goed punt. Maar, ik heb wel respect voor een mens die geloofd. Ik kan alleen het geloof van iemand niet respecteren. Die keuze. Dat kan ik gewoon niet. Maar ik kan dus wel met de mens er over praten. Dat klinkt alsof ik het precies andersom heb dan wat jij zegt.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand respecteren en de mening van iemand respecteren.
De mening van iemand respecteren wil zeggen dat je gewoon rationeel en respectvol met iemand een discussie over iets kan hebben, terwijl respect voor iemand hebben veel verder gaat dan dat.
Ik struikel over de kerken, moskees, hoofddoekjes, de PolderTaliban zit in de regering en dan mag ik daar niet een keertje tegenaan vloeken?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
veel gelovigen struikelen daar ook over, omdat het van gvd is afgeleid (of van andere volgens hen foute woorden)
Het genre wel, maar die filmquote:Op woensdag 18 november 2009 12:38 schreef Belsezar het volgende:
Djayzz, dit was toch jouw ding?
Film: The Twilight Saga: New Moon:-The-Twilight-Saga:-New-Moon.html
Geef ik daar een opening tot samen komen, knal je hem zo hard af. Jammerquote:Op woensdag 18 november 2009 12:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gas kunnen we ook bij de Russen inkopen
en België
Geef limburg maar terug aan Duitsland en laat Brabant met Vlaanderen maar een eigen staat worden![]()
Frankrijk mag Wallonië hebben.
Klinkt alsof jullie hetzelfde bedoelen maar andere woorden gebruiken.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
klinkt alsof ik het precies andersom heb dan wat jij zegt.
Ik geloof in Henkquote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef ArTiC het volgende:
Wie is er hier überhaupt gelovig?
godvoordomme, god is voor dommen!quote:
uhuhquote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geef ik daar een opening tot samen komen, knal je hem zo hard af. Jammer
Onthou dat Nederland een stuk beter zonder Brabant kan dan andersom.
Het zal waarschijnlijk jaren duren voordat iemand opmerkt dat we brabant kwijt zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geef ik daar een opening tot samen komen, knal je hem zo hard af. Jammer
Onthou dat Nederland een stuk beter zonder Brabant kan dan andersom.
Nee, toch niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie hetzelfde bedoelen maar andere woorden gebruiken.
Henk is een lollige ventquote:
Iemand z'n geloof respecteen, betekent niet persee dat je het er mee eens bent of dat je hebt begrjipt, maar het betekent dat je iemand in z'n waarde laat.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, goed punt. Maar, ik heb wel respect voor een mens die geloofd. Ik kan alleen het geloof van iemand niet respecteren. Die keuze. Dat kan ik gewoon niet. Maar ik kan dus wel met de mens er over praten. Dat klinkt alsof ik het precies andersom heb dan wat jij zegt.
Ik weet dat we het over een andere Henk hebben, maar hij klinkt hetzelfdequote:Op woensdag 18 november 2009 13:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Henk is een lollige vent
Henk wit hoe ge 't laeve mot neme; veul, vet en ontieglijk zat
Hoofdkantoor zelfs in Amsterdam omdat ze dichter bij de mensen wilde zitten.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat heeft Brabant? Philips. That's it. En dat zit over de hele wereld tegenwoordig.
RH!!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Henk is een lollige vent
Henk wit hoe ge 't laeve mot neme; veul, vet en ontieglijk zat
Dat kan ik dus niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Iemand z'n geloof respecteen, betekent niet persee dat je het er mee eens bent of dat je hebt begrjipt, maar het betekent dat je iemand in z'n waarde laat.
Als het maar veel is?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
RH!!![]()
ik geloof in sex voor, tijdens en na het huwelijk
zuid-oost Brabant:quote:Op woensdag 18 november 2009 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat heeft Brabant? Philips. That's it. En dat zit over de hele wereld tegenwoordig.
Duidelijk. Ik dacht dat je de films ook leuk vond.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het genre wel, maar die filmno way
vooral goedquote:
Vind ik wel slechte eigenschap,quote:
ja, maar dit is gewoon een slechte filmquote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik dacht dat je de films ook leuk vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |