1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
daaromquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:06 schreef stan5374 het volgende:
waarom?
Ik heb hele leuke TT's, maar die mogen niet meerquote:
Ik heb het gisteren allemaal gelezenquote:
VET COOL JE KAN JE POSTCODE INVULLEN BIJ DE LIDLquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:10 schreef Qwea het volgende:
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)s.xsl/index_9053.htm
stoer
quote:Voer hier uw postcode in
Service im Moment nicht erreichbar.
Voer hier uw 4-cijferige postcode in
PostcodeWe verwijzen u vervolgens door naar de aanbiedingen van uw dichtstbijzijnde filiaal.
Verzenden
ja maar de service is niet ereinchbar ofzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
VET COOL JE KAN JE POSTCODE INVULLEN BIJ DE LIDL
[..]
Ik zat ook al vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
VET COOL JE KAN JE POSTCODE INVULLEN BIJ DE LIDL
[..]
Vrij rustig geweest hierquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx all![]()
Verder hier nog schokkende dingen? Ik ga geen 20 topics nalezen![]()
Mss kan Greys me ff eenlijstje
PMen
Bezorg je ook?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:16 schreef Enfermera het volgende:
Toch geen tosti, manlief had de kaas opgemaakt zag ikNu maar een bruin broodje met tomaatjes, olijfolie en wat peper en zout
![]()
Ik vind je geen zeikerd hoor, iedereen heeft wel zijn eigen problemen en problemen zijn nooit leuk. Steun is altijd welkom dus bij deze denk ik ook aan jou en je katquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Nou ehm....wat zal ik er van zeggen?![]()
Gisterochtend weer bij de DA geweest, die zag ietsiepietsie verbetering qua wond.
Qua gedrag is hij wel meer vooruit gegaan.
Dus vooralsnog doorgaan met AB en pijnstillers en als het goed is beginnen we morgen met een Interferon-kuur. Dat schijnt de weerstand te verhogen.
Gaat me geloof ik grof geld kosten, ze kon me niet eens vertellen hoeveel precies.
Gelukkig deze maand eindejaarsuitkering![]()
Mocht dit nu niet aanslaan, dan is er verder niets meer aan te doen, maar dan kan ik iig voor mezelf zeggen dat ik er alles aan gedaan heb.
Best druk trouwens; zo'n Aidskat![]()
![]()
Dus blijf vooral duimen hier voor Loet...ook al is mamaLoe(t) er ff wat minder nu.
Nog ff eenvoor Bb, dan ben ik maar een zeikerd vergeleken met jullie problemen
![]()
Elies, wat bedoelde je met "been there, done that" ?
Bad combination denk ik.... Ik en buurmannen. Gelukkig hebben we aan 1 zijde 2 buurvrouwenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:11 schreef Nonneke het volgende:
![]()
bigbird wat een verhaal ! jij en buurmannen !
Sterkte Ing
quote:
Waar moet ik dat bezorgen danquote:
Langs de A16quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]Heb ik nog in de vriezer staan! Het staat er alleen al een half jaar volgensmij
![]()
[..]
Waar moet ik dat bezorgen dan
GEEF MIJquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]Heb ik nog in de vriezer staan! Het staat er alleen al een half jaar volgensmij
![]()
[..]
Waar moet ik dat bezorgen dan
*geeft*quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
GEEF MIJ
Wie laat dat nou een half jaar staan
Dat wij er ook eentje hadden die het bleek te hebben. Begon ook bij het gebitquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, wat bedoelde je met "been there, done that" ?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 @ 13:28 schreef Maes het volgende:
Ing ik wens en hoop mee voor Baloewat ben je toch een lieve poezenmoeder
![]()
MB ik vind het leuk dat je weer mee komt posten
quote:Op dinsdag 17 november 2009 @ 13:29 schreef Maes het volgende:
Belangrijke mededeling nu: Ik heb 2 afgebroken nagels
En hoe verliep dat verder?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat wij er ook eentje hadden die het bleek te hebben. Begon ook bij het gebit
Ik geloof je wel. Ik doe het alleen niet. Zelfs niet voor het bedrag wat je noemtquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt heur, praktisch naast de Brienenoordbrug
51.913041,4.538818
Ja ik ben helemaal in de war het ziet er niet uitquote:
DAMAGE CONTROLL!!!!1!1EINZ!!1!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal in de war het ziet er niet uit
Omgg......quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
wtf die google ad:
Slipjes Gedragen
Zoek slipjes gedragen slipjes gedragen - Vinden
zoeken.nl/slipjes+gedragen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:49 schreef oh-oh het volgende:
OMG Maes, ik wilde reageren op ING en MB maar nu schiet ik helemaal in de stress door jou![]()
![]()
MB, fijn dat de verjaardag wel fijn was, lijkt me belangrijk, samen weer leuke dingen kunnen doen![]()
En Ing. Pff, tis ook echt niet niks hoor. Maar we zijn er wel allemaal voor je hoor, niet alleen in de goede tijden, dat weet je toch?![]()
En Qwea kuthoerrrrrrrrrr dom wicht, jij zou me gisteren aan mn tosti ijzer helpen denken, nu zit jij tosti's te vreten en moest ik t doen met een klef broodje kroket van de Hema![]()
Mooi is dat![]()
Bedankt he
Ing, ik had het al ergens gepost, kweet niet of je het gelezen hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En hoe verliep dat verder?
Baloe zijn bloedbeeld is afgezien van de leucocyten nog normaal; nieren en lever werken nog prima en hij heeft geen bloedarmoede.
Dus ik hoop dat de Interferon iig iets gaat doen.
Alleen die verrekte klotige besmette witte bloedcellen...fuckzooi![]()
Ja aan jou heb ik watquote:
Dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Ingetje79 het volgende:
En hoe verliep dat verder?
Baloe zijn bloedbeeld is afgezien van de leucocyten nog normaal; nieren en lever werken nog prima en hij heeft geen bloedarmoede.
Dus ik hoop dat de Interferon iig iets gaat doen.
Alleen die verrekte klotige besmette witte bloedcellen...fuckzooi![]()
quote:
Vanaaf heb je me vergeven, zeker wetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe ga je dat nu goedmaken????
Echt, vraag ik 1 keer es iets aan je he
Ik ben vanaaf niet thuis, tis maar dat je t weetquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vanaaf heb je me vergeven, zeker weten
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten
Het was een echte buitenkat. Een die met geen mogelijkheid binnen te houden was en nog een vechter ook. Dus nog naar buiten laten was geen optie. Binnenhouden om twee redenen ook niet: we hadden er nog 4 en hij wilde niet binnen zijn.
We hebben er met heel veel pijn in ons hart voor gekozen hem te laten afmaken in te laten slapen;(
daar gaat mn naakt in jouw bed opwacht sessiequote:Op dinsdag 17 november 2009 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben vanaaf niet thuis, tis maar dat je t weet
Nou, dat kun je best doen, tegen middernacht ben ik dr wel weer hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
daar gaat mn naakt in jouw bed opwacht sessie
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
daar gaat mn naakt in jouw bed opwacht sessie
Ja, inderdaad (inslapen) en inderdaad: ik ben er eigenlijk nog steeds niet overheenquote:
Dat lijkt me echt zo'n kut keuze om te maken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, inderdaad (inslapen) en inderdaad: ik ben er eigenlijk nog steeds niet overheen
Ooh gelukkig. En aangezien ik toch niet slaap, en jij naan 3u genoeg hebt, kunnen we heel de nacht doorgaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dat kun je best doen, tegen middernacht ben ik dr wel weer hoor![]()
Yeah, ik kan wel weer een nachtje doorhalen na vannacht hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh gelukkig. En aangezien ik toch niet slaap, en jij naan 3u genoeg hebt, kunnen we heel de nacht doorgaan
Oeh, wacht, ik vertrek meteenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeah, ik kan wel weer een nachtje doorhalen na vannacht hoor![]()
En dan meld ik me morgen ziek en pakken we samen een valiumpje en slapen we de hele dag
Ik vond het echt walgelijk. Maar soms moet je wel. Gelukkig zou hij niet zijn geworden binnen. Naar buiten laten en de rest van de buurt laten besmetten vond ik niet sjiek (zeker omdat het zo'n vechter was).quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Dat lijkt me echt zo'n kut keuze om te maken.
Maarja uit liefde voor het beestje kan je soms niet anders, egoistisch zijn en het beestje bij je houden ondanks de ziekte is nog erger
quote:
Aww klinkt echt kutquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond het echt walgelijk. Maar soms moet je wel. Gelukkig zou hij niet zijn geworden binnen. Naar buiten laten en de rest van de buurt laten besmetten vond ik niet sjiek (zeker omdat het zo'n vechter was).
We hebben direct de andere vier laten testen en die waren negatief. En toen konden we niet anders volgens onszelf. Als ik er aan denk, krijg ik weer buikpijn.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je weet waar mn huis woont he?
Ach fuck it, ik zet dat etentje van vanavond wel af
Nope...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
Aww klinkt echt kut![]()
Maarja, het beestje binnen dwingen is ook geen optie natuurlijk
quote:
WOEHOEEEE!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
dan vergeet ik dat tosti ijzer akkefietje wel
![]()
Nou ik hoop dat 't bij Mips nog jaaaaaaaaaaaaren gaat duren. Ik zou het ook echt super moeilijk vinden. Je wil zo'n beest niet onnodig laten lijden, maar vergeeft jezelf het ook nooit als je ze laat inslapen terwijl er toch nog sprankje hoop was lijkt mequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope...
Vrijwel altijd moet je op een gegeven moment zo'n beslissing maken. Ik zal er nooit aan wennen
http://www.apartdesign.nl(...)ange_klok_kitsch.jpgquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef Ynske het volgende:
kan iemand me helpen?
Wat rijmt er in hemels naam op Kitschen geef eens wat voorbeelden van iets wat echt kitsch is
bitch maar dat was vast niet wat je zochtquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef Ynske het volgende:
kan iemand me helpen?
Wat rijmt er in hemels naam op Kitschen geef eens wat voorbeelden van iets wat echt kitsch is
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef senesta het volgende:
[..]
bitch maar dat was vast niet wat je zocht
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef senesta het volgende:
[..]
bitch maar dat was vast niet wat je zocht
* senesta gaat op handen zittenquote:
Je hebt er al best aardig watquote:
http://www.dekitschfabriek.nl/quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:22 schreef Ynske het volgende:
en nog een of anders kitscherig ding kopen voor mn ss
waar in godsnaam
Nou...nee, niet direct liefquote:
coolquote:
en die verkopen ze dan ook weer bij de Xenosquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
cool
is zo'n wensballon echt kitsch?
[ afbeelding ]
Whaahahahahahahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef Greys het volgende:![]()
Ik
had
post!
Dank je oh-oh!
- het adressenboekje
- de dropshampoo![]()
en het gedicht: WHOEHOEHOEEEEEEEEEEHOE
Een boekie met een poekie
en wat drop voor op je kop!
En toch ben ik heul je secret santa niet.
3 Slokjes wodka en een kusje op je tiet!
xxx![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Nonneke het volgende:
mnhad van het weekend eindelijk de ijsvormpjes voor me meegenomen waar ik al tijden om liep te zeuren
![]()
ik vind ze zo cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef Greys het volgende:![]()
Ik
had
post!
Dank je oh-oh!
- het adressenboekje
- de dropshampoo![]()
en het gedicht: WHOEHOEHOEEEEEEEEEEHOE
Een boekie met een poekie
en wat drop voor op je kop!
En toch ben ik heul je secret santa niet.
3 Slokjes wodka en een kusje op je tiet!
xxx![]()
![]()
Ooooh die zijn tofquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Nonneke het volgende:
mnhad van het weekend eindelijk de ijsvormpjes voor me meegenomen waar ik al tijden om liep te zeuren
![]()
ik vind ze zo cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Nonneke het volgende:
![]()
ik vind ze zo cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Nou nou nouerdenou!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:55 schreef Enfermera het volgende:
Nou, denk dat ik maar eens mijn post ga kijken
Een schandaal dat is het.quote:
Nog een half uurquote:
Of nietquote:
Het zit in een mooi stevig blue band blauw doosje.......quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Of nietmisschien komt het straks nog, met een andere zending ofzo. Nja.
Hahahahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het zit in een mooi stevig blue band blauw doosje.......
Gatverquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)enbeul__.html?p=10,2
Iets met laat hem ook maar.
Ik gok dat zoiets gebeurt als ze hem net snel vinden.quote:
Ik word al letterlijk misselijk als ik die beschrijving lees, dan heb ik het filmpje nog niet gezien (ga ik ook niet doen). Want uiteraard weet weer niemand hoe het met de hond is afgelopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)enbeul__.html?p=10,2
Iets met laat hem ook maar.
Nee iddquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word al letterlijk misselijk als ik die beschrijving lees, dan heb ik het filmpje nog niet gezien (ga ik ook niet doen). Want uiteraard weet weer niemand hoe het met de hond is afgelopen
Zie je wel het werkt.quote:
Nee, het filmpje liever niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef Ml-etje het volgende:
Heel simpel zo'n beestje laat je met rust. Wens de types die dat niet kunnen dezelfde behandeling toe (heb het filmpje maar niet bekeken).
Daar zat ik dus op te wachten want jij ruikt het gewoon als ik alleen al topic en volbeppen in een zin gebruikquote:
Jummie banket die schoenzolen sla ik maar even over als je het niet erg vind.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:45 schreef Strega het volgende:
Pagan maakt net een stukje banket warm in de oven.
Hij was helaas vergeten dat de kalfssnitzels van gisteren er nog instonden.![]()
Schoenzolen nu.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Neeeeeee, ik vertoon uitstellend gedrag.
Heb wel al een was in de machine zitten, de afwas draait in de vaatwasser (god wat ben ik ook een verwend nest) en de badkamer is dus klaar. Dat stofzuigen komt zo wel, even pauze. Poeh poeh. Nou nou. Zucht zucht!
Wow jij bent errug goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef nieslief het volgende:
Greysie zal ik dit topic maar gaan volbeppen.......
*nieslief heeft een stopwatch in de hand.......
Ik heb ook echt geen zin in afwassenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
Ik moet opruimen maar ik heb echt zó geen zin
Badkamer is gesopt, nu zo maar eens stofzuigen *ril*.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is ie al gepost ooit, maar hij kwam langs bij "de meest sexy reclames..."J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
een niesje toch? En Greys; foei! Ze heeft een JJH!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:50 schreef tombolafan het volgende:
Greys, je bent de beste JJH-stopper!!!![]()
Nog een filmpje voor de boekenleesclub (onder spoiler ivm werk, geen idee of iet echt te erg is, ik moest er in elk geval ineens aan denken...)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is ie al gepost ooit, maar hij kwam langs bij "de meest sexy reclames..."![]()
![]()
Hier al gezogen, gedweild, 2 wassen in wasmuhsjien en droger ,vaatwasser draait, straks nog even de beestjes buiten en dan vind ik het wel weer prima![]()
JJH = 4 op een rijquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een niesje toch? En Greys; foei! Ze heeft een JJH!
LOLquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
JJH = 4 op een rij
Niesje = 5 op een rij
Zwabber = 6 op een rij.
oh, dan heb ik ook al eens een zwabber gehaald!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
JJH = 4 op een rij
Niesje = 5 op een rij
Zwabber = 6 op een rij.
Die kan ook gewoon ik kan hem toch niet afspelen nog.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dan heb ik ook al eens een zwabber gehaald!!!![]()
en zeg jij eens, moet mn filmpje onder spoiler of kan ie "gewoon" ook?
Doe ik m gewoon nog een keer...quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die kan ook gewoon ik kan hem toch niet afspelen nog.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dan heb ik ook al eens een zwabber gehaald!!!![]()
en zeg jij eens, moet mn filmpje onder spoiler of kan ie "gewoon" ook?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
Oh-oh! Ja ik vond het boekje echt superleuk! Ben al aan het invullen van de lijst met adressen!
Be proud!
Ja, ik dacht ineens, oh, dat filmpje past hier wel! En ik heb m gewoon geplakt zonder spoiler nu, voor iedereen aanklikbaar (en zo erg is ie niet eens, ik zat toen ie op tv was maar half te kijken en zat echt zo van he...oooh!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]Dat filmpje!
Wel erg toepasselijk bij de leesclupppppp
En wat mij betreft hoeft zoiets echt niet onder een spoiler hoor
Dan moet degene die op het werk zit maar geen filmpje aanklikkenDa's makkelijker te voorkomen dan een TT als je even stiekem wilt meelezen of -posten!
Omdat ik nog steeds kubuntu vanaf cd draai en nog niet alle programma's heb geinstalleerd. Youtube doet het nog niet omdat ik nog geen adobe player ofzoiets heb.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe ik m gewoon nog een keer...![]()
waarom kan je m niet afspelen?
Pics ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
Oh-oh! Ja ik vond het boekje echt superleuk! Ben al aan het invullen van de lijst met adressen!
Be proud!
ah... ik dacht misschien kopieer ik iets niet goed ofzo...quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef nieslief het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds kubuntu vanaf cd draai en nog niet alle programma's heb geinstalleerd. Youtube doet het nog niet omdat ik nog geen adobe player ofzoiets heb.
Strakkies!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Strakkies!
Eerst even verder met witte tornadoën, ben net bezig!
(zei zij postend)
Hij is wel lastig bekijken hoor geen categorieën maar ik ga ook even bij de manden kijken via zoeken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Greys, vond je t boekie wel leuk???
Eerlijk zeggen hoor![]()
Ik zag die donderdag en toen dacht ik ooooooooh ik hoop dat Greys ook bij V & D gaat dan koopt ze die wel mss![]()
( hij was echt zoooooo afgeprijsd).
En mn gedicht, ik kon het me echt niet meer herinneren, al voor de envelop dicht zat![]()
Ik heb net dus ff belachelijk zitten shoppen dankzij Maes en ML-etje![]()
Mand voor Chico, trui voor Chico.
En voor de rest?
Helemaal NIKS![]()
Schandalig he.
Chico krijgt straks trui plus mand plus schoenen.
En voor Kees is dr een nieuwe halsband en riem besteld, dat wel, maar die moet de shop eerst nog binnen krijgen.
Doggycloset is echt een fijne winkel
Chico krijgt die Yap mand met bont, die wilde ik al zoooo lang voor m kopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is wel lastig bekijken hoor geen categorieën maar ik ga ook even bij de manden kijken via zoeken.
-edit- ik zat op m'n werk niet goed te kijken de categorieën staan dus rechts.
Die mand is leuk ja en die spulletjes zijn echt niet duur.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico krijgt die Yap mand met bont, die wilde ik al zoooo lang voor m kopen![]()
En de witte IYou sweater van 7.95
Straks even meten en bestellenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja leuk he!
Is van een vriendin van me, en zij bestelt waar ik vroeger zelf veel importeerde in Korea, goedkoop spul en goed spul en leuk!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja leuk he!
Is van een vriendin van me, en zij bestelt waar ik vroeger zelf veel importeerde in Korea, goedkoop spul en goed spul en leuk!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:04 schreef Morretje het volgende:
He jakkes, die kitschsite is veels te leuk! Die biggenkoekoeksklok!
Ah leuk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
kan ik daar mooi een nieuwe winterjas voor het hondje van mn nicht bestellen voor onder de kerstboom
Als die XXL niet past wordt het echt moeilijk om iets te vinden denk ik, maar ik denk dat ie wel past.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Straks even meten en bestellen![]()
oh-oh
Xenosquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
Weet iemand waar je leuke kado-doosjes kunt kopen?
En dan doe ik die wel weer in een gewone TNT-doos om te versturen, maar ik wil het/de SS kadootje(s) (oehhhhhhhhhhhh, tha mystery!) eerst in een leuk doosje doen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
En dan doe ik die wel weer in een gewone TNT-doos om te versturen, maar ik wil het/de SS kadootje(s) (oehhhhhhhhhhhh, tha mystery!) eerst in een leuk doosje doen.
Bij onze liggen er altijd zat bij de supermarkt bij de kassaquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
Oh?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Nou verraad je wel dat je het eerst in een leuke doos doet... doos...
filmpje gezien? durf je m dan nog te lezen?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
@: ʞnǝן ʞoo ʇǝɥ puıʌ ʞı 'ǝɥ ƃıʇɥɔɐɹǝpuıʞ
0100101001100001001000000100011101110010011001010111100101110011001011000010000001101000011001010110010101100101011001010110010101101100001000000111001101110000011000010110111001101110011001010110111001100100quote:
hahaha, ik ook...quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
@: ʞnǝן ʞoo ʇǝɥ puıʌ ʞı 'ǝɥ ƃıʇɥɔɐɹǝpuıʞ
Maar jij hebt dus nog niet verstuurdquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
daar ben ik dan weer iets te veel niet-nerd voor... dat snap ik niet...quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
0100101001100001001000000100011101110010011001010111100101110011001011000010000001101000011001010110010101100101011001010110010101101100001000000111001101110000011000010110111001101110011001010110111001100100
smilies doen het dus niet...quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
d: uǝop ɹǝʇʇǝu uǝʌǝ 'sdǝo :ʇıpǝ
ɹooɥ ʇǝıu ɐp sı ʞɾıןıǝoɯ oz
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:37 schreef MrSubtle het volgende:ןɐɐɯǝןןɐ ʇǝɥ uǝuunʞ ǝʍ ˙˙˙ǝɥ ʇsǝǝʍǝƃ ıooɯ ʇǝɥ sı nu ƃǝz
In de opties onder "weergave" kun je het knopje aanzettenquote:
oh, je zit nog op je werk... kijk t filmpje thuis dan maar (zo heel vreselijk is ie niet, maar toch...quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
In de opties onder "weergave" kun je het knopje aanzetten
Zo, tijd om in de file te gaan staan
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
0100101001100001001000000100011101110010011001010111100101110011001011000010000001101000011001010110010101100101011001010110010101101100001000000111001101110000011000010110111001101110011001010110111001100100
1 |
welk knopje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
In de opties onder "weergave" kun je het knopje aanzetten
Zo, tijd om in de file te gaan staan
Hier snap ik heulemaal niets van. Staat er ook echt iets? Ik zie alleen maar 1-en en 0-en, maar misschien is dat ook wel de bedoeling en doe ik nu heul blont..quote:
ja er staat echt watquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hier snap ik heulemaal niets van. Staat er ook echt iets? Ik zie alleen maar 1-en en 0-en, maar misschien is dat ook wel de bedoeling en doe ik nu heul blont..
Zo een heb ik zomaar aan m'n vriendje gegevenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
cool
is zo'n wensballon echt kitsch?
[ afbeelding ]
Begin maar even met het meest noodzakelijke als ze dat leuk vind kan ik altijd nog wat bij kopen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als die XXL niet past wordt het echt moeilijk om iets te vinden denk ik, maar ik denk dat ie wel past.
Die trui die ik besteld heb heeft ze ook nog in XXL trouwens, dies maar 7.95
Ik heb de ara bottle opener gekregen, echt tofquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:36 schreef senesta het volgende:
Wat leuk!
Ik zat net die site te bekijken, wat een idiote dingen hebben ze daar zeg![]()
Kijk die Pick your nose hier: http://www.dekitschfabriek.nl/main.php?cat=*%20KITCHEN
wensballonnen zijn tofquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Zo een heb ik zomaar aan m'n vriendje gegeven
en hij vond hem echt heeeel tof
Dus ik vind dat ie niet kitch isWensballonen zijn echt leuk!!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb de ara bottle opener gekregen, echt tof
Nee, nog lang niet!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus nog niet verstuurdokay
Lekkorrrquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:10 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb hongerrrrrrrrr. Gelukkig staat m´n vriendje al te koken
Wat liefquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah leuk!
Chico krijgt deze:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
En die trui bestelt ze ook nog voor Billy, en Kees krijgt roze camouflag riem en halsband
Nu nog niet, in ieder geval. Pas na zevenen denk ik?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef P.F het volgende:
Ik moet ook nog eten regelen! Hoe laat is de file op de ring van Amsterdam meestal over? (moet nu van s111 naar s106..)
Niet lachen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LekkorrrWat gaan jullie eten??
Ja klopt, maar op de een of andere manier vetrek ik toch een kwartier nadat ik gekeken heb, en dan is er opeens wel file..quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
Je kunt op www.anwb.nl toch altijd de huidige files zien?
Vlug! Ze stapt nu in de auto!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja klopt, maar op de een of andere manier vetrek ik toch een kwartier nadat ik gekeken heb, en dan is er opeens wel file..
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:26 schreef Cat22 het volgende:
Dientstmedeling:
Ik zit rielekst met de laptop op de bank te fokken.
Hoezo zou ik lachen? Lekker toch? Doen wij ook wel eens hoor, gewoon lekker patatjes en een hamburger op een broodje.. Heerlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet lachen.
Aardappeltjes met spekjes en ui, zelfgemaakt broodje hamburger. En prei.
Dat laatste heb ik toch nog maar even in de kar gemikt om het een beetje gezond te maken
quote:
lekker ja!! Heel simpel ook: diepvriesspinazie ontdooien, gehakt bakken met een uitje of wat knoflook. Spinazie en gehakt mengen, rauw of gekookt eitje erdoor. Voorgebakken pannenkoeken vullen, oprollen, in de oven, 20 minuutjes, Klaar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:32 schreef P.F het volgende:
Ik had gister een katIk was aan het schoonmaken in mijn nieuwe huisje - met de deur op een kiertje.. En hij liep opeens naar binnen!
Ik woon op vier hoog dus ik dacht echt, huh?
Toen deed ik snel de deur dicht en dacht echt jeeeeeej ik heb een huisdier!LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig!
That reminds me, dat had ik ook een keer! We hadden de voordeur open, ik zat in de woonkamer, en ineens zie ik een rood-witte kater om de hoek van de deur kijkenIk gil naar mn vriend, niet uit angs maar verbazing, dat er een kat in ons huis zit. Ik loop naar zijn kamer (bij de woonkamer in de buurt), dus wij op zoek naar die kat, zit ie op ons bed rustig rond te kijken
![]()
maf beest. Dus mn vriend benadert 'm rustig, pakt 'm in z'n nekvel en zet 'm weer buiten
Hij keek echt zovan:![]()
Avontuur van z'n leven volgensmij
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Whoeiiiiiiiiiiiiii!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:26 schreef Cat22 het volgende:
Dientstmedeling:
Ik zit rielekst met de laptop op de bank te fokken.
Denk van een "gallerij" bewoner. We hebben allemaal een eigen huis met een eigen voordeur etc en dan loop je meteen buiten op de trap/gang.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:34 schreef Morretje het volgende:
Nice Cat! Bevalt je baan nog steeds?
PF
Nieuwsgierig kattenbeest.. Niet van een gangbewoner oid?
Nee en jij niet dan?quote:
Baan bevalt nog steeds, alleen de baas is wat moeilijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:34 schreef Morretje het volgende:
Nice Cat! Bevalt je baan nog steeds?
PF
Nieuwsgierig kattenbeest.. Niet van een gangbewoner oid?
Die komen er maar lekker naast liggen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoeiiiiiiiiiiiiii!
Het wachten is tot er een kat op je schoot wil gaan liggen
Whut? Ik dacht dat jij filevrij was? Sterkte.....quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:40 schreef MrSubtle het volgende:
wat een KUT file
ik ga snel wat boterhammen in m'n gezicht proppen... ik heb me toch een honger trekhonger
Dat vond de agent die mij vorige week bekeurde op het station niet, denk ik. Ik denk niet dat hij zich gewaardeerd of gerespecteerd voelde of zo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
oh ja, nee dat is echt de oplossing![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat vond de agent die mij vorige week bekeurde op het station niet, denk ik. Ik denk niet dat hij zich gewaardeerd of gerespecteerd voelde of zo.
Ik heb hem zo keurig verteld wat ik van hem en zijn werkgevers en het bijbehorende beleid vond dat hij er niets tegen kon beginnen. Het is dan zo leuk om in prachtige bewoordingen iemand voor rotte vis uit te maken zonder dat er ook maar een slecht woord valt
Balen! Maar het gaat beter worden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:51 schreef MrSubtle het volgende:
Heenweg is filevrij, de terugweg is een ramp (die is nog niet af qua verbouwingen).
Mijn eitje is aan het bakken...instant-lekker-en-toch-warm-eten... knap van zo'n kip
quote:
Oh ohquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zat net op mijn scherm te zittenschijten, en ik pak stiekem eventjes zijn staart
boos dattie nu is joh,
Kjoeettttquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
het is alweer over, hij zit nu lief te doen op mijn hand
Doe eens een foto?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
het is alweer over, hij zit nu lief te doen op mijn hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |