Live was echt een enorm spetterend optreden vond ik juist (lowlands 2008 + HMH)quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:43 schreef stbabylon het volgende:
Na Mika live gezien te hebben vind ik het maar een duf konijn eig.
Dat kan, maar ik ken alleen zijn cd's, live nog gezien en hoeft voor mij ook niet. Het is niet echt iemand waarvan ik naar een optreden zou willen. Volgende maand Sonata.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:43 schreef stbabylon het volgende:
Ah, gelokt!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Live was echt een enorm spetterend optreden vond ik juist (lowlands 2008 + HMH)
Niet dat ik iets tegen concerten heb maar muziek is gemaakt om naar te luisteren dat is dan ook vaak de beste manier als er beelden bij komen word het al gauw minderquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:43 schreef stbabylon het volgende:
Uitleg!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En welke gozert is het nu?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Anders kom je ff de jongen waar je ooit mee vreemd bent gegaan (ja I know, meteen daarna opgebiecht en vergeven) tegen in ene commercial![]()
Ja dat gebeurde dus in zijn eerste huwelijkquote:
Kijk! Dus.........quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja dat gebeurde dus in zijn eerste huwelijk
Zijn nieuwe vrouw is wel cool en lief en een tof wijf. Dus doe maar niet.quote:
Witte jasje. Waar ie mee begint.quote:
LL08 was ik bij. En ik zat tijdens de intro maar te wachten tot het ging knallen... toen was het nummer afgelopen....quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey Schattig trekkiequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja dat gebeurde dus in zijn eerste huwelijk
Dat had ik ook een keer! Toen zat mijn exzoenscharrel opeens in de unox reclame en ook nog in zo'n instructiefilmpje aan boord van het vliegtuigquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Anders kom je ff de jongen waar je ooit mee vreemd bent gegaan (ja I know, meteen daarna opgebiecht en vergeven) tegen in ene commercial![]()
Vanaf vanmorgen 9 uur heb ik 4 uurtjes geslapen jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:51 schreef Thrust het volgende:
[..]
Hey Schattig trekkiegaat het slapen nu al wat beter?
Ja die heb ik overgeslagen omdat ik hem al 2x met die show ha dgezien. Al had ik Sam wle graag gezien nogquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Uitleg!
Ik heb Mika live in het Westerpark gezien en het was echt geweldig. Met Sam Sparrow in het voorprogramma![]()
Ja tis echt 1 groot feestje live. Wat ene brok energie staat daar zeg.quote:Zelfs mijn zusje die niet echt fan is en die heel veel concerten heeft gezien omdat ze bij mojo werkt was onder de indruk.
We waren nog bijna lollipopgirls geweest trouwens
Ik ben geen fan van Mika hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met het Ang3l lokken spel. Hij kwam nadat ik Mika afzeek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |