Mja, is een persoonlijke voorkeur die veel van mijn vrienden met mij delen. Een bepaalde fascinatie voor het leger van de Nazi's. Voornamelijk vanwege de enorme technologische vooruitgang die dat voort heeft gebracht. Maar ook wel dat popi gedeelte waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef Belsezar het volgende:
Dus de beste oorlogsfilm moet over nazis gaan? Dat bedoelde ik dus met dat het popi is als er nazis inzitten. Terwijl je meer diepgang zou krijgen uit een peleton wat maanden in een loopgraaf zit ipv symbolisme en nazis en explosies enzo.
Ik snap het welquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, is een persoonlijke voorkeur die veel van mijn vrienden met mij delen. Een bepaalde fascinatie voor het leger van de Nazi's. Voornamelijk vanwege de enorme technologische vooruitgang die dat voort heeft gebracht. Maar ook wel dat popi gedeelte waar je het over hebt.
En het is ook wel een beetje een trope. Een oorlogfilm heeft nazi's.
En welke oorlog vind jij het beste?quote:
Ik heb daar geen antwoord opquote:
Niemand Saving Private Ryan nog genoemdquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
En welke oorlog vind jij het beste?
Maar, er mogen zeker nog wel wat WO1 bij komen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik snap het welIk vind het zelf ook altijd enorm interessant. WO2 heeft me als jonge jongen veel bezig gehouden. Want laten we wel wezen, het duitse leger apparaat was qua uiterlijk, uniforms, wapens, voertuigen, etc, erg indrukwekkend.
oorlog KF, niet oorlogsfilmquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niemand Saving Private Ryan nog genoemd?
Saving Ryan's Privates is veel beterquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het fimpje fake zou zijn, maarquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme ik weet echt niet wat ik zal doen als ik de man van dit filmpje tegen zou komen![]()
![]()
http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085
Ik denk dat ik er wel een paar maanden cel en een paar jaar voorwaardelijk voor over heb
Shaving bedoel je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Saving Ryan's Privates is veel beter
Oorlog, niet oorlogsfilmquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En dan zonder al die dode mensen erbij zeker?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar, er mogen zeker nog wel wat WO1 bij komen.
Ooh sorry, tijdje niet meegelezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
oorlog KF, niet oorlogsfilm
Als in welke oorlog is het beste platform voor films.
Ik had hem flink verbouwd iig. Bah, wat een smerig iets.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme ik weet echt niet wat ik zal doen als ik de man van dit filmpje tegen zou komen![]()
![]()
http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085
Ik denk dat ik er wel een paar maanden cel en een paar jaar voorwaardelijk voor over heb
Zeker! Ik zie dat eigenlijk wel als een gat in de markt qua films. Als jij een loopgravenfilm maakt en dan echt ingaat op de gang van zaken in zo'n loopgraaf zou je nog weleens hoge ogen kunnen gooienquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar, er mogen zeker nog wel wat WO1 bij komen.
Geen idee...quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
Heeft iemand een boekentip voor een vrouw van 27? Is wel een typje dat van typische vrouwenboeken houdt en qua mannen en nogal rumoerig jaar achter de rug heeft, maar nu is het rustig.
Eten, bidden, beminnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
Heeft iemand een boekentip voor een vrouw van 27? Is wel een typje dat van typische vrouwenboeken houdt en qua mannen en nogal rumoerig jaar achter de rug heeft, maar nu is het rustig.
Ik vind het zo ziek hehquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het fimpje fake zou zijn, maar
Of gooi hem helemaal niet van de brug afquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het zo ziek heh
Gooi hem dan van een brug af waar hij in een keer dood is ipv hem eerst al z'n botten laten breken en hulpeloos laten liggen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:32 schreef Ripley het volgende:
Saving Private Ryan is met Tom Hanks dus die heb ik niet gezien
Sinds een paar jaar jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij boycot gewoon al zijn films omdat je hem niet mag?
Haai zus!quote:
Thanksquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:29 schreef Ripley het volgende:
Eten, bidden, beminnen
Of He's Just Not That Into You
Oh jee The Mistresses of Evil hebben elkaar gevonden hoorquote:
Ah zo, jammer..quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar ja
Ik heb wel wat ouwe films van hem gezien die ik wel okay vond. Maar zijn kop wekt gewoon heel veel irritatie bij me op, dus daar heb ik geen zin in
als je dat maar onthoudt.. en nu af!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh jee The Mistresses of Evil hebben elkaar gevonden hoor
zelfs het eind was goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind de meeste films met Nicolas Cage juist geweldig. Laatste een poging gedaan om Knowing te kijken, erg goed, maar het eind niet gezien
Hij is wel goed jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind de meeste films met Nicolas Cage juist geweldig. Laatste een poging gedaan om Knowing te kijken, erg goed, maar het eind niet gezien
Sommige films zijn wel okay ja, 8mm was wel leuk en duplicity ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
O dear godquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je dat maar onthoudt.. en nu af!
Gelukkig zijn jullie grappigquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteenquote:
VHS, you speak pre millenium language! You are needed in our museums asap!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij is wel goed jaFace Off en Gone in 60 seconds heb ik nog op VHS
Daar maken sommige vrouwen hier wel een sport van, om zichzelf als bitch of evil/bad girl te positionerenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah, één van de grootste Nazi mythes. Het volledige (ahum) verhaal luidt:quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef Belsezar het volgende:
Er komt trouwens een of andere nazi film uit, volledig digitaal en via het net geloof ik. Dat de nazis een geheime basis hebben op de noordpool ofzo iets.
Hoe vaak moet het nu nog gezegd worden, er is geen interesse in een RL soap over KF.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog even een reactie op dat filmpje wat ik linkte, is dat geen idee voor een sequel programma van Man bijt Hond Ripley?
Man volgt hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |