+ 2,5 ofzo voor de eindklassering in de competitiequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
5 miljoen TV-geld voor de CL, nieuwe shirtsponsor die 1,3M per jaar betaald. STATUS
.
Fuck dat is niet echt veel. Stadion uitbreiding overigens nu 51.000 man.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
+ 2,5 ofzo voor de eindklassering in de competitie![]()
.
Hehe klopt ik ken dus zo een Viviënne.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Vivian en alles wat daar op lijkt is een garantie op een lelijk kind.
Nee, Mariëlle en Marleen dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef Crack_ het volgende:
Zotheid + Anne-Fleur + Willemijn - Maartje
Neem dr mee naar Eindhoven als ik er ook ben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hehe klopt ik ken dus zo een Viviënne.
Hoeveel kaarsjes had je nodig?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb mijn vriendin gevraagd of ze met mij mee wil naar het gala, door die vraag te schrijven op de vloer in waxinelichtjes. Met een groot waxinelichtjes-hart eromheen.
Ik had 3 zakken van 300, bijna allemaal opgegaan. Fucking veel werk om die steeltjes allemaal omhoog te doenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neem dr mee naar Eindhoven als ik er ook ben.
Dat is niet helemaal waar. Ik kende een Vivianne,quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Vivian en alles wat daar op lijkt is een garantie op een lelijk kind.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb mijn vriendin gevraagd of ze met mij mee wil naar het gala, door die vraag te schrijven op de vloer in waxinelichtjes. Met een groot waxinelichtjes-hart eromheen.
Paste dat? WAAAquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:38 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had 3 zakken van 300, bijna allemaal opgegaan. Fucking veel werk om die steeltjes allemaal omhoog te doen![]()
, maar anders branden ze niet goed.
Oke. Maar het ging me ook niet om haar.quote:
Pleasequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehehe aan het werk Jan-Roderik.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik had trouwens vandaag college van een professor die na zijn uitleg zei: "Ik zal het nog een keer verduidelijken met voorbeelden, want mijn uitleg was nogal warrig. Dat geef ik ruiterlijk toe".
Ik moest ineens lachen en iedereen keek me zo aan van Wtf?
Ja, dat past heul niet in mijn kamer.quote:
Ik had ook de huiskamer gewoon gebruikt hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat past heul niet in mijn kamer.
Die hebben we hier al helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had ook de huiskamer gewoon gebruikt hoor.
Den Haag!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
Zotheid, jij woont tock in Delft?
Mogen wij die weten offff liever niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn kinderen hebben ook mooie namen
Cordon sanitaire !quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik had trouwens vandaag college van een professor die na zijn uitleg zei: "Ik zal het nog een keer verduidelijken met voorbeelden, want mijn uitleg was nogal warrig. Dat geef ik ruiterlijk toe".
Ik moest ineens lachen en iedereen keek me zo aan van Wtf?
Wat deed je daar?quote:
Wat als het niet vrijwillig was?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat deed je daar?
En was het vrijwillig?
Dan vraag ik me af wat je daar deedquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat als het niet vrijwillig was?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
Boh, railaway op de tv. Die presentator praat je gewoon rust toe. Dat icm met die slome trein shots.
Ik had er wat van gezegd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Berberse meisjes die een soort volksdans op je voet doen in de bus.
Als ik dat gedaan heb ben ik hard toe aan een pauze.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik moet huiswerk doen, maar ik heb alleen nog maar mn naam getypt...
"Eh mevrouw? U staat op mijn teen.quote:
Om daarna snel de trein uit te vluchten, je weet het nooit zeker met de berber van nu.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
"Eh mevrouw? U staat op mijn teen."
Ik deed mijn dodelijke blik.quote:
We hebben hetzelfde werktempoquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik dat gedaan heb ben ik hard toe aan een pauze.
Totdat je in een IC zit en er geen mogelijkheid tot ontsnappen is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Om daarna snel de trein uit te vluchten, je weet het nooit zeker met de berber van nu.
Dat had je van te voren bedenken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Totdat je in een IC zit en er geen mogelijkheid tot ontsnappen is.
Je raad nooit wat is als antwoord heb voor je.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben hetzelfde werktempo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik ben niet zo van de korte-termijn planningen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat had je van te voren bedenken.
ga aan de conducteur zn been hangen andersquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat had je van te voren bedenken.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je raad nooit wat is als antwoord heb voor je.Dat had ik idd nooit kunnen raden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik ook niet, ik wil alles ver vantevoren weten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de korte-termijn planningen.
Ik weet ook nog niet wat ik met de kerst ga doen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil alles ver vantevoren weten.
en ik heb nog geen idee wat ik ga doen met de Kerst.
Dat is bijna een ramp voor mij en zeker niet leuk als ik erover na ga denken![]()
Ik heb de kindjes tweede kerstdag.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet wat ik met de kerst ga doen.
Heb gezegd dat ik moet werken![]()
Als bepaalde familieleden komen, dan kom ik niet.![]()
En anders zeg ik dat wel kom.
Hebben je kinderen niet iets wat ze willen doen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb de kindjes tweede kerstdag.
Eerste kerstdag en Kerstavond heb ik geen idee
En tweede staat ook nog niets vast, dat vind ik niet fijn
Ik ga heel veel eten met de kerst.quote:
Je dacht; ik doe eens gek?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga eten met de kerst.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oud & nieuw, ook nog geen vastomlijnd plan...
Het kan alle kanten op.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je dacht; ik doe eens gek?
Meid.quote:
Ik krijg 3,9M van mijn sponsorquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
5 miljoen TV-geld voor de CL, nieuwe shirtsponsor die 1,3M per jaar betaald. STATUS
.
Lust ik nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het kan alle kanten op.
Oliebollen
Berliner Bollenquote:
Met wie?quote:
Wat heb je gegeten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
Hmmmm ik was net uit eten.
Die zijn maar een dag bij mij en dan hebben we al min of meer iets, maar niet zeker. Verder bekijkt hun vader wat ze doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben je kinderen niet iets wat ze willen doen?
Ik wel.quote:
Moet jij niet uit Den Haag, met oud & nieuw?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel.
Moet je niet naar Den Haag, met oud & nieuw?
Nog niks afgesprokenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel.
Moet je niet naar Den Haag, met oud & nieuw?
Kale bollen?quote:
MAAR HET IS AL BIJNA !!quote:
M'n papa en een collega van hem, ze hadden een conferentie in Grunn vandaag.quote:
Biefstuk met kruidenboter en patattekesquote:
Met uit eten bedoel ik ook écht uit etenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef Japsnars het volgende:
McDonalds en Grillroom Atta Turk tellen trouwens niet mee als uit eten.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n papa en een collega van hem, ze hadden een conferentie in Grunn vandaag.
[..]
Biefstuk met kruidenboter en patattekesen als toetje geroosterd suikerbrood met vanille-ijs en karamelsaus.
In de tent.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MAAR JIJ HEB OOK NOG NIKS AFGESPROKEN!
PANIEK
Als er maar oliebollen zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind oud en nieuw niet zo bijzonder
dat nog niet eens, ik wil gewoon buiten vuurwerk kijken met de kindjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als er maar oliebollen zijn
Ik vind het zo'n verplichting.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind oud en nieuw niet zo bijzonder
Daarom.quote:
Nou je hoort het Maartje...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:59 schreef Zotheid het volgende:
Ik wil met oud en nieuw naar de skihut.
Idd niet duur, neequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was ook erg lekkeren het was niet eens heel duur daar, we waren 75 euro ofzo kwijt.
Jij zou meegaan!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou je hoort het Maartje...
Ja?quote:
quote:
Feest van Sinterklaas dan maar?quote:
Wel lekker dichtbij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Feest van Sinterklaas dan maar?
Vaca.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik presenteer twee Mexicaantjes; Vaca en Vela. Vooral Vaca is een eindbaas, Vela een goede rechtsback.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dan ook het enige voordeel?quote:
Sinterklaas in de skihut.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Feest van Sinterklaas dan maar?
Waar?quote:
Ja, feest van sinterklaas, kom op.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige voordeel?
Zeg anders gelijk even je adres![]()
![]()
Dan kan Devvie je komen stalken.
Die flikkers brengen de tacohoest met zich meequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik presenteer twee Mexicaantjes; Vaca en Vela. Vooral Vaca is een eindbaas, Vela een goede rechtsback.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat zou helemaal een feest zijn.quote:
Ownee, niet de multiquote...quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Ja, feest van sinterklaas, kom op.
Ja, Devvie.
Jij hebt wat met hem. De rare man!
Whut?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sieginds komt de stampboot uit Oostenrijk al aan.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zou helemaal een feest zijn.
Feest.
Snap je hem?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sieginds komt de stampboot uit Oostenrijk al aan.
JA IK BEN ER WEER.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ownee, niet de multiquote...
Ik heb niets met Devvie
Lakituquote:
Wolla, dat weet ik toch alquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige voordeel?
Zeg anders gelijk even je adres![]()
![]()
Dan kan Devvie je komen stalken.
BWHEHEHHE WAT DEED JIJ ONLINE?quote:
Ja, wat ik zeg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Ja, feest van sinterklaas, kom op.
Ja, Devvie.
Jij hebt wat met hem. De rare man!
Sorryquote:
Nu alquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
t poesje is dr, ze spinde heel hard in de foonDus voelt zich wel thuis
Bewijs?quote:
Ohw, hij doet altijd Fifa spelen.quote:
Hou je bek man, klappuhquote:
Ja, ze zit bij Ado en niet bij mij, dus hoorde ik dr door de telefoon (foon is korterquote:
Deeeeeee poes van Sinterklaas Sinterklaas Sinterklaas, de poes van Sinterklaas.....quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef Crack_ het volgende:
Oh, dus het poesje is niet van Sinterklaas ?
Nee joh, die kun je toch ook niet fatsoenlijk inpakkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef Crack_ het volgende:
Oh, dus het poesje is niet van Sinterklaas ?
JA DAT WIST IK!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ohw, hij doet altijd Fifa spelen.
Dat ik dit weet![]()
Wat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou je bek man, klappuh
Hun hebbuh hier fier maanduh vor gewerkt jha
Je hoeft toch ook niet alles in te pakken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee joh, die kun je toch ook niet fatsoenlijk inpakken
Jawelquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet alles in te pakken?
Waar ging dat over?quote:
Glow toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar ging dat over?
Je probeert toch geen Hagenees na te doen he?
HAT JE WAT DAHN? KANKAHLEAH?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar ging dat over?
Je probeert toch geen Hagenees na te doen he?
Ah, dacht al dat je de telefoon bedoelde maar ik wist niet dat ze bij ado zatquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ze zit bij Ado en niet bij mij, dus hoorde ik dr door de telefoon (foon is korter)
Duidelijk VMBOquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou je bek man, klappuh
Hun hebbuh hier fier maanduh vor gewerkt jha
Behalve dat ik havo doequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, dacht al dat je de telefoon bedoelde maar ik wist niet dat ze bij ado zat
[..]
Duidelijk VMBO
Leuk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, denk laatste jaar dit jaar
Ik weet ook niet of ik dat gezegd hadquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, dacht al dat je de telefoon bedoelde maar ik wist niet dat ze bij ado zat
[..]
Duidelijk VMBO
Mijn piemol, die glowt!quote:
GOZAH, NOU MOEJE EFFUTJUH JE SMOELWERK HOUWE ANDERS TIMMUR IK UM DIG.quote:
ATHEÏSME FTW!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, denk laatste jaar dit jaar
Je moet ook niet aan die kernafval zitten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn piemol, die glowt!
[..]
GOZAH, NOU MOEJE EFFUTJUH JE SMOELWERK HOUWE ANDERS TIMMUR IK UM DIG.
quote:
NEIN!quote:
EINZ!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan die kernafval zitten.
BEUNHAASquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn piemol, die glowt!
[..]
GOZAH, NOU MOEJE EFFUTJUH JE SMOELWERK HOUWE ANDERS TIMMUR IK UM DIG.
www.zatheid.nl.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
www.iszotheidonline.org
[..]
www.internetsitevooraluwbronnen.be
diequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan die kernafval zitten.
waarover zei je docent dat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Mijn avontuur van vandaag is dat tijdens een zo'n vak de docent zei: NEVER DO THAT! IT'S THE DEVILS STUFF!
en dat ik smiddags in de kruidvat een krijsend kindje tegenkwam wat iedereen leek te tolereren omdat de moeder ervan mooi en lief was.
Joehoe
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef Maisnon het volgende:
En dat ik mijn mp3 speler na anderhalve maand "Nee ik heb hem echt niet gezien" op m'n zusjes kamer vind
Voor de tweede keer
Iets harstikke saais waarvan ik dacht dat het nuttig was voor m'n project maar dat het dik tegenviel. Het gaat over User - System interaction, waar je dus best een psychologische insteek voor kan hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarover zei je docent dat?
*nieuwsgierig is*
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat, ga je me komma's opdrinken.
In de luchtquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Potverdorie wat een baas weer:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
In de lucht
Flight Simulator Football Manager
Nee, 1 is het laagstquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef Maisnon het volgende:
Heb je ook mensen die ergens 0 hebbenmensen zonder doorzettingsvermogen, mentale wrakken, mensen zonder benen met 0 snelheid
quote:
Ik heb je woord 'Sèh.' gejat. Heb je nog meer van die leukequote:
Sèh en sang eigenlijk alleenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb je woord 'Sèh.' gejat. Heb je nog meer van die leuke?
Ik heb je niet eens op msn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:27 schreef Skylark. het volgende:
Kom eens online dude, ik heb support nodig.
quote:
SANGGG WAT GEBRUIK JE MIJN WOORDJES? Spreek je het ook in het echt uit :$ ?quote:
Mijn regens zijn beter dan de jouwe.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
SANGGG WAT GEBRUIK JE MIJN WOORDJES? Spreek je het ook in het echt uit :$ ?
Roger is een assist koning op 18 jarige leeftijd. Atouba heeft zijn koffers gepaktquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mijn regens zijn beter dan de jouwe.
André is in zijn 1e seizoen Talent van het Jaar geworden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Roger is een assist koning op 18 jarige leeftijd. Atouba heeft zijn koffers gepakt!
Roger EN Luis Torres zijn genomineerd voor Talent van het Jaar en kunnen het nog worden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
André is in zijn 1e seizoen Talent van het Jaar geworden.
BURN!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Roger EN Luis Torres zijn genomineerd voor Talent van het Jaar en kunnen het nog worden.
Vaca, André en Kärkkäinen lusten die Roger en Luis Torres rauw.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Roger EN Luis Torres zijn genomineerd voor Talent van het Jaar en kunnen het nog worden.
Misschien zijn er wel meerdere liefste vriendjes, maar ik heb er daar tenminste één vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoax, ik heb al een vriendin en dat ben jij niet.
Is het nu al uit met Zotheid?quote:
Neequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is het nu al uit met Zotheid?
Crack_ vindt mij één van de liefste vriendjes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel meerdere liefste vriendjes, maar ik heb er daar tenminste één van
Hier ben ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef Elmostyle het volgende:
Zijn er nog lekkere klb'ers hier? Of kan dat niet
Nou, hup, vertel dan eens waaromquote:
Eigenlijk wou ik het gewoon even met jullie delenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou, hup, vertel dan eens waarom
Dat is natuurlijk hetgeen waar je op zat te wachten, tot iemand dat zou vragen!
Zo de dingetjes die je doet voor je vriendinnetje zjin wel super liefquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Crack_ vindt mij één van de liefste vriendjes.
Je knop is dan kapotquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
Ok wie weet de wortel te vinden op een casio fx 82 ms? Ik zie de wortel wel maar als ik erop druk pakt hij hem niet.
OF JE DOET HET VERKEERD OMquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
Ok wie weet de wortel te vinden op een casio fx 82 ms? Ik zie de wortel wel maar als ik erop druk pakt hij hem niet.
Nee, het was iets met shift, of niet. Anyone here?quote:
Neequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, het was iets met shift, of niet. Anyone here?
Danku danku danku.quote:
Voor de wortel te gebruiken op FX-82MS heb je geen shirt nodig, gewoon wortel teken, en evt met haakjes werken, dus haakje na de wortel, het getal er tussen. haakje sluiten, enterquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, het was iets met shift, of niet. Anyone here?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo de dingetjes die je doet voor je vriendinnetje zjin wel super lief
Sinterklaas is weer in 't land he, die schimmel van hem zal je wortel wel hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
Ha-ha.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sinterklaas is weer in 't land he, die schimmel van hem zal je wortel wel hebben.
Faalhaasquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
Yup, maar nu ik het boek zo lees ben ik er al achter. Was kwestie van lezen dusquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:17 schreef Crack_ het volgende:
OHMIJNGOD, php je deed het dus gewoon verkeerd om?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn advies: Spijbelenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, maar nu ik het boek zo lees ben ik er al achter. Was kwestie van lezen dus![]()
Moet nu nog zo'n 10 blz wiskunde maken wil ik morgen beslagen ten ijs komen bij wiskunde
![]()
Nee dit is mijn proefperiode en wil er niet in 2 weken alweer uitgerot worden.quote:
Klopt beide toch gewoon?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
WTF bij de wortel van 47 geeft ie 6,8 en nog wat decimalen aanEn bij 25 doet ie het wel weer goed, lekker betrouwbaar.
Je kon niet eens wortel trekken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, maar nu ik het boek zo lees ben ik er al achter. Was kwestie van lezen dus![]()
Moet nu nog zo'n 10 blz wiskunde maken wil ik morgen beslagen ten ijs komen bij wiskunde
![]()
Houd nou eens een keer je bakkes dicht over "beslagen ten ijs komen"quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ik zat ook al vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klopt beide toch gewoon?
7x7 is 49 hè, geen 47![]()
Oke. Je bent een kloon. Niemand kan zo dom zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
WTF bij de wortel van 47 geeft ie 6,8 en nog wat decimalen aanEn bij 25 doet ie het wel weer goed, lekker betrouwbaar.
Ik denk dat ik FOK! vandaag weer even voor gezien houd. Ben er niet echt bij vandaagquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klopt beide toch gewoon?
7x7 is 49 hè, geen 47![]()
Ja ik ook, ik snapte het al nietquote:
Ohquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
Dat is trouwens 6,9 afgerond, niet 6,8...quote:
Gast, dat ben je nooit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik FOK! vandaag weer even voor gezien houd. Ben er niet echt bij vandaag
Hij had het ook niet over afgerond, dus daar kan je hem niet op pakkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is trouwens 6,9 afgerond, niet 6,8...
Jij wel, he?quote:
Boeien, hij moet het gewoon op 6,9 afrondenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij had het ook niet over afgerond, dus daar kan je hem niet op pakken
Als je het zo zegt krijg ik er hele vunzige gedachtes bij.quote:
O ja? Ik had het niet over aan je lul trekken, ik had het gewoon over wortel trekken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je het zo zegt krijg ik er hele vunzige gedachtes bij.
You have got to be fucking shitting mequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
Ok volgende vraag.
√2 * √3= ?
Sorry dat ik het vraag hoor maar ik wil ook zo naar m'n bedje.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
Ok volgende vraag.
√2 * √3= ?
Gewoon op je rekenmachine invullen manquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
Ok volgende vraag.
√2 * √3= ?
En dan niet eens om het feit dat je het niet kan oplossen, maar om het feit dat je dit soort wiskunde nog moet volgen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
You have got to be fucking shitting me
Wat dacht je van √6?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
Oke, ik ga het boek wel even doorlezen. Aan jullie heb ik niets.
SORRY IK KEN ALLEEN DE LATIJNSE VERSIE!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O ja? Ik had het niet over aan je lul trekken, ik had het gewoon over wortel trekken.
Haarwortels welteverstaan:
[ afbeelding ]
Serieus, hier kan ik gewoon een dikke 10 voor halen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En dan niet eens om het feit dat je het niet kan oplossen, maar om het feit dat je dit soort wiskunde nog moet volgen.
Bij nader inzien, ook wel dat je het niet kan oplossen trouwens![]()
Okee ik help jequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
Oke, ik ga het boek wel even doorlezen. Aan jullie heb ik niets.
Van deze? √2 * √3= ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:29 schreef Japsnars het volgende:
W
[..]
Wat dacht je van √6?
Of als je de exacte waarde moet weten:
2.4494897427831780981972840747058913919659474806566701284326...
Dude, ik kreeg dit al op de basisschoolquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Serieus, hier kan ik gewoon een dikke 10 voor halen.
Hoe de fuck kan het dat hij dit niet snapt? Leer je op het VMBO basis/kader niet eens worteltrekken?
WTF doe je dan in die 4 jaar aan wiskunde?!!!
Nu hoop ik dat ik het zelf goed hebquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:29 schreef Japsnars het volgende:
W
[..]
Wat dacht je van √6?
Of als je de exacte waarde moet weten:
2.4494897427831780981972840747058913919659474806566701284326...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van deze? √2 * √3= ?
En hoe the hell reken je dat uit dan?
Gewoon de cijfers onder de wortel met elkaar vermenigvuldigenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van deze? √2 * √3= ?
Dat wil naar het hbo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van deze? √2 * √3= ?
Thank god ik heb het zelf ook goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat ik het zelf goed heb![]()
Anders stop ik nu direct met bier voorgoed en ga ik direct naar bed![]()
Ok en hetzelfde bij 5√2 * 6√2= ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon de cijfers onder de wortel met elkaar vermenigvuldigen
In dit geval dus 2*3 = 6
Dus wortel 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |