quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat, ga je me komma's opdrinken.
In de luchtquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Potverdorie wat een baas weer:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
In de lucht
Flight Simulator Football Manager
Nee, 1 is het laagstquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef Maisnon het volgende:
Heb je ook mensen die ergens 0 hebbenmensen zonder doorzettingsvermogen, mentale wrakken, mensen zonder benen met 0 snelheid
quote:
Ik heb je woord 'Sèh.' gejat. Heb je nog meer van die leukequote:
Sèh en sang eigenlijk alleenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb je woord 'Sèh.' gejat. Heb je nog meer van die leuke?
Ik heb je niet eens op msn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:27 schreef Skylark. het volgende:
Kom eens online dude, ik heb support nodig.
quote:
SANGGG WAT GEBRUIK JE MIJN WOORDJES? Spreek je het ook in het echt uit :$ ?quote:
Mijn regens zijn beter dan de jouwe.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
SANGGG WAT GEBRUIK JE MIJN WOORDJES? Spreek je het ook in het echt uit :$ ?
Roger is een assist koning op 18 jarige leeftijd. Atouba heeft zijn koffers gepaktquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mijn regens zijn beter dan de jouwe.
André is in zijn 1e seizoen Talent van het Jaar geworden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Roger is een assist koning op 18 jarige leeftijd. Atouba heeft zijn koffers gepakt!
Roger EN Luis Torres zijn genomineerd voor Talent van het Jaar en kunnen het nog worden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
André is in zijn 1e seizoen Talent van het Jaar geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |