quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:32 schreef Ripley het volgende:
Saving Private Ryan is met Tom Hanks dus die heb ik niet gezien
Sinds een paar jaar jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij boycot gewoon al zijn films omdat je hem niet mag?
Haai zus!quote:
Thanksquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:29 schreef Ripley het volgende:
Eten, bidden, beminnen
Of He's Just Not That Into You
Oh jee The Mistresses of Evil hebben elkaar gevonden hoorquote:
Ah zo, jammer..quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar ja
Ik heb wel wat ouwe films van hem gezien die ik wel okay vond. Maar zijn kop wekt gewoon heel veel irritatie bij me op, dus daar heb ik geen zin in
als je dat maar onthoudt.. en nu af!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh jee The Mistresses of Evil hebben elkaar gevonden hoor
zelfs het eind was goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind de meeste films met Nicolas Cage juist geweldig. Laatste een poging gedaan om Knowing te kijken, erg goed, maar het eind niet gezien
Hij is wel goed jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind de meeste films met Nicolas Cage juist geweldig. Laatste een poging gedaan om Knowing te kijken, erg goed, maar het eind niet gezien
Sommige films zijn wel okay ja, 8mm was wel leuk en duplicity ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
O dear godquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je dat maar onthoudt.. en nu af!
Gelukkig zijn jullie grappigquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteenquote:
VHS, you speak pre millenium language! You are needed in our museums asap!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij is wel goed jaFace Off en Gone in 60 seconds heb ik nog op VHS
Daar maken sommige vrouwen hier wel een sport van, om zichzelf als bitch of evil/bad girl te positionerenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah, één van de grootste Nazi mythes. Het volledige (ahum) verhaal luidt:quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef Belsezar het volgende:
Er komt trouwens een of andere nazi film uit, volledig digitaal en via het net geloof ik. Dat de nazis een geheime basis hebben op de noordpool ofzo iets.
Hoe vaak moet het nu nog gezegd worden, er is geen interesse in een RL soap over KF.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog even een reactie op dat filmpje wat ik linkte, is dat geen idee voor een sequel programma van Man bijt Hond Ripley?
Man volgt hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |