Ik kijk niet dagelijks een Kevin Spacey filmquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef Godtje het volgende:
Al 10 jaar jeuk!![]()
Dan heeft hij zijn rol wel goed gedaan
Waarom? Omdat ie een oude viespeuk speelt die zich verlekkert aan schoolmeisjes omdat ie een frigide kier thuis heeft zitten?quote:Ik krijg een beetje jeuk van Kevin Spacey sinds American Beauty
Over jou en duikbootjesquote:
Ik heb mijn eigen Jason Statham! Alleen jammer dat-ie familie isquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef Kluts het volgende:
Zolang Kevin Spacey in een film speelt, kijk ik die.
En om het verlekkerende aspect natuurlijk de films van Christian Bale en Jason Statham.
Ja, daarom jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:31 schreef Kluts het volgende:
Waarom? Omdat ie een oude viespeuk speelt die zich verlekkert aan schoolmeisjes omdat ie een frigide kier thuis heeft zitten?
Maar niet van mij.quote:Ik heb mijn eigen Jason Statham! Alleen jammer dat-ie familie is
Ik moest even imagepuntgooglepuntcommen om te zien wie dat was.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen Jason Statham! Alleen jammer dat-ie familie is
quote:
Als zij er een foto van stuurt, wie ben ik dan om daar niet op te kwijlen?quote:sloerie beetje met haar familie aanpappen he
Ik ook!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest even imagepuntgooglepuntcommen om te zien wie dat was.
rustig kluts rustigquote:
Wel rustig editten he.quote:rustig kluts rustig
En die ene uit mijn familie is knapper!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest even imagepuntgooglepuntcommen om te zien wie dat was.
Foto's?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En die ene uit mijn familie is knapper!!!
Euhm nee.... Kluts ken ik persoonlijk dus ik heb haar een foto gemaild.. ben verder voorzichtig met de privacy van vrienden/familie.quote:
Hello new best friendquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En die ene uit mijn familie is knapper!!!
Hij is hetero en hij is net een maand of 3 getrouwd. Helaas.quote:
Zal Kluts blij mee zijn, foto van een knappe vent die getrouwd isquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is hetero en hij is net een maand of 3 getrouwd. Helaas.
Dat had ik haar al verteldquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zal Kluts blij mee zijn, foto van een knappe vent die getrouwd is
Het was een grapje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Euhm nee.... Kluts ken ik persoonlijk dus ik heb haar een foto gemaild.. ben verder voorzichtig met de privacy van vrienden/familie.
Alsof dat me ooit tegengehouden heeftquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is hetero en hij is net een maand of 3 getrouwd. Helaas.
Misschien is hij stiekum homo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof dat me ooit tegengehouden heeft
van die types die 's avonds de parkeerplaatsen langs snelwegen afstruinenquote:
Je wat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Patrick Ryckier, Stein van Kerckhove, Boris Mestchersky, Graaf 't Kint de Roodenbeeke, Maximiliaan Verswijvelt-Boudens, Rosette Porta, Consul-Generaal van Monaco....
Ik krijg al jeuk van de namen, dus ik ga denk ik mijn etiquette-date maar afzeggen
Ja diequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van die types die 's avonds de parkeerplaatsen langs snelwegen afstruinen
Oh, rovende Bulgaren dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van die types die 's avonds de parkeerplaatsen langs snelwegen afstruinen
Homo's toch? Of zijn die rovende Bulgaren soms homoquote:
Rip het valt mij een beetje van je tegen dat je dit niet weet. Jij die alles op lijstjes bijhoudt moet dit toch weten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef Ripley het volgende:
godverdomme Ang3l, leg die etiquette date nou eens uit
Ik weet waar hij het over heeft. Maar hij mag het zelf uitleggen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef Ripley het volgende:
Als jij je lijstjes openbaar maakt vertel ik wat Angel gaat doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:14 schreef Ripley het volgende:
ik hou geen lijstjes bij van wat voor dates singles buiten het topic hebben
Vertel nou
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef Ripley het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |