Rondje rijden al ik me verveelquote:
In zeeland heb je ook dat soort dorpenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben er al een aantal keer geweest op zondag, en het is dan gewoon extreem daar.
Bizar dat je wel gelooft in een ziel, maar het dan zo koppelt aan de hulsquote:Op woensdag 18 november 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gezegd dat ze niets in mijn gezicht mogen hebben (ijdel) en vooral niet mijn hoornvlies. Ik wil kunnen "zien" als ik dood ben. Bovendien is daty hoornvlies toch enorm beschadigd. En m'n hart mogen ze ook niet,. Ik weet niet wara de "ziel" huist maar ik wil het risico niet lopen dat iemand zo'n kuthart krijgt als wat ik heb. En trouwens, ook dat hart is kaduuk (slaat 1 slag over).
Maar ik zit er aan te denken alles terug te trekken.
Ik heb een tijd lang met duikers uit urk gewerkt, was niks mis meequote:Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Rondje rijden al ik me verveel
Maar het is echt een zwarte kousen dorp
Edit: het is best interessant om te zien, maar alsnog wel heel vaag..
Beetje suf om te roepen dat het zo stom is en er dan wel steeds heen te gaanquote:Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Rondje rijden al ik me verveel
Maar het is echt een zwarte kousen dorp
Edit: het is best interessant om te zien, maar alsnog wel heel vaag..
Het is idd nog steeds generaliserend van me hoor, maar het gemiddelde van dit soort mensen ligt in Urk toch een stúk hoger dan ergens andersquote:Op woensdag 18 november 2009 11:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een tijd lang met duikers uit urk gewerkt, was niks mis mee
Als je op zo een moment na denkt wel ja, maar dat weet ik niet of ik dat kan. Stel je voor dat ze je kindje open snijdenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gevoel dat je iemand anders kan helpen met die organen zodat iemand niet helemaal voor niks dood is lijkt me dan een stuk beter.
Ssssshhhhhttttquote:Op woensdag 18 november 2009 11:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
En zo neemt de familie Zonnekoning de wereld over
Oh tegen die tijd maak ik toch echt wel een lijst van mensen die ik NIET erbij wil hebben. Misschien een raar iets voor families maar sommige mensen in mijn familie hebben het tot het einde der tijden bij mij zodanig verknald dat ik ze nooit meer wil zien, ook niet aan mijn kist.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het altijd wel jammer dat je niet op je eigen begrafenis kan komen, ik zou wel eens willen zien welke huichelaars er op komen dagen die je totaal niet verwacht.
Het is wel grappig om te zien hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 11:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beetje suf om te roepen dat het zo stom is en er dan wel steeds heen te gaan
Je begint steeds meer een bedreigende vorm aan te nemen mbt mijn machtspositie. Ga zo door en jouw volgende zomer zal er een zijn zonder ook maar een straaltje zon.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over my dead body, met of zonder donorcodicil!
Daarom meot je dat soort dingen ook vastleggen voordat zoiets speelt.quote:Als je op zo een moment na denkt wel ja, maar dat weet ik niet of ik dat kan. Stel je voor dat ze je kindje open snijden dat ze dat lieve kleine wezen uit elkaar halen. Dat ze je kind stuk maken. Kan me voorstellen dat dat paniek oproept. Misschien krijg je later spijt als je nee zegt, maar op dat moment is het zo vers en kan je misschien niet denken.
Hoe kut voel je je dan nog tot je wel echt doodgaatquote:Op woensdag 18 november 2009 11:54 schreef Ripley het volgende:
Ik las laatst een grappig stuk over een man in roemenie die zijn eigen dood en begrafenis in scene had gezet om te kijken wie er zou komen. Hij had 47 mensen uitgenodigd, er kwam er 1. Zijn moeder.
auw.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:54 schreef Ripley het volgende:
Ik las laatst een grappig stuk over een man in roemenie die zijn eigen dood en begrafenis in scene had gezet om te kijken wie er zou komen. Hij had 47 mensen uitgenodigd, er kwam er 1. Zijn moeder.
voor mij wel, voor kinderen doen ze dat toch niet?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom meot je dat soort dingen ook vastleggen voordat zoiets speelt.
Ik wou het net zeggen !quote:Op woensdag 18 november 2009 11:56 schreef Kluts het volgende:
Dát is pas een idee voor een programma Rip.
Da's al een heel oud idee, zijn verschillende productiehuizen al mee bezig geweestquote:Op woensdag 18 november 2009 11:56 schreef Kluts het volgende:
Dát is pas een idee voor een programma Rip.
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:54 schreef Ripley het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |