quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo de dingetjes die je doet voor je vriendinnetje zjin wel super lief
Sinterklaas is weer in 't land he, die schimmel van hem zal je wortel wel hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
Ok wie weet de wortel te vinden op een casio fx 82 ms? Ik zie de wortel wel maar als ik erop druk pakt hij hem niet.
Ha-ha.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sinterklaas is weer in 't land he, die schimmel van hem zal je wortel wel hebben.
Faalhaasquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
Ok wie weet de wortel te vinden op een casio fx 82 ms? Ik zie de wortel wel maar als ik erop druk pakt hij hem niet.
Yup, maar nu ik het boek zo lees ben ik er al achter. Was kwestie van lezen dusquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:17 schreef Crack_ het volgende:
OHMIJNGOD, php je deed het dus gewoon verkeerd om?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn advies: Spijbelenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, maar nu ik het boek zo lees ben ik er al achter. Was kwestie van lezen dus![]()
Moet nu nog zo'n 10 blz wiskunde maken wil ik morgen beslagen ten ijs komen bij wiskunde
![]()
Nee dit is mijn proefperiode en wil er niet in 2 weken alweer uitgerot worden.quote:
Klopt beide toch gewoon?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
WTF bij de wortel van 47 geeft ie 6,8 en nog wat decimalen aanEn bij 25 doet ie het wel weer goed, lekker betrouwbaar.
Je kon niet eens wortel trekken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, maar nu ik het boek zo lees ben ik er al achter. Was kwestie van lezen dus![]()
Moet nu nog zo'n 10 blz wiskunde maken wil ik morgen beslagen ten ijs komen bij wiskunde
![]()
Houd nou eens een keer je bakkes dicht over "beslagen ten ijs komen"quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ik zat ook al vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klopt beide toch gewoon?
7x7 is 49 hè, geen 47![]()
Oke. Je bent een kloon. Niemand kan zo dom zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
WTF bij de wortel van 47 geeft ie 6,8 en nog wat decimalen aanEn bij 25 doet ie het wel weer goed, lekker betrouwbaar.
Ik denk dat ik FOK! vandaag weer even voor gezien houd. Ben er niet echt bij vandaagquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klopt beide toch gewoon?
7x7 is 49 hè, geen 47![]()
Ja ik ook, ik snapte het al nietquote:
Ohquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
Dat is trouwens 6,9 afgerond, niet 6,8...quote:
Gast, dat ben je nooit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik FOK! vandaag weer even voor gezien houd. Ben er niet echt bij vandaag
Hij had het ook niet over afgerond, dus daar kan je hem niet op pakkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is trouwens 6,9 afgerond, niet 6,8...
Jij wel, he?quote:
Boeien, hij moet het gewoon op 6,9 afrondenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij had het ook niet over afgerond, dus daar kan je hem niet op pakken
Als je het zo zegt krijg ik er hele vunzige gedachtes bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |