Met uit eten bedoel ik ook écht uit etenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef Japsnars het volgende:
McDonalds en Grillroom Atta Turk tellen trouwens niet mee als uit eten.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n papa en een collega van hem, ze hadden een conferentie in Grunn vandaag.
[..]
Biefstuk met kruidenboter en patattekesen als toetje geroosterd suikerbrood met vanille-ijs en karamelsaus.
In de tent.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MAAR JIJ HEB OOK NOG NIKS AFGESPROKEN!
PANIEK
Als er maar oliebollen zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind oud en nieuw niet zo bijzonder
dat nog niet eens, ik wil gewoon buiten vuurwerk kijken met de kindjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als er maar oliebollen zijn
Ik vind het zo'n verplichting.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind oud en nieuw niet zo bijzonder
Daarom.quote:
Nou je hoort het Maartje...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:59 schreef Zotheid het volgende:
Ik wil met oud en nieuw naar de skihut.
Idd niet duur, neequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was ook erg lekkeren het was niet eens heel duur daar, we waren 75 euro ofzo kwijt.
Jij zou meegaan!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou je hoort het Maartje...
Ja?quote:
quote:
Feest van Sinterklaas dan maar?quote:
Wel lekker dichtbij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Feest van Sinterklaas dan maar?
Vaca.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik presenteer twee Mexicaantjes; Vaca en Vela. Vooral Vaca is een eindbaas, Vela een goede rechtsback.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dan ook het enige voordeel?quote:
Sinterklaas in de skihut.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Feest van Sinterklaas dan maar?
Waar?quote:
Ja, feest van sinterklaas, kom op.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige voordeel?
Zeg anders gelijk even je adres![]()
![]()
Dan kan Devvie je komen stalken.
Die flikkers brengen de tacohoest met zich meequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik presenteer twee Mexicaantjes; Vaca en Vela. Vooral Vaca is een eindbaas, Vela een goede rechtsback.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat zou helemaal een feest zijn.quote:
Ownee, niet de multiquote...quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Ja, feest van sinterklaas, kom op.
Ja, Devvie.
Jij hebt wat met hem. De rare man!
Whut?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sieginds komt de stampboot uit Oostenrijk al aan.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zou helemaal een feest zijn.
Feest.
Snap je hem?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sieginds komt de stampboot uit Oostenrijk al aan.
JA IK BEN ER WEER.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ownee, niet de multiquote...
Ik heb niets met Devvie
Lakituquote:
Wolla, dat weet ik toch alquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige voordeel?
Zeg anders gelijk even je adres![]()
![]()
Dan kan Devvie je komen stalken.
BWHEHEHHE WAT DEED JIJ ONLINE?quote:
Ja, wat ik zeg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Ja, feest van sinterklaas, kom op.
Ja, Devvie.
Jij hebt wat met hem. De rare man!
Sorryquote:
Nu alquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
t poesje is dr, ze spinde heel hard in de foonDus voelt zich wel thuis
Bewijs?quote:
Ohw, hij doet altijd Fifa spelen.quote:
Hou je bek man, klappuhquote:
Ja, ze zit bij Ado en niet bij mij, dus hoorde ik dr door de telefoon (foon is korterquote:
Deeeeeee poes van Sinterklaas Sinterklaas Sinterklaas, de poes van Sinterklaas.....quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef Crack_ het volgende:
Oh, dus het poesje is niet van Sinterklaas ?
Nee joh, die kun je toch ook niet fatsoenlijk inpakkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef Crack_ het volgende:
Oh, dus het poesje is niet van Sinterklaas ?
JA DAT WIST IK!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ohw, hij doet altijd Fifa spelen.
Dat ik dit weet![]()
Wat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou je bek man, klappuh
Hun hebbuh hier fier maanduh vor gewerkt jha
Je hoeft toch ook niet alles in te pakken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee joh, die kun je toch ook niet fatsoenlijk inpakken
Jawelquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet alles in te pakken?
Waar ging dat over?quote:
Glow toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar ging dat over?
Je probeert toch geen Hagenees na te doen he?
HAT JE WAT DAHN? KANKAHLEAH?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar ging dat over?
Je probeert toch geen Hagenees na te doen he?
Ah, dacht al dat je de telefoon bedoelde maar ik wist niet dat ze bij ado zatquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ze zit bij Ado en niet bij mij, dus hoorde ik dr door de telefoon (foon is korter)
Duidelijk VMBOquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou je bek man, klappuh
Hun hebbuh hier fier maanduh vor gewerkt jha
Behalve dat ik havo doequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, dacht al dat je de telefoon bedoelde maar ik wist niet dat ze bij ado zat
[..]
Duidelijk VMBO
Leuk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, denk laatste jaar dit jaar
Ik weet ook niet of ik dat gezegd hadquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, dacht al dat je de telefoon bedoelde maar ik wist niet dat ze bij ado zat
[..]
Duidelijk VMBO
Mijn piemol, die glowt!quote:
GOZAH, NOU MOEJE EFFUTJUH JE SMOELWERK HOUWE ANDERS TIMMUR IK UM DIG.quote:
ATHEÏSME FTW!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, denk laatste jaar dit jaar
Je moet ook niet aan die kernafval zitten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn piemol, die glowt!
[..]
GOZAH, NOU MOEJE EFFUTJUH JE SMOELWERK HOUWE ANDERS TIMMUR IK UM DIG.
quote:
NEIN!quote:
EINZ!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan die kernafval zitten.
BEUNHAASquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn piemol, die glowt!
[..]
GOZAH, NOU MOEJE EFFUTJUH JE SMOELWERK HOUWE ANDERS TIMMUR IK UM DIG.
www.zatheid.nl.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
www.iszotheidonline.org
[..]
www.internetsitevooraluwbronnen.be
diequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan die kernafval zitten.
waarover zei je docent dat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Mijn avontuur van vandaag is dat tijdens een zo'n vak de docent zei: NEVER DO THAT! IT'S THE DEVILS STUFF!
en dat ik smiddags in de kruidvat een krijsend kindje tegenkwam wat iedereen leek te tolereren omdat de moeder ervan mooi en lief was.
Joehoe
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef Maisnon het volgende:
En dat ik mijn mp3 speler na anderhalve maand "Nee ik heb hem echt niet gezien" op m'n zusjes kamer vind
Voor de tweede keer
Iets harstikke saais waarvan ik dacht dat het nuttig was voor m'n project maar dat het dik tegenviel. Het gaat over User - System interaction, waar je dus best een psychologische insteek voor kan hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarover zei je docent dat?
*nieuwsgierig is*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |