Je doet het erom he....quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind de TT erg toepasselijk in combi met de FiPo
Inderdaad!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef stbabylon het volgende:
STING, in The Hunt for the Red October zitten GEEN Duitsers, dus per definitie kan dat al niet de beste duikbotenfilm zijn.
Het was een toffe film. Maar dat het plots een Amerikaanse duikboot is die dat ding jat, terwijl het toch echt de Engelsen waren, was best fail. (In Engeland waren ze daar ook heul niet blij mee)quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
U-571 vond ik ook wel tof
Maar waarom wil iedereen altijd zo graag de laatste post hebben en worden er posts als 'Vol' gemaakt?
Ow, leuk. Waarom en wat wil je er mee gaan doen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om terug te komen op je vraag. Ik ga volgend jaar stoppen met de IT en sterrenkunde studeren.
En een Schot als Rus, lekker boeiendquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef stbabylon het volgende:
STING, in The Hunt for the Red October zitten GEEN Duitsers, dus per definitie kan dat al niet de beste duikbotenfilm zijn.
Horoscopen schrijven?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, leuk. Waarom en wat wil je er mee gaan doen?
Eigenlijk zou elke vent als hem moet worden als we ouder wordenquote:
Omdat dat eigenlijk is wat ik altijd al wilde (of iig sinds mijn 10de of zo), maar nooit echt achteraan ben gegaan. Ben eigenlijk overal maar een beetje ingerold. En een tijdje terug heb ik het besluit genomen om nu eindelijk eens te gaan doen wat ik echt wil. En dat is sterrenkunde. Praktisch, dus echt het universum gaan bestuderen (de andere 2 hoofdstromen zijn formules opstellen en telescoopbouw). En dan eigenlijk het aller- aller- allerliefst werken bij SETIquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, leuk. Waarom en wat wil je er mee gaan doen?
dat is astrologie...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Horoscopen schrijven?Dames-sterren bestuderen?
Dat hoeft geen probleem te zijn, een amerikaan als duitser of zo. Als ie het maar goed doet - meryl streep doet het prima als poolse bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
En een Schot als Rus, lekker boeiend
Een film waar ik me daar wel aan heb gestoord was Valkryie.
Met Tom Cruise als prototype Amerikaanse als een Duitse kolonel
The Hunt was een superfilm. Absoluut. Maar het kan niet de allertofste zijn, want geen Duitsers.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
En een Schot als Rus, lekker boeiend
Een film waar ik me daar wel aan heb gestoord was Valkryie.
Met Tom Cruise als prototype Amerikaanse als een Duitse kolonel
Tof. Ik ben er een ontzettende voorstander van dat mensen hun dromen verwezenlijkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat dat eigenlijk is wat ik altijd al wilde (of iig sinds mijn 10de of zo), maar nooit echt achteraan ben gegaan. Ben eigenlijk overal maar een beetje ingerold. En een tijdje terug heb ik het besluit genomen om nu eindelijk eens te gaan doen wat ik echt wil. En dat is sterrenkunde. Praktisch, dus echt het universum gaan bestuderen (de andere 2 hoofdstromen zijn formules opstellen en telescoopbouw). En dan eigenlijk het aller- aller- allerliefst werken bij SETI
Mee eens, alleen bij Tom Cruise had ik er een beetje moeite meequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoeft geen probleem te zijn, een amerikaan als duitser of zo. Als ie het maar goed doet - meryl streep doet het prima als poolse bijvoorbeeld
Mijn ouders gelukkig ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tof. Ik ben er een ontzettende voorstander van dat mensen hun dromen verwezenlijken
Die hele film spraken alle Duitsers Oxford Engels. *ril*quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Mee eens, alleen bij Tom Cruise had ik er een beetje moeite mee
Als het aankomt op het leven van de soldaten is eigenlijk een film over wo1 veel wreder dan wo2.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
The Hunt was een superfilm. Absoluut. Maar het kan niet de allertofste zijn, want geen Duitsers.
Net zoals Apocalypse Now of Three Kings niet de beste oorlogfilm kan zijn. Wederom: geen Duitsers.
Iddquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eigenlijk zou elke vent als hem moet worden als we ouder worden
Prachtig gedistingeerde manquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd
Mijn vader begint er al op te lijken
Apocalypse Now was dan ook een enorme verkrachting van Heart of Darkness!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
The Hunt was een superfilm. Absoluut. Maar het kan niet de allertofste zijn, want geen Duitsers.
Net zoals Apocalypse Now of Three Kings niet de beste oorlogfilm kan zijn. Wederom: geen Duitsers.
En hij heeft een geile stemquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Prachtig gedistingeerde manZo wil ik ook zijn op die leeftijd hehe.
Dat waren Britten (weet niet over welke film het ging, maar er hebben geen Amerikanen in Afrika gevochten).quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een paar jaar terug een oorlogsfilm gezien over een groepje (ik geloof Amerikaanse soldaten, kunnen ook Britten zijn) die in de woestijn vechten tegen een zooi Duitsers om een waterput.
Die Amerikanen (of Britten) zijn zwaar in de minderheid maar hebben een tank
Iemand een idee hoe die film heet ?
Neuh, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Denken jullie dat er nog een 3e wereld oorlog aan gaat komen?
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het aankomt op het leven van de soldaten is eigenlijk een film over wo1 veel wreder dan wo2.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Denken jullie dat er nog een 3e wereld oorlog aan gaat komen?
Ik doe een goede imitatie, nu de rest nogquote:
Ik riep alleen maar 2 oorlogsfilms zonder die zo in mijn hoofd opkwamenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Apocalypse Now was dan ook een enorme verkrachting van Heart of Darkness!
Nou als het gaat om een ultieme oorlogsfilm zou hij eigenlijk over wo1 moeten gaan als het om de soldaten gaatquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Ik ben het met je eens, maar ik zie het verband niet met de post van mij die je quote.
En operation torch dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat waren Britten (weet niet over welke film het ging, maar er hebben geen Amerikanen in Afrika gevochten).
Yep Patton en Eisenhowerquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
Ik doe een goede imitatie, nu de rest nog
Serieus, de stem kan ik redelijk goed nadoenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
You wish![]()
Trouwens, entrapment is ook een mooie film van hemen Catharina Zeta Jones
De rest doelde ik opquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Serieus, de stem kan ik redelijk goed nadoenMaar ik kan wel meer stemmetjes
Hey! Een dry martini werk ik net zo snel weg hoor!quote:
Nooit veel mee gehad eigenlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:02 schreef Lotusss het volgende:
Catherine Zeta Jones is ook één van de weinige vrouwen die gewoon mooi oud wordt.
Even googlen... (ouch)quote:
In wo1 waren er geen Nazi's.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou als het gaat om een ultieme oorlogsfilm zou hij eigenlijk over wo1 moeten gaan als het om de soldaten gaatEn niet het populairdere wo2 onder filmmakers.
Ja er zijn er zeker wel een paar, maar vraga me niet om namenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
Hebben jullie acteurs waar je echt een hekel aan hebt?
Ik kan bijvoorbeeld Tom Hanks, Nicholas Cage, Steven Seagal en Martin Lawrence niet uitstaan.
En vroeger Penelope CRuz, maar ik ben er nu achter dat ik haar in spaanstalige films wel leuk vind
Dus de beste oorlogsfilm moet over nazis gaan? Dat bedoelde ik dus met dat het popi is als er nazis inzitten. Terwijl je meer diepgang zou krijgen uit een peleton wat maanden in een loopgraaf zit ipv symbolisme en nazis en explosies enzo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even googlen... (ouch)
In my defence, de Duitsers en de Engelsen hebben daar de belangrijkste gevochten gevoerd.
[..]
In wo1 waren er geen Nazi's.
En er zijn ook wel goede films over wo1 hoor. Paar maand terug nog een mooie gezien over RIchtenhoven.
No shitquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja er zijn er zeker wel een paar, maar vraga me niet om namen
[..]
Dus de beste oorlogsfilm moet over nazis gaan? Dat bedoelde ik dus met dat het popi is als er nazis inzitten. Terwijl je meer diepgang zou krijgen uit een peleton wat maanden in een loopgraaf zit ipv symbolisme en nazis en explosies enzo.
Mja, is een persoonlijke voorkeur die veel van mijn vrienden met mij delen. Een bepaalde fascinatie voor het leger van de Nazi's. Voornamelijk vanwege de enorme technologische vooruitgang die dat voort heeft gebracht. Maar ook wel dat popi gedeelte waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef Belsezar het volgende:
Dus de beste oorlogsfilm moet over nazis gaan? Dat bedoelde ik dus met dat het popi is als er nazis inzitten. Terwijl je meer diepgang zou krijgen uit een peleton wat maanden in een loopgraaf zit ipv symbolisme en nazis en explosies enzo.
Ik snap het welquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, is een persoonlijke voorkeur die veel van mijn vrienden met mij delen. Een bepaalde fascinatie voor het leger van de Nazi's. Voornamelijk vanwege de enorme technologische vooruitgang die dat voort heeft gebracht. Maar ook wel dat popi gedeelte waar je het over hebt.
En het is ook wel een beetje een trope. Een oorlogfilm heeft nazi's.
En welke oorlog vind jij het beste?quote:
Ik heb daar geen antwoord opquote:
Niemand Saving Private Ryan nog genoemdquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
En welke oorlog vind jij het beste?
Maar, er mogen zeker nog wel wat WO1 bij komen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik snap het welIk vind het zelf ook altijd enorm interessant. WO2 heeft me als jonge jongen veel bezig gehouden. Want laten we wel wezen, het duitse leger apparaat was qua uiterlijk, uniforms, wapens, voertuigen, etc, erg indrukwekkend.
oorlog KF, niet oorlogsfilmquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niemand Saving Private Ryan nog genoemd?
Saving Ryan's Privates is veel beterquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het fimpje fake zou zijn, maarquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme ik weet echt niet wat ik zal doen als ik de man van dit filmpje tegen zou komen![]()
![]()
http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085
Ik denk dat ik er wel een paar maanden cel en een paar jaar voorwaardelijk voor over heb
Shaving bedoel je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Saving Ryan's Privates is veel beter
Oorlog, niet oorlogsfilmquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En dan zonder al die dode mensen erbij zeker?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar, er mogen zeker nog wel wat WO1 bij komen.
Ooh sorry, tijdje niet meegelezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
oorlog KF, niet oorlogsfilm
Als in welke oorlog is het beste platform voor films.
Ik had hem flink verbouwd iig. Bah, wat een smerig iets.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme ik weet echt niet wat ik zal doen als ik de man van dit filmpje tegen zou komen![]()
![]()
http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085
Ik denk dat ik er wel een paar maanden cel en een paar jaar voorwaardelijk voor over heb
Zeker! Ik zie dat eigenlijk wel als een gat in de markt qua films. Als jij een loopgravenfilm maakt en dan echt ingaat op de gang van zaken in zo'n loopgraaf zou je nog weleens hoge ogen kunnen gooienquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar, er mogen zeker nog wel wat WO1 bij komen.
Geen idee...quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
Heeft iemand een boekentip voor een vrouw van 27? Is wel een typje dat van typische vrouwenboeken houdt en qua mannen en nogal rumoerig jaar achter de rug heeft, maar nu is het rustig.
Eten, bidden, beminnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
Heeft iemand een boekentip voor een vrouw van 27? Is wel een typje dat van typische vrouwenboeken houdt en qua mannen en nogal rumoerig jaar achter de rug heeft, maar nu is het rustig.
Ik vind het zo ziek hehquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het fimpje fake zou zijn, maar
Of gooi hem helemaal niet van de brug afquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het zo ziek heh
Gooi hem dan van een brug af waar hij in een keer dood is ipv hem eerst al z'n botten laten breken en hulpeloos laten liggen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:32 schreef Ripley het volgende:
Saving Private Ryan is met Tom Hanks dus die heb ik niet gezien
Sinds een paar jaar jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij boycot gewoon al zijn films omdat je hem niet mag?
Haai zus!quote:
Thanksquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:29 schreef Ripley het volgende:
Eten, bidden, beminnen
Of He's Just Not That Into You
Oh jee The Mistresses of Evil hebben elkaar gevonden hoorquote:
Ah zo, jammer..quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar ja
Ik heb wel wat ouwe films van hem gezien die ik wel okay vond. Maar zijn kop wekt gewoon heel veel irritatie bij me op, dus daar heb ik geen zin in
als je dat maar onthoudt.. en nu af!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh jee The Mistresses of Evil hebben elkaar gevonden hoor
zelfs het eind was goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind de meeste films met Nicolas Cage juist geweldig. Laatste een poging gedaan om Knowing te kijken, erg goed, maar het eind niet gezien
Hij is wel goed jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind de meeste films met Nicolas Cage juist geweldig. Laatste een poging gedaan om Knowing te kijken, erg goed, maar het eind niet gezien
Sommige films zijn wel okay ja, 8mm was wel leuk en duplicity ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
O dear godquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je dat maar onthoudt.. en nu af!
Gelukkig zijn jullie grappigquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteenquote:
VHS, you speak pre millenium language! You are needed in our museums asap!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij is wel goed jaFace Off en Gone in 60 seconds heb ik nog op VHS
Daar maken sommige vrouwen hier wel een sport van, om zichzelf als bitch of evil/bad girl te positionerenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah, één van de grootste Nazi mythes. Het volledige (ahum) verhaal luidt:quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef Belsezar het volgende:
Er komt trouwens een of andere nazi film uit, volledig digitaal en via het net geloof ik. Dat de nazis een geheime basis hebben op de noordpool ofzo iets.
Hoe vaak moet het nu nog gezegd worden, er is geen interesse in een RL soap over KF.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog even een reactie op dat filmpje wat ik linkte, is dat geen idee voor een sequel programma van Man bijt Hond Ripley?
Man volgt hond
Goede ideeën zijn meestal toch ook brain fartsquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef Ripley het volgende:
zo grappig is dat, iedereen draagt mij altijd programmaideetjes aan. Het is echt een vak hoor mensen
Ze geven je een één-zins gedachte. Is jouw werk niet om daar 3 boeken aan details bij te bedenkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef Ripley het volgende:
zo grappig is dat, iedereen draagt mij altijd programmaideetjes aan. Het is echt een vak hoor mensen
QTquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Mijn favoriete acteurs zijn eigenlijk wel Bruce Willes, John Travolta en Samuel L. Jackson.
Ik gooi toch ook geen hondjes van een brug afquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet het nu nog gezegd worden, er is geen interesse in een RL soap over KF.
Bruce en John hebben maar in één QT film gespeeld he.quote:
Vaak klopt de eenzinsgedachte al voor geen meterquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze geven je een één-zins gedachte. Is jouw werk niet om daar 3 boeken aan details bij te bedenken
Jammer dat je dan sommige films niet kan zien.quote:
Het was een slecht grapje, KFjequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik gooi toch ook geen hondjes van een brug af
Hoi!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
Ja hoi.
Wat is het heerlijk gemist te worden door je collega's als je even vrij bent geweest.
Bruce Willis was bij Friendsquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Mijn favoriete acteurs zijn eigenlijk wel Bruce Willes, John Travolta en Samuel L. Jackson.
Extra uitdaging voor jouquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vaak klopt de eenzinsgedachte al voor geen meter
Zoquote:
Dat van de maan is dus idd het verhaal, kijk even op www.ironsky.net. Zal je als je dit allemaal leuk vindt echt super tof vindenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, één van de grootste Nazi mythes. Het volledige (ahum) verhaal luidt:
Nazi's hebben een basis op de Zuidpool (dat is trouwens echt, ze hadden daar een kleine wetenschappelijke basis)
Daar waren de Nazi's bezig met buitenaardse technologie (lees: gejatte UFO's)
Na WOII zijn de Amerikanen met groot materiaal naar de Zuidpool gegaan om daar de laatste Nazi's aan te pakken (dit is overigens ook gebasseerd op waarheid, de Amerikanen zijn met 3 bataljons daarheen gegaan, onder het mom van een oefening), en de techonologie te jatten. Dat gaat dan verder in Roswell en Area51
En iets andere versie is dat Hitler daar met een U Boot heen is gegaan
Daarna zijn de Nazi's naar de achterkant van de maan gegaan
In de jaren 60~70 was de hele ruimtewedstrijd tussen de Russen en de Amerikanen er allemaal maar voor zodat ze samen de laatste beetjes Nazi's af konden slachten op de andere kant van de maan.
Geen grootheden als een deniro, connery, pacino?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Ook. Maar die staan op een gedeelde 2de plaatsquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat van de maan is dus idd het verhaal, kijk even op www.ironsky.net. Zal je als je dit allemaal leuk vindt echt super tof vinden
[..]
Geen grootheden als een deniro, connery, pacino?
Als de Nazi's Duits spreken wordt dat nu al mijn nieuwe favoriete filmquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat van de maan is dus idd het verhaal, kijk even op www.ironsky.net. Zal je als je dit allemaal leuk vindt echt super tof vinden
Ga die site nou maar checken en kom maar kwijlend terugquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook. Maar die staan op een gedeelde 2de plaats
Die teaser is zo tofquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als de Nazi's Duits spreken wordt dat nu al mijn nieuwe favoriete film
Que?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond het leuker toen hij de buurman was van Chandler
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo![]()
![]()
is dat nou ook weer niet, aangezien er vanaf seizoen 4 zo'n beetje in elke aflevering een bekende acteur zit(op die 6 na dan
)
Hoiquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
Ja hoi.
Wat is het heerlijk gemist te worden door je collega's als je even vrij bent geweest.
Film. Bruce is een maffia lid ofzo, of een huurmoordenaarquote:
En Matthew Perry zijn buurman?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Film. Bruce is een maffia lid ofzo, of een huurmoordenaar
Correctamundoquote:
Samuel L. Jackson heeft als 1 van de meest productieve acteurs ook een hele hoop bagger gemaakt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bruce en John hebben maar in één QT film gespeeld he.
Bruce Willes vind ik gewoon tof omdat hij als enige actie held ook echt helemaal stuk uit het gevecht komt. (favo film: 5th Element)
John Travolta vind ik tof omdat hij zo lekker megalomaan kan zijn. (favo film: Swordfish)
Samuel L. Jackson is gewoon bad-ass. (favo film: Sphere)
Getuige snakes on a plane en de overvaller in coming to america.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Samuel L. Jackson heeft als 1 van de meest productieve acteurs ook een hele hoop bagger gemaakt.
What up?quote:
Vince Vaughn is inderdaad op komedie gebied goed bezig!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef Ripley het volgende:
Acteurs wiens films ik meestal leuk vind: Vince Vaughn, Paul Rudd, Edward Norton, Johnny Depp, Christopher Walken, Jack Nicholson, Robert de Niro.
En ik ben erg dol op Spike Jonze en Charlie Kaufmann films.
vanochtend en vanmiddag 2 sollicitaties afgenomen voor ict stagiaires..quote:
Balenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
vanochtend en vanmiddag 2 sollicitaties afgenomen voor ict stagiaires..
hadden we besloten de een nu voor 45 dagen aan te nemen en met de ander te wachten tot hij een half jaar stage mag lopen..
dus ik bel net nummer 1 op, dat we hem graag wilden hebben..
zegt ie gofferdomme dat ie nog een sollicitatie in arnhem had, en daar ook is aangenomen en dat ie daarvoor kiest, zodat die andere jongen ook nog kans had, en school hem dat ook had aangeraden..
kut tering tiefus zooi
Zo erg is dat toch niet, je had toch nog die reserve?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vanochtend en vanmiddag 2 sollicitaties afgenomen voor ict stagiaires..
hadden we besloten de een nu voor 45 dagen aan te nemen en met de ander te wachten tot hij een half jaar stage mag lopen..
dus ik bel net nummer 1 op, dat we hem graag wilden hebben..
zegt ie gofferdomme dat ie nog een sollicitatie in arnhem had, en daar ook is aangenomen en dat ie daarvoor kiest, zodat die andere jongen ook nog kans had, en school hem dat ook had aangeraden..
kut tering tiefus zooi
ja, maar die willen we heel graag bewaren voor een half jaar, juist omdat hij zo eager is..quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet, je had toch nog die reserve?
Maar waarom is het zo'n ramp dan ? hebben jullie die IT lui zo hard nodig dan ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar die willen we heel graag bewaren voor een half jaar, juist omdat hij zo eager is..
en nu kan ik mijn collega niet bereiken, dus ik zit nog op mijn werk
ja, onze andere stagiaire komt om in zn werkquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar waarom is het zo'n ramp dan ? hebben jullie die IT lui zo hard nodig dan ?
Ik krijg een beetje jeuk van Kevin Spacey sinds American Beautyquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef Kluts het volgende:
Zolang Kevin Spacey in een film speelt, kijk ik die.
Dan moet je een afgestudeerde inhuren, in plaats van een stel studenten uitbuiten.quote:ja, onze andere stagiaire komt om in zn werk
Al 10 jaar jeuk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje jeuk van Kevin Spacey sinds American Beauty
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je een afgestudeerde inhuren, in plaats van een stel studenten uitbuiten.
Maar ja, dat doet elk bedrijf.
we hebben extern een ict-er, maar omdat we een stichting zijn, hebben we niet genoeg om fulltime een ict-er aan te nemenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je een afgestudeerde inhuren, in plaats van een stel studenten uitbuiten.
Maar ja, dat doet elk bedrijf.
Ik kijk niet dagelijks een Kevin Spacey filmquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef Godtje het volgende:
Al 10 jaar jeuk!![]()
Dan heeft hij zijn rol wel goed gedaan
Waarom? Omdat ie een oude viespeuk speelt die zich verlekkert aan schoolmeisjes omdat ie een frigide kier thuis heeft zitten?quote:Ik krijg een beetje jeuk van Kevin Spacey sinds American Beauty
Over jou en duikbootjesquote:
Ik heb mijn eigen Jason Statham! Alleen jammer dat-ie familie isquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef Kluts het volgende:
Zolang Kevin Spacey in een film speelt, kijk ik die.
En om het verlekkerende aspect natuurlijk de films van Christian Bale en Jason Statham.
Ja, daarom jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:31 schreef Kluts het volgende:
Waarom? Omdat ie een oude viespeuk speelt die zich verlekkert aan schoolmeisjes omdat ie een frigide kier thuis heeft zitten?
Maar niet van mij.quote:Ik heb mijn eigen Jason Statham! Alleen jammer dat-ie familie is
Ik moest even imagepuntgooglepuntcommen om te zien wie dat was.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen Jason Statham! Alleen jammer dat-ie familie is
quote:
Als zij er een foto van stuurt, wie ben ik dan om daar niet op te kwijlen?quote:sloerie beetje met haar familie aanpappen he
Ik ook!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest even imagepuntgooglepuntcommen om te zien wie dat was.
rustig kluts rustigquote:
Wel rustig editten he.quote:rustig kluts rustig
En die ene uit mijn familie is knapper!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest even imagepuntgooglepuntcommen om te zien wie dat was.
Foto's?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En die ene uit mijn familie is knapper!!!
Euhm nee.... Kluts ken ik persoonlijk dus ik heb haar een foto gemaild.. ben verder voorzichtig met de privacy van vrienden/familie.quote:
Hello new best friendquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En die ene uit mijn familie is knapper!!!
Hij is hetero en hij is net een maand of 3 getrouwd. Helaas.quote:
Zal Kluts blij mee zijn, foto van een knappe vent die getrouwd isquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is hetero en hij is net een maand of 3 getrouwd. Helaas.
Dat had ik haar al verteldquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zal Kluts blij mee zijn, foto van een knappe vent die getrouwd is
Het was een grapje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Euhm nee.... Kluts ken ik persoonlijk dus ik heb haar een foto gemaild.. ben verder voorzichtig met de privacy van vrienden/familie.
Alsof dat me ooit tegengehouden heeftquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien is hij stiekum homo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof dat me ooit tegengehouden heeft
van die types die 's avonds de parkeerplaatsen langs snelwegen afstruinenquote:
Je wat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Patrick Ryckier, Stein van Kerckhove, Boris Mestchersky, Graaf 't Kint de Roodenbeeke, Maximiliaan Verswijvelt-Boudens, Rosette Porta, Consul-Generaal van Monaco....
Ik krijg al jeuk van de namen, dus ik ga denk ik mijn etiquette-date maar afzeggen
Ja diequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van die types die 's avonds de parkeerplaatsen langs snelwegen afstruinen
Oh, rovende Bulgaren dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van die types die 's avonds de parkeerplaatsen langs snelwegen afstruinen
Homo's toch? Of zijn die rovende Bulgaren soms homoquote:
Rip het valt mij een beetje van je tegen dat je dit niet weet. Jij die alles op lijstjes bijhoudt moet dit toch weten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef Ripley het volgende:
godverdomme Ang3l, leg die etiquette date nou eens uit
Ik weet waar hij het over heeft. Maar hij mag het zelf uitleggen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef Ripley het volgende:
Als jij je lijstjes openbaar maakt vertel ik wat Angel gaat doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:14 schreef Ripley het volgende:
ik hou geen lijstjes bij van wat voor dates singles buiten het topic hebben
Vertel nou
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef Ripley het volgende:
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoi Murmquote:
Terug lezenquote:
Angel een pm sturen kan natuurlijk ook dat is makkelijker en snellerquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb nog meer te doen.![]()
(ongeveer 25 dingen voor school).
Dat vind ik een te nieuwsgierige actie.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Angel een pm sturen kan natuurlijk ook dat is makkelijker en sneller
Dan moet je er maar mee leven dat je het niet weet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik een te nieuwsgierige actie.
Misschien moeten we het over lekkere mannen hebben en dat ie dan vanzelf komt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:30 schreef Ripley het volgende:
ANGEL ONTZETTENDE AANDACHTSHOER DAT JE ER BENT KOM HIER EN LEG HET UIT!
Zo
Of dat ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:32 schreef Ripley het volgende:
PENIS! GEILE PORNSTAR WAARVAN IK DE NAAM VERGETEN BEN! HETERO'S! PENIS!
Zo.
Ja Angel moet uit de kast komenquote:
PENIS!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:35 schreef Thrust het volgende:als Rip nieuwsgierig is gaan alle registers open
Dat jij dat woord in je mond durft te nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Live was echt een enorm spetterend optreden vond ik juist (lowlands 2008 + HMH)quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:43 schreef stbabylon het volgende:
Na Mika live gezien te hebben vind ik het maar een duf konijn eig.
Dat kan, maar ik ken alleen zijn cd's, live nog gezien en hoeft voor mij ook niet. Het is niet echt iemand waarvan ik naar een optreden zou willen. Volgende maand Sonata.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:43 schreef stbabylon het volgende:
Ah, gelokt!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Live was echt een enorm spetterend optreden vond ik juist (lowlands 2008 + HMH)
Niet dat ik iets tegen concerten heb maar muziek is gemaakt om naar te luisteren dat is dan ook vaak de beste manier als er beelden bij komen word het al gauw minderquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:43 schreef stbabylon het volgende:
Uitleg!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En welke gozert is het nu?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Anders kom je ff de jongen waar je ooit mee vreemd bent gegaan (ja I know, meteen daarna opgebiecht en vergeven) tegen in ene commercial![]()
Ja dat gebeurde dus in zijn eerste huwelijkquote:
Kijk! Dus.........quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja dat gebeurde dus in zijn eerste huwelijk
Zijn nieuwe vrouw is wel cool en lief en een tof wijf. Dus doe maar niet.quote:
Witte jasje. Waar ie mee begint.quote:
LL08 was ik bij. En ik zat tijdens de intro maar te wachten tot het ging knallen... toen was het nummer afgelopen....quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey Schattig trekkiequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja dat gebeurde dus in zijn eerste huwelijk
Dat had ik ook een keer! Toen zat mijn exzoenscharrel opeens in de unox reclame en ook nog in zo'n instructiefilmpje aan boord van het vliegtuigquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Anders kom je ff de jongen waar je ooit mee vreemd bent gegaan (ja I know, meteen daarna opgebiecht en vergeven) tegen in ene commercial![]()
Vanaf vanmorgen 9 uur heb ik 4 uurtjes geslapen jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:51 schreef Thrust het volgende:
[..]
Hey Schattig trekkiegaat het slapen nu al wat beter?
Ja die heb ik overgeslagen omdat ik hem al 2x met die show ha dgezien. Al had ik Sam wle graag gezien nogquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Uitleg!
Ik heb Mika live in het Westerpark gezien en het was echt geweldig. Met Sam Sparrow in het voorprogramma![]()
Ja tis echt 1 groot feestje live. Wat ene brok energie staat daar zeg.quote:Zelfs mijn zusje die niet echt fan is en die heel veel concerten heeft gezien omdat ze bij mojo werkt was onder de indruk.
We waren nog bijna lollipopgirls geweest trouwens
Ik ben geen fan van Mika hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met het Ang3l lokken spel. Hij kwam nadat ik Mika afzeek
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer! Toen zat mijn exzoenscharrel opeens in de unox reclame en ook nog in zo'n instructiefilmpje aan boord van het vliegtuig
Misschien toch wat medicatie proberen? als expert weet je vast wel wat er op de markt isquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vanaf vanmorgen 9 uur heb ik 4 uurtjes geslapen ja
Ooooooooooooooooow datquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:53 schreef Lotusss het volgende:
Maar Ang3l, waarvoor je gelokt werd en waar ik ook heel nieuwsgierig naar ben: wat is een etiquettedate?
Ik hoorde dat ie sinds een maand weer vrijgezel is .....quote:
Ik moest ook erg wennen aan zijn 2e cd. Die eerste klonk gelijk lekker eigenlijk. Maar ben de 2e na ongeveer 5 keer luisteren steeds beter gaan waarderen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Mika hoor
En van zijn 2e cd nog minder. De eerste was wel leuk.
Aah, grijpen die handel! Zijn haar zit zo goed.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie sinds een maand weer vrijgezel is .....
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:30 schreef Ripley het volgende:
ANGEL ONTZETTENDE AANDACHTSHOER DAT JE ER BENT KOM HIER EN LEG HET UIT!
Zo
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:32 schreef Ripley het volgende:
PENIS! GEILE PORNSTAR WAARVAN IK DE NAAM VERGETEN BEN! HETERO'S! PENIS!
Zo.
Ja dat heb ik 'm dus nog niet gegund, die cd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moest ook erg wennen aan zijn 2e cd. Die eerste klonk gelijk lekker eigenlijk. Maar ben de 2e na ongeveer 5 keer luisteren steeds beter gaan waarderen.
Ik heb dus al medicatie, maar die ga ik niet elke avond slikkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Misschien toch wat medicatie proberen? als expert weet je vast wel wat er op de markt is
Hij zal er ook niets aan verdienen dat ik hm heb.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat heb ik 'm dus nog niet gegund, die cd.
Weet nog wel iets anders wat helpt bij het slapenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb dus al medicatie, maar die ga ik niet elke avond slikken
maar als je ze wel slikt slaap je dus wel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb dus al medicatie, maar die ga ik niet elke avond slikken
Ik was het zelfs als vergeten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:58 schreef Thrust het volgende:
Gelukkig nu we allemaal weten wat de etiquettedate voor moest stellen kunnen we met een gerust hart naar bed
Giecheldequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik giechelde erg hardop bij het teruglezen!
Ja.... ik lees terug ja!
Inderdaad Thrustquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:58 schreef Thrust het volgende:
Gelukkig nu we allemaal weten wat de etiquettedate voor moest stellen kunnen we met een gerust hart naar bed
Hier ook nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij zal er ook niets aan verdienen dat ik hm heb.
Hiiiiiiiiiiiiiiihihihihihihhii...ihihihih..ihi...ihi...ih.quote:
Slecht slapenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar als je ze wel slikt slaap je dus wel?
dat valt dan iig nog een beetje mee. maar blijft kut.
wanneer moet je weer naar de HA?
Je mag niet jokken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiiihihihihihihhii...ihihihih..ihi...ihi...ih.
(Ik mag hopen dat je weet dat ik in ;t echt nooit zou giechelen he!![]()
![]()
)
Dan duurt het ook veel te lang voordat ik slaap. Begin december weer. Moet toch naar de apotheek dus kan kijken of ze van die valeriaan zooi hebben. En denk dat ik deze week maar een massage probeer te fiksen ergens. Daar knap ik ook wel van op. 't Gaat even iets te veel in mijn lijf zitten nu enzo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar als je ze wel slikt slaap je dus wel?
dat valt dan iig nog een beetje mee. maar blijft kut.
wanneer moet je weer naar de HA?
Ik wel, ik giechel juist best vaakquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiiihihihihihihhii...ihihihih..ihi...ihi...ih.
(Ik mag hopen dat je weet dat ik in ;t echt nooit zou giechelen he!![]()
![]()
)
Ik echt nooit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel, ik giechel juist best vaak
Zo bijzonder was het ook weer niet dat ik morgen een date heb is wel uniekquote:
Misschien moet je dat maar eens gaan doen dan meer lachenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik echt nooit.Ik lach ook niet zoveel eigenlijk.
Ik welquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik echt nooit.Ik lach ook niet zoveel eigenlijk.
Leuk! Wie, wat, waar, hoe?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zo bijzonder was het ook weer niet dat ik morgen een date heb is wel uniekdat zijn meer zeldzame dingen
Ja, makkelijk gezegd Tijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je dat maar eens gaan doen dan meer lachen
Ja, zo ken jij hm dan weer.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel
Zbbrox is ook best wel grappig
Ging het gisteren niet over de selectie procedure Humor en Carriere ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel
quote:
Mannen in bed uitlachen is NIET lief Rip!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel
ik lach ook vrij veel ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel
Een grace-knorretje? Wat is dat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lach zo: HA! Ha ha ha.
Of met een grace-knorretje.
Vertel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:06 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ging het gisteren niet over de selectie procedure Humor en Carriere ?
ha jij een giechel kont ? ow dat past zo niet bij mijn beeld van jouquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel, ik giechel juist best vaak
Heb ik gezegd dat het makkelijk is dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, makkelijk gezegd Tijn.Ik lach niet op commando ofzo.
[..]
Ja, zo ken jij hm dan weer.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:05 schreef Tally het volgende:
Ik lach de hele dag door. Giechelen doe ik nooit.
Nou, je gaf een tip waar ik echt niets mee kan enzo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat het makkelijk is dan?
alweer niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
ha jij een giechel kont ? ow dat past zo niet bij mijn beeld van jou
Wie laat ik nog maar even in het midden Waar in Utrecht wel zo makkelijk aan gezien ik wat mobieler ben en tja hoe via het grote internetquote:
ja meer een serieuze carrière vrouw die wel lacht maar niet giecheltquote:
We kennen haar vastquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef Thrust het volgende:
[..]
Wie laat ik nog maar even in het midden
The plot thickens! Of niet. Ik vond hem weer cool. Vooral Claire en die andere op de bank als Bennet thuis komt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Rip1 Je wist wel de goede dingen te roepen om mij te lokken
Maar ik was Heros aan't kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |