QTquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Mijn favoriete acteurs zijn eigenlijk wel Bruce Willes, John Travolta en Samuel L. Jackson.
Ik gooi toch ook geen hondjes van een brug afquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet het nu nog gezegd worden, er is geen interesse in een RL soap over KF.
Bruce en John hebben maar in één QT film gespeeld he.quote:
Vaak klopt de eenzinsgedachte al voor geen meterquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze geven je een één-zins gedachte. Is jouw werk niet om daar 3 boeken aan details bij te bedenken
Jammer dat je dan sommige films niet kan zien.quote:
Het was een slecht grapje, KFjequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik gooi toch ook geen hondjes van een brug af
Hoi!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
Ja hoi.
Wat is het heerlijk gemist te worden door je collega's als je even vrij bent geweest.
Bruce Willis was bij Friendsquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Mijn favoriete acteurs zijn eigenlijk wel Bruce Willes, John Travolta en Samuel L. Jackson.
Extra uitdaging voor jouquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vaak klopt de eenzinsgedachte al voor geen meter
Zoquote:
Dat van de maan is dus idd het verhaal, kijk even op www.ironsky.net. Zal je als je dit allemaal leuk vindt echt super tof vindenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, één van de grootste Nazi mythes. Het volledige (ahum) verhaal luidt:
Nazi's hebben een basis op de Zuidpool (dat is trouwens echt, ze hadden daar een kleine wetenschappelijke basis)
Daar waren de Nazi's bezig met buitenaardse technologie (lees: gejatte UFO's)
Na WOII zijn de Amerikanen met groot materiaal naar de Zuidpool gegaan om daar de laatste Nazi's aan te pakken (dit is overigens ook gebasseerd op waarheid, de Amerikanen zijn met 3 bataljons daarheen gegaan, onder het mom van een oefening), en de techonologie te jatten. Dat gaat dan verder in Roswell en Area51
En iets andere versie is dat Hitler daar met een U Boot heen is gegaan
Daarna zijn de Nazi's naar de achterkant van de maan gegaan
In de jaren 60~70 was de hele ruimtewedstrijd tussen de Russen en de Amerikanen er allemaal maar voor zodat ze samen de laatste beetjes Nazi's af konden slachten op de andere kant van de maan.
Geen grootheden als een deniro, connery, pacino?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Ook. Maar die staan op een gedeelde 2de plaatsquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat van de maan is dus idd het verhaal, kijk even op www.ironsky.net. Zal je als je dit allemaal leuk vindt echt super tof vinden
[..]
Geen grootheden als een deniro, connery, pacino?
Als de Nazi's Duits spreken wordt dat nu al mijn nieuwe favoriete filmquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat van de maan is dus idd het verhaal, kijk even op www.ironsky.net. Zal je als je dit allemaal leuk vindt echt super tof vinden
Ga die site nou maar checken en kom maar kwijlend terugquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook. Maar die staan op een gedeelde 2de plaats
Die teaser is zo tofquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als de Nazi's Duits spreken wordt dat nu al mijn nieuwe favoriete film
Que?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond het leuker toen hij de buurman was van Chandler
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo![]()
![]()
is dat nou ook weer niet, aangezien er vanaf seizoen 4 zo'n beetje in elke aflevering een bekende acteur zit(op die 6 na dan
)
Hoiquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
Ja hoi.
Wat is het heerlijk gemist te worden door je collega's als je even vrij bent geweest.
Film. Bruce is een maffia lid ofzo, of een huurmoordenaarquote:
En Matthew Perry zijn buurman?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Film. Bruce is een maffia lid ofzo, of een huurmoordenaar
Correctamundoquote:
Samuel L. Jackson heeft als 1 van de meest productieve acteurs ook een hele hoop bagger gemaakt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bruce en John hebben maar in één QT film gespeeld he.
