BURN!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Roger EN Luis Torres zijn genomineerd voor Talent van het Jaar en kunnen het nog worden.
Vaca, André en Kärkkäinen lusten die Roger en Luis Torres rauw.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Roger EN Luis Torres zijn genomineerd voor Talent van het Jaar en kunnen het nog worden.
Misschien zijn er wel meerdere liefste vriendjes, maar ik heb er daar tenminste één vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoax, ik heb al een vriendin en dat ben jij niet.
Is het nu al uit met Zotheid?quote:
Neequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is het nu al uit met Zotheid?
Crack_ vindt mij één van de liefste vriendjes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel meerdere liefste vriendjes, maar ik heb er daar tenminste één van
Hier ben ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef Elmostyle het volgende:
Zijn er nog lekkere klb'ers hier? Of kan dat niet
Nou, hup, vertel dan eens waaromquote:
Eigenlijk wou ik het gewoon even met jullie delenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou, hup, vertel dan eens waarom
Dat is natuurlijk hetgeen waar je op zat te wachten, tot iemand dat zou vragen!
Zo de dingetjes die je doet voor je vriendinnetje zjin wel super liefquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Crack_ vindt mij één van de liefste vriendjes.
Je knop is dan kapotquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
Ok wie weet de wortel te vinden op een casio fx 82 ms? Ik zie de wortel wel maar als ik erop druk pakt hij hem niet.
OF JE DOET HET VERKEERD OMquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
Ok wie weet de wortel te vinden op een casio fx 82 ms? Ik zie de wortel wel maar als ik erop druk pakt hij hem niet.
Nee, het was iets met shift, of niet. Anyone here?quote:
Neequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, het was iets met shift, of niet. Anyone here?
Danku danku danku.quote:
Voor de wortel te gebruiken op FX-82MS heb je geen shirt nodig, gewoon wortel teken, en evt met haakjes werken, dus haakje na de wortel, het getal er tussen. haakje sluiten, enterquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, het was iets met shift, of niet. Anyone here?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |