Je doet het erom he....quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind de TT erg toepasselijk in combi met de FiPo
Inderdaad!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef stbabylon het volgende:
STING, in The Hunt for the Red October zitten GEEN Duitsers, dus per definitie kan dat al niet de beste duikbotenfilm zijn.
Het was een toffe film. Maar dat het plots een Amerikaanse duikboot is die dat ding jat, terwijl het toch echt de Engelsen waren, was best fail. (In Engeland waren ze daar ook heul niet blij mee)quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
U-571 vond ik ook wel tof
Maar waarom wil iedereen altijd zo graag de laatste post hebben en worden er posts als 'Vol' gemaakt?
Ow, leuk. Waarom en wat wil je er mee gaan doen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om terug te komen op je vraag. Ik ga volgend jaar stoppen met de IT en sterrenkunde studeren.
En een Schot als Rus, lekker boeiendquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef stbabylon het volgende:
STING, in The Hunt for the Red October zitten GEEN Duitsers, dus per definitie kan dat al niet de beste duikbotenfilm zijn.
Horoscopen schrijven?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, leuk. Waarom en wat wil je er mee gaan doen?
Eigenlijk zou elke vent als hem moet worden als we ouder wordenquote:
Omdat dat eigenlijk is wat ik altijd al wilde (of iig sinds mijn 10de of zo), maar nooit echt achteraan ben gegaan. Ben eigenlijk overal maar een beetje ingerold. En een tijdje terug heb ik het besluit genomen om nu eindelijk eens te gaan doen wat ik echt wil. En dat is sterrenkunde. Praktisch, dus echt het universum gaan bestuderen (de andere 2 hoofdstromen zijn formules opstellen en telescoopbouw). En dan eigenlijk het aller- aller- allerliefst werken bij SETIquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, leuk. Waarom en wat wil je er mee gaan doen?
dat is astrologie...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Horoscopen schrijven?Dames-sterren bestuderen?
Dat hoeft geen probleem te zijn, een amerikaan als duitser of zo. Als ie het maar goed doet - meryl streep doet het prima als poolse bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
En een Schot als Rus, lekker boeiend
Een film waar ik me daar wel aan heb gestoord was Valkryie.
Met Tom Cruise als prototype Amerikaanse als een Duitse kolonel
The Hunt was een superfilm. Absoluut. Maar het kan niet de allertofste zijn, want geen Duitsers.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
En een Schot als Rus, lekker boeiend
Een film waar ik me daar wel aan heb gestoord was Valkryie.
Met Tom Cruise als prototype Amerikaanse als een Duitse kolonel
Tof. Ik ben er een ontzettende voorstander van dat mensen hun dromen verwezenlijkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat dat eigenlijk is wat ik altijd al wilde (of iig sinds mijn 10de of zo), maar nooit echt achteraan ben gegaan. Ben eigenlijk overal maar een beetje ingerold. En een tijdje terug heb ik het besluit genomen om nu eindelijk eens te gaan doen wat ik echt wil. En dat is sterrenkunde. Praktisch, dus echt het universum gaan bestuderen (de andere 2 hoofdstromen zijn formules opstellen en telescoopbouw). En dan eigenlijk het aller- aller- allerliefst werken bij SETI
Mee eens, alleen bij Tom Cruise had ik er een beetje moeite meequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoeft geen probleem te zijn, een amerikaan als duitser of zo. Als ie het maar goed doet - meryl streep doet het prima als poolse bijvoorbeeld
Mijn ouders gelukkig ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tof. Ik ben er een ontzettende voorstander van dat mensen hun dromen verwezenlijken
Die hele film spraken alle Duitsers Oxford Engels. *ril*quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Mee eens, alleen bij Tom Cruise had ik er een beetje moeite mee
Als het aankomt op het leven van de soldaten is eigenlijk een film over wo1 veel wreder dan wo2.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
The Hunt was een superfilm. Absoluut. Maar het kan niet de allertofste zijn, want geen Duitsers.
Net zoals Apocalypse Now of Three Kings niet de beste oorlogfilm kan zijn. Wederom: geen Duitsers.
Iddquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eigenlijk zou elke vent als hem moet worden als we ouder worden
Prachtig gedistingeerde manquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd
Mijn vader begint er al op te lijken
Apocalypse Now was dan ook een enorme verkrachting van Heart of Darkness!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
The Hunt was een superfilm. Absoluut. Maar het kan niet de allertofste zijn, want geen Duitsers.
Net zoals Apocalypse Now of Three Kings niet de beste oorlogfilm kan zijn. Wederom: geen Duitsers.
En hij heeft een geile stemquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Prachtig gedistingeerde manZo wil ik ook zijn op die leeftijd hehe.
Dat waren Britten (weet niet over welke film het ging, maar er hebben geen Amerikanen in Afrika gevochten).quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een paar jaar terug een oorlogsfilm gezien over een groepje (ik geloof Amerikaanse soldaten, kunnen ook Britten zijn) die in de woestijn vechten tegen een zooi Duitsers om een waterput.
Die Amerikanen (of Britten) zijn zwaar in de minderheid maar hebben een tank
Iemand een idee hoe die film heet ?
Neuh, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Denken jullie dat er nog een 3e wereld oorlog aan gaat komen?
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het aankomt op het leven van de soldaten is eigenlijk een film over wo1 veel wreder dan wo2.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Denken jullie dat er nog een 3e wereld oorlog aan gaat komen?
Ik doe een goede imitatie, nu de rest nogquote:
Ik riep alleen maar 2 oorlogsfilms zonder die zo in mijn hoofd opkwamenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Apocalypse Now was dan ook een enorme verkrachting van Heart of Darkness!
Nou als het gaat om een ultieme oorlogsfilm zou hij eigenlijk over wo1 moeten gaan als het om de soldaten gaatquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Ik ben het met je eens, maar ik zie het verband niet met de post van mij die je quote.
En operation torch dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat waren Britten (weet niet over welke film het ging, maar er hebben geen Amerikanen in Afrika gevochten).
Yep Patton en Eisenhowerquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
Ik doe een goede imitatie, nu de rest nog
Serieus, de stem kan ik redelijk goed nadoenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
You wish![]()
Trouwens, entrapment is ook een mooie film van hemen Catharina Zeta Jones
De rest doelde ik opquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Serieus, de stem kan ik redelijk goed nadoenMaar ik kan wel meer stemmetjes
Hey! Een dry martini werk ik net zo snel weg hoor!quote:
Nooit veel mee gehad eigenlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:02 schreef Lotusss het volgende:
Catherine Zeta Jones is ook één van de weinige vrouwen die gewoon mooi oud wordt.
Even googlen... (ouch)quote:
In wo1 waren er geen Nazi's.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou als het gaat om een ultieme oorlogsfilm zou hij eigenlijk over wo1 moeten gaan als het om de soldaten gaatEn niet het populairdere wo2 onder filmmakers.
Ja er zijn er zeker wel een paar, maar vraga me niet om namenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
Hebben jullie acteurs waar je echt een hekel aan hebt?
Ik kan bijvoorbeeld Tom Hanks, Nicholas Cage, Steven Seagal en Martin Lawrence niet uitstaan.
En vroeger Penelope CRuz, maar ik ben er nu achter dat ik haar in spaanstalige films wel leuk vind
Dus de beste oorlogsfilm moet over nazis gaan? Dat bedoelde ik dus met dat het popi is als er nazis inzitten. Terwijl je meer diepgang zou krijgen uit een peleton wat maanden in een loopgraaf zit ipv symbolisme en nazis en explosies enzo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even googlen... (ouch)
In my defence, de Duitsers en de Engelsen hebben daar de belangrijkste gevochten gevoerd.
[..]
In wo1 waren er geen Nazi's.
En er zijn ook wel goede films over wo1 hoor. Paar maand terug nog een mooie gezien over RIchtenhoven.
No shitquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja er zijn er zeker wel een paar, maar vraga me niet om namen
[..]
Dus de beste oorlogsfilm moet over nazis gaan? Dat bedoelde ik dus met dat het popi is als er nazis inzitten. Terwijl je meer diepgang zou krijgen uit een peleton wat maanden in een loopgraaf zit ipv symbolisme en nazis en explosies enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |