+ 2,5 ofzo voor de eindklassering in de competitiequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
5 miljoen TV-geld voor de CL, nieuwe shirtsponsor die 1,3M per jaar betaald. STATUS
.
Fuck dat is niet echt veel. Stadion uitbreiding overigens nu 51.000 man.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
+ 2,5 ofzo voor de eindklassering in de competitie![]()
.
Hehe klopt ik ken dus zo een Viviënne.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Vivian en alles wat daar op lijkt is een garantie op een lelijk kind.
Nee, Mariëlle en Marleen dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef Crack_ het volgende:
Zotheid + Anne-Fleur + Willemijn - Maartje
Neem dr mee naar Eindhoven als ik er ook ben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hehe klopt ik ken dus zo een Viviënne.
Hoeveel kaarsjes had je nodig?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb mijn vriendin gevraagd of ze met mij mee wil naar het gala, door die vraag te schrijven op de vloer in waxinelichtjes. Met een groot waxinelichtjes-hart eromheen.
Ik had 3 zakken van 300, bijna allemaal opgegaan. Fucking veel werk om die steeltjes allemaal omhoog te doenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neem dr mee naar Eindhoven als ik er ook ben.
Dat is niet helemaal waar. Ik kende een Vivianne,quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Vivian en alles wat daar op lijkt is een garantie op een lelijk kind.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb mijn vriendin gevraagd of ze met mij mee wil naar het gala, door die vraag te schrijven op de vloer in waxinelichtjes. Met een groot waxinelichtjes-hart eromheen.
Paste dat? WAAAquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:38 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had 3 zakken van 300, bijna allemaal opgegaan. Fucking veel werk om die steeltjes allemaal omhoog te doen![]()
, maar anders branden ze niet goed.
Oke. Maar het ging me ook niet om haar.quote:
Pleasequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehehe aan het werk Jan-Roderik.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik had trouwens vandaag college van een professor die na zijn uitleg zei: "Ik zal het nog een keer verduidelijken met voorbeelden, want mijn uitleg was nogal warrig. Dat geef ik ruiterlijk toe".
Ik moest ineens lachen en iedereen keek me zo aan van Wtf?
Ja, dat past heul niet in mijn kamer.quote:
Ik had ook de huiskamer gewoon gebruikt hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat past heul niet in mijn kamer.
Die hebben we hier al helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had ook de huiskamer gewoon gebruikt hoor.
Den Haag!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
Zotheid, jij woont tock in Delft?
Mogen wij die weten offff liever niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn kinderen hebben ook mooie namen
Cordon sanitaire !quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik had trouwens vandaag college van een professor die na zijn uitleg zei: "Ik zal het nog een keer verduidelijken met voorbeelden, want mijn uitleg was nogal warrig. Dat geef ik ruiterlijk toe".
Ik moest ineens lachen en iedereen keek me zo aan van Wtf?
Wat deed je daar?quote:
Wat als het niet vrijwillig was?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat deed je daar?
En was het vrijwillig?
Dan vraag ik me af wat je daar deedquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat als het niet vrijwillig was?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
Boh, railaway op de tv. Die presentator praat je gewoon rust toe. Dat icm met die slome trein shots.
Ik had er wat van gezegd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Berberse meisjes die een soort volksdans op je voet doen in de bus.
Als ik dat gedaan heb ben ik hard toe aan een pauze.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik moet huiswerk doen, maar ik heb alleen nog maar mn naam getypt...
"Eh mevrouw? U staat op mijn teen.quote:
Om daarna snel de trein uit te vluchten, je weet het nooit zeker met de berber van nu.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
"Eh mevrouw? U staat op mijn teen."
Ik deed mijn dodelijke blik.quote:
We hebben hetzelfde werktempoquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik dat gedaan heb ben ik hard toe aan een pauze.
Totdat je in een IC zit en er geen mogelijkheid tot ontsnappen is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Om daarna snel de trein uit te vluchten, je weet het nooit zeker met de berber van nu.
Dat had je van te voren bedenken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Totdat je in een IC zit en er geen mogelijkheid tot ontsnappen is.
Je raad nooit wat is als antwoord heb voor je.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben hetzelfde werktempo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik ben niet zo van de korte-termijn planningen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat had je van te voren bedenken.
ga aan de conducteur zn been hangen andersquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat had je van te voren bedenken.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je raad nooit wat is als antwoord heb voor je.Dat had ik idd nooit kunnen raden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik ook niet, ik wil alles ver vantevoren weten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de korte-termijn planningen.
Ik weet ook nog niet wat ik met de kerst ga doen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil alles ver vantevoren weten.
en ik heb nog geen idee wat ik ga doen met de Kerst.
Dat is bijna een ramp voor mij en zeker niet leuk als ik erover na ga denken![]()
Ik heb de kindjes tweede kerstdag.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet wat ik met de kerst ga doen.
Heb gezegd dat ik moet werken![]()
Als bepaalde familieleden komen, dan kom ik niet.![]()
En anders zeg ik dat wel kom.
Hebben je kinderen niet iets wat ze willen doen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb de kindjes tweede kerstdag.
Eerste kerstdag en Kerstavond heb ik geen idee
En tweede staat ook nog niets vast, dat vind ik niet fijn
Ik ga heel veel eten met de kerst.quote:
Je dacht; ik doe eens gek?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga eten met de kerst.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oud & nieuw, ook nog geen vastomlijnd plan...
Het kan alle kanten op.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je dacht; ik doe eens gek?
Meid.quote:
Ik krijg 3,9M van mijn sponsorquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
5 miljoen TV-geld voor de CL, nieuwe shirtsponsor die 1,3M per jaar betaald. STATUS
.
Lust ik nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het kan alle kanten op.
Oliebollen
Berliner Bollenquote:
Met wie?quote:
Wat heb je gegeten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
Hmmmm ik was net uit eten.
Die zijn maar een dag bij mij en dan hebben we al min of meer iets, maar niet zeker. Verder bekijkt hun vader wat ze doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben je kinderen niet iets wat ze willen doen?
Ik wel.quote:
Moet jij niet uit Den Haag, met oud & nieuw?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel.
Moet je niet naar Den Haag, met oud & nieuw?
Nog niks afgesprokenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel.
Moet je niet naar Den Haag, met oud & nieuw?
Kale bollen?quote:
MAAR HET IS AL BIJNA !!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |