abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74812761
quote:
Dat zijn dezelfde mensen die tegen vloeken in het algemeen zijn.
Daar heb ik dan weer geen boodschap aan.
Ik had laatst zo'n discussie over schelden met kanker. Naar mijn idee is het net als met het woord neger maar net hoe je het bedoelt, maar sommige mensen vatten het heel naar op.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_74812773
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:47 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Nee hoor, hoewel extremistische gelovigen vooral denken dat wat zij geloven de absolute waarheid is zal de gemiddelde gggristen echt niet van je verwachten dat je je aanpast aan hem/haar. Tenzijn je dus in Urk/Staphorst etc bent...
Betekent niet dat vrijwel alle Christenen het niet tof vinden als je ongestoord zit te gvd-en als ze dat kunnen horen.
pi_74812779
De OP:
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat .
En vervolgens in de OP:
quote:
  • Nogmaals, dit is een SC, naast de R&P SC.
  • .
    pi_74812791
    quote:
    Weer korter?
    Nee, weer bijknippen. Zo'n kort bobje als deze is er wel een die je elke 6 weken moet laten bijwerken.
    [b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
    YES! The rhythm, the rebel.
    pi_74812808
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:48 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik had laatst zo'n discussie over schelden met kanker. Naar mijn idee is het net als met het woord neger maar net hoe je het bedoelt, maar sommige mensen vatten het heel naar op.
    Mijn vrienden doen het niet meer.
    R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
    There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
    Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
      woensdag 18 november 2009 @ 12:50:05 #256
    254545 lichtekooi
    niet zwaar dus.
    pi_74812815
    Je respecteerd de mensen dan toch niet meteen, je respecteerd dan toch dat ze geloven? Dat ze misschien niet leuk zijn heeft toch niet te maken met het respecteren van het geloven zelf.
    Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
    pi_74812828
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:48 schreef Kluts het volgende:
    Vloeken met bepaalde ziektes kan aardig persoonlijk zijn voor mensen, dat zit ook meer in de gevoels regio.
    Ik persoonlijk stoor er me bijv. aan als mensen vloeken met kanker. Maar kan me ook heel goed voorstellen dat mensen zich daar niet aan storen.
    pi_74812849
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:49 schreef Modus het volgende:
    De OP:
    [..]

En vervolgens in de OP:
    [..]

.
    Nog een foutje van toen iemand de OP verneukt heeft
    pi_74812853
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:46 schreef STING het volgende:

[..]

Gelukkig maar, aangezien jullie nog wat in te halen hebben
    *ren*
    NL zou er beroerd voorstaan zonder de technologische en economische inbreng van Brabant
    Today is the greatest day I've ever known
    Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
    pi_74812869
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:50 schreef STING het volgende:

[..]

Vloeken met bepaalde ziektes kan aardig persoonlijk zijn voor mensen, dat zit ook meer in de gevoels regio.
    Ik persoonlijk stoor er me bijv. aan als mensen vloeken met kanker. Maar kan me ook heel goed voorstellen dat mensen zich daar niet aan storen.
    Ik vind het vooral nogal dom overkomen. Ook dat is persoonlijk maar ik erger me er niet echt aan. Ik hang er onbewust wel een waardeoordeel aan vast over de persoon in kwestie.
    pi_74812873
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:48 schreef Godtje het volgende:

[..]

Maar ze hebben wel een boodschap aan jou.
    Zolang het bij af en toe een billboard blijft, kan ik daar mee leven
    pi_74812895
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:50 schreef lichtekooi het volgende:
    Je respecteerd de mensen dan toch niet meteen, je respecteerd dan toch dat ze geloven? Dat ze misschien niet leuk zijn heeft toch niet te maken met het respecteren van het geloven zelf.
    Aan de buitenkant respecteer ik ze en zal niet dingen als gvd zeggen.
    pi_74812910
    Apeldoorn is echt zo'n dorp he , je zou er maar wonen
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
    pi_74812914
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef ArTiC het volgende:

[..]

NL zou er beroerd voorstaan zonder de technologische en economische inbreng van Brabant
    Ik moet eerlijk toegeven, zonder Ambilight was m'n leven lang niet zo kleurrijk
      woensdag 18 november 2009 @ 12:52:55 #265
    254545 lichtekooi
    niet zwaar dus.
    pi_74812917
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:46 schreef Murmeli het volgende:

[..]

welke jongen? ik heb dat verhaal gemist geloof ik
    Een waar ik mee seks had en geen relatie. Dat was wel fijn en toen zei hij dat hij jaloers was als ik met een andere jongen flirtte en dat stoppen beter was.
    Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
    pi_74812920
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef STING het volgende:

[..]

Zolang het bij af en toe een billboard blijft, kan ik daar mee leven
    Ze hangen toch veel op stations? Daar kom ik nooit dus ook daar heb ik er geen last van.
    pi_74812944
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik vind het vooral nogal dom overkomen. Ook dat is persoonlijk maar ik erger me er niet echt aan. Ik hang er onbewust wel een waardeoordeel aan vast over de persoon in kwestie.
    Dat ook ja.
    pi_74812946
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Dat alleen maar kan bestaan dankzij de gasbaten uit het noorden. We zijn één land waar we het mee moeten doen. Beter werken we samen om België af te zeiken of zo.
    pi_74812979
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:50 schreef lichtekooi het volgende:
    Er is een verschil tussen iemand respecteren en de mening van iemand respecteren.
    De mening van iemand respecteren wil zeggen dat je gewoon rationeel en respectvol met iemand een discussie over iets kan hebben, terwijl respect voor iemand hebben veel verder gaat dan dat.
      woensdag 18 november 2009 @ 12:55:40 #270
    254545 lichtekooi
    niet zwaar dus.
    pi_74813007
    Dat doen we toch gewoon ook.
      woensdag 18 november 2009 @ 12:56:55 #271
    254545 lichtekooi
    niet zwaar dus.
    pi_74813047
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:54 schreef STING het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen iemand respecteren en de mening van iemand respecteren.
    De mening van iemand respecteren wil zeggen dat je gewoon rationeel en respectvol met iemand een discussie over iets kan hebben, terwijl respect voor iemand hebben veel verder gaat dan dat.
    Dat zeg ik en Nouk ook volgens mij.
    pi_74813067
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat alleen maar kan bestaan dankzij de gasbaten uit het noorden. We zijn één land waar we het mee moeten doen. Beter werken we samen om België af te zeiken of zo.
    gas kunnen we ook bij de Russen inkopen

en België
    Geef limburg maar terug aan Duitsland en laat Brabant met Vlaanderen maar een eigen staat worden
    Frankrijk mag Wallonië hebben.
    Today is the greatest day I've ever known
    Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
    pi_74813071
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Dat zeg ik en Nouk ook volgens mij.
    Je hebt gelijk, het was meer bedoeld was bevestiging
    pi_74813085
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:54 schreef STING het volgende:

[..]

Hmm, goed punt. Maar, ik heb wel respect voor een mens die geloofd. Ik kan alleen het geloof van iemand niet respecteren. Die keuze. Dat kan ik gewoon niet. Maar ik kan dus wel met de mens er over praten. Dat klinkt alsof ik het precies andersom heb dan wat jij zegt.
    pi_74813096
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 12:43 schreef Murmeli het volgende:

[..]

veel gelovigen struikelen daar ook over, omdat het van gvd is afgeleid (of van andere volgens hen foute woorden)
    Ik struikel over de kerken, moskees, hoofddoekjes, de PolderTaliban zit in de regering en dan mag ik daar niet een keertje tegenaan vloeken?

Godverdomme!
    The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')