Bruce Willes vind ik gewoon tof omdat hij als enige actie held ook echt helemaal stuk uit het gevecht komt. (favo film: 5th Element)
John Travolta vind ik tof omdat hij zo lekker megalomaan kan zijn. (favo film: Swordfish)
Samuel L. Jackson is gewoon bad-ass. (favo film: Sphere)
Getuige snakes on a plane en de overvaller in coming to america.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Samuel L. Jackson heeft als 1 van de meest productieve acteurs ook een hele hoop bagger gemaakt.
What up?quote:
Vince Vaughn is inderdaad op komedie gebied goed bezig!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef Ripley het volgende:
Acteurs wiens films ik meestal leuk vind: Vince Vaughn, Paul Rudd, Edward Norton, Johnny Depp, Christopher Walken, Jack Nicholson, Robert de Niro.
En ik ben erg dol op Spike Jonze en Charlie Kaufmann films.
vanochtend en vanmiddag 2 sollicitaties afgenomen voor ict stagiaires..quote:
Balenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
vanochtend en vanmiddag 2 sollicitaties afgenomen voor ict stagiaires..
hadden we besloten de een nu voor 45 dagen aan te nemen en met de ander te wachten tot hij een half jaar stage mag lopen..
dus ik bel net nummer 1 op, dat we hem graag wilden hebben..
zegt ie gofferdomme dat ie nog een sollicitatie in arnhem had, en daar ook is aangenomen en dat ie daarvoor kiest, zodat die andere jongen ook nog kans had, en school hem dat ook had aangeraden..
kut tering tiefus zooi
Zo erg is dat toch niet, je had toch nog die reserve?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vanochtend en vanmiddag 2 sollicitaties afgenomen voor ict stagiaires..
hadden we besloten de een nu voor 45 dagen aan te nemen en met de ander te wachten tot hij een half jaar stage mag lopen..
dus ik bel net nummer 1 op, dat we hem graag wilden hebben..
zegt ie gofferdomme dat ie nog een sollicitatie in arnhem had, en daar ook is aangenomen en dat ie daarvoor kiest, zodat die andere jongen ook nog kans had, en school hem dat ook had aangeraden..
kut tering tiefus zooi
ja, maar die willen we heel graag bewaren voor een half jaar, juist omdat hij zo eager is..quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet, je had toch nog die reserve?
Maar waarom is het zo'n ramp dan ? hebben jullie die IT lui zo hard nodig dan ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar die willen we heel graag bewaren voor een half jaar, juist omdat hij zo eager is..
en nu kan ik mijn collega niet bereiken, dus ik zit nog op mijn werk
ja, onze andere stagiaire komt om in zn werkquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar waarom is het zo'n ramp dan ? hebben jullie die IT lui zo hard nodig dan ?
Ik krijg een beetje jeuk van Kevin Spacey sinds American Beautyquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef Kluts het volgende:
Zolang Kevin Spacey in een film speelt, kijk ik die.
Dan moet je een afgestudeerde inhuren, in plaats van een stel studenten uitbuiten.quote:ja, onze andere stagiaire komt om in zn werk
Al 10 jaar jeuk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje jeuk van Kevin Spacey sinds American Beauty
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je een afgestudeerde inhuren, in plaats van een stel studenten uitbuiten.
Maar ja, dat doet elk bedrijf.
we hebben extern een ict-er, maar omdat we een stichting zijn, hebben we niet genoeg om fulltime een ict-er aan te nemenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je een afgestudeerde inhuren, in plaats van een stel studenten uitbuiten.
Maar ja, dat doet elk bedrijf.
Ik kijk niet dagelijks een Kevin Spacey filmquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef Godtje het volgende:
Al 10 jaar jeuk!![]()
Dan heeft hij zijn rol wel goed gedaan
Waarom? Omdat ie een oude viespeuk speelt die zich verlekkert aan schoolmeisjes omdat ie een frigide kier thuis heeft zitten?quote:Ik krijg een beetje jeuk van Kevin Spacey sinds American Beauty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |