Met uit eten bedoel ik ook écht uit etenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef Japsnars het volgende:
McDonalds en Grillroom Atta Turk tellen trouwens niet mee als uit eten.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n papa en een collega van hem, ze hadden een conferentie in Grunn vandaag.
[..]
Biefstuk met kruidenboter en patattekesen als toetje geroosterd suikerbrood met vanille-ijs en karamelsaus.
In de tent.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MAAR JIJ HEB OOK NOG NIKS AFGESPROKEN!
PANIEK
Als er maar oliebollen zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind oud en nieuw niet zo bijzonder
dat nog niet eens, ik wil gewoon buiten vuurwerk kijken met de kindjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als er maar oliebollen zijn
Ik vind het zo'n verplichting.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind oud en nieuw niet zo bijzonder
Daarom.quote:
Nou je hoort het Maartje...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:59 schreef Zotheid het volgende:
Ik wil met oud en nieuw naar de skihut.
Idd niet duur, neequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was ook erg lekkeren het was niet eens heel duur daar, we waren 75 euro ofzo kwijt.
Jij zou meegaan!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou je hoort het Maartje...
Ja?quote:
quote:
Feest van Sinterklaas dan maar?quote:
Wel lekker dichtbij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Feest van Sinterklaas dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |