Leuk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, denk laatste jaar dit jaar
Ik weet ook niet of ik dat gezegd hadquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, dacht al dat je de telefoon bedoelde maar ik wist niet dat ze bij ado zat
[..]
Duidelijk VMBO
Mijn piemol, die glowt!quote:
GOZAH, NOU MOEJE EFFUTJUH JE SMOELWERK HOUWE ANDERS TIMMUR IK UM DIG.quote:
ATHEÏSME FTW!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, denk laatste jaar dit jaar
Je moet ook niet aan die kernafval zitten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn piemol, die glowt!
[..]
GOZAH, NOU MOEJE EFFUTJUH JE SMOELWERK HOUWE ANDERS TIMMUR IK UM DIG.
quote:
NEIN!quote:
EINZ!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan die kernafval zitten.
BEUNHAASquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn piemol, die glowt!
[..]
GOZAH, NOU MOEJE EFFUTJUH JE SMOELWERK HOUWE ANDERS TIMMUR IK UM DIG.
www.zatheid.nl.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
www.iszotheidonline.org
[..]
www.internetsitevooraluwbronnen.be
diequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan die kernafval zitten.
waarover zei je docent dat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Mijn avontuur van vandaag is dat tijdens een zo'n vak de docent zei: NEVER DO THAT! IT'S THE DEVILS STUFF!
en dat ik smiddags in de kruidvat een krijsend kindje tegenkwam wat iedereen leek te tolereren omdat de moeder ervan mooi en lief was.
Joehoe
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef Maisnon het volgende:
En dat ik mijn mp3 speler na anderhalve maand "Nee ik heb hem echt niet gezien" op m'n zusjes kamer vind
Voor de tweede keer
Iets harstikke saais waarvan ik dacht dat het nuttig was voor m'n project maar dat het dik tegenviel. Het gaat over User - System interaction, waar je dus best een psychologische insteek voor kan hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarover zei je docent dat?
*nieuwsgierig is*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |