1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
daaromquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:06 schreef stan5374 het volgende:
waarom?
Ik heb hele leuke TT's, maar die mogen niet meerquote:
Ik heb het gisteren allemaal gelezenquote:
VET COOL JE KAN JE POSTCODE INVULLEN BIJ DE LIDLquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:10 schreef Qwea het volgende:
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)s.xsl/index_9053.htm
stoer
quote:Voer hier uw postcode in
Service im Moment nicht erreichbar.
Voer hier uw 4-cijferige postcode in
PostcodeWe verwijzen u vervolgens door naar de aanbiedingen van uw dichtstbijzijnde filiaal.
Verzenden
ja maar de service is niet ereinchbar ofzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
VET COOL JE KAN JE POSTCODE INVULLEN BIJ DE LIDL
[..]
Ik zat ook al vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
VET COOL JE KAN JE POSTCODE INVULLEN BIJ DE LIDL
[..]
Vrij rustig geweest hierquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx all![]()
Verder hier nog schokkende dingen? Ik ga geen 20 topics nalezen![]()
Mss kan Greys me ff eenlijstje
PMen
Bezorg je ook?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:16 schreef Enfermera het volgende:
Toch geen tosti, manlief had de kaas opgemaakt zag ikNu maar een bruin broodje met tomaatjes, olijfolie en wat peper en zout
![]()
Ik vind je geen zeikerd hoor, iedereen heeft wel zijn eigen problemen en problemen zijn nooit leuk. Steun is altijd welkom dus bij deze denk ik ook aan jou en je katquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Nou ehm....wat zal ik er van zeggen?![]()
Gisterochtend weer bij de DA geweest, die zag ietsiepietsie verbetering qua wond.
Qua gedrag is hij wel meer vooruit gegaan.
Dus vooralsnog doorgaan met AB en pijnstillers en als het goed is beginnen we morgen met een Interferon-kuur. Dat schijnt de weerstand te verhogen.
Gaat me geloof ik grof geld kosten, ze kon me niet eens vertellen hoeveel precies.
Gelukkig deze maand eindejaarsuitkering![]()
Mocht dit nu niet aanslaan, dan is er verder niets meer aan te doen, maar dan kan ik iig voor mezelf zeggen dat ik er alles aan gedaan heb.
Best druk trouwens; zo'n Aidskat![]()
![]()
Dus blijf vooral duimen hier voor Loet...ook al is mamaLoe(t) er ff wat minder nu.
Nog ff eenvoor Bb, dan ben ik maar een zeikerd vergeleken met jullie problemen
![]()
Elies, wat bedoelde je met "been there, done that" ?
Bad combination denk ik.... Ik en buurmannen. Gelukkig hebben we aan 1 zijde 2 buurvrouwenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:11 schreef Nonneke het volgende:
![]()
bigbird wat een verhaal ! jij en buurmannen !
Sterkte Ing
quote:
Waar moet ik dat bezorgen danquote:
Langs de A16quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]Heb ik nog in de vriezer staan! Het staat er alleen al een half jaar volgensmij
![]()
[..]
Waar moet ik dat bezorgen dan
GEEF MIJquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]Heb ik nog in de vriezer staan! Het staat er alleen al een half jaar volgensmij
![]()
[..]
Waar moet ik dat bezorgen dan
*geeft*quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
GEEF MIJ
Wie laat dat nou een half jaar staan
Dat wij er ook eentje hadden die het bleek te hebben. Begon ook bij het gebitquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, wat bedoelde je met "been there, done that" ?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 @ 13:28 schreef Maes het volgende:
Ing ik wens en hoop mee voor Baloewat ben je toch een lieve poezenmoeder
![]()
MB ik vind het leuk dat je weer mee komt posten
quote:Op dinsdag 17 november 2009 @ 13:29 schreef Maes het volgende:
Belangrijke mededeling nu: Ik heb 2 afgebroken nagels
En hoe verliep dat verder?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat wij er ook eentje hadden die het bleek te hebben. Begon ook bij het gebit
Ik geloof je wel. Ik doe het alleen niet. Zelfs niet voor het bedrag wat je noemtquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt heur, praktisch naast de Brienenoordbrug
51.913041,4.538818
Ja ik ben helemaal in de war het ziet er niet uitquote:
DAMAGE CONTROLL!!!!1!1EINZ!!1!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal in de war het ziet er niet uit
Omgg......quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
wtf die google ad:
Slipjes Gedragen
Zoek slipjes gedragen slipjes gedragen - Vinden
zoeken.nl/slipjes+gedragen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:49 schreef oh-oh het volgende:
OMG Maes, ik wilde reageren op ING en MB maar nu schiet ik helemaal in de stress door jou![]()
![]()
MB, fijn dat de verjaardag wel fijn was, lijkt me belangrijk, samen weer leuke dingen kunnen doen![]()
En Ing. Pff, tis ook echt niet niks hoor. Maar we zijn er wel allemaal voor je hoor, niet alleen in de goede tijden, dat weet je toch?![]()
En Qwea kuthoerrrrrrrrrr dom wicht, jij zou me gisteren aan mn tosti ijzer helpen denken, nu zit jij tosti's te vreten en moest ik t doen met een klef broodje kroket van de Hema![]()
Mooi is dat![]()
Bedankt he
Ing, ik had het al ergens gepost, kweet niet of je het gelezen hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En hoe verliep dat verder?
Baloe zijn bloedbeeld is afgezien van de leucocyten nog normaal; nieren en lever werken nog prima en hij heeft geen bloedarmoede.
Dus ik hoop dat de Interferon iig iets gaat doen.
Alleen die verrekte klotige besmette witte bloedcellen...fuckzooi![]()
Ja aan jou heb ik watquote:
Dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Ingetje79 het volgende:
En hoe verliep dat verder?
Baloe zijn bloedbeeld is afgezien van de leucocyten nog normaal; nieren en lever werken nog prima en hij heeft geen bloedarmoede.
Dus ik hoop dat de Interferon iig iets gaat doen.
Alleen die verrekte klotige besmette witte bloedcellen...fuckzooi![]()
quote:
Vanaaf heb je me vergeven, zeker wetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe ga je dat nu goedmaken????
Echt, vraag ik 1 keer es iets aan je he
Ik ben vanaaf niet thuis, tis maar dat je t weetquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vanaaf heb je me vergeven, zeker weten
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten
Het was een echte buitenkat. Een die met geen mogelijkheid binnen te houden was en nog een vechter ook. Dus nog naar buiten laten was geen optie. Binnenhouden om twee redenen ook niet: we hadden er nog 4 en hij wilde niet binnen zijn.
We hebben er met heel veel pijn in ons hart voor gekozen hem te laten afmaken in te laten slapen;(
daar gaat mn naakt in jouw bed opwacht sessiequote:Op dinsdag 17 november 2009 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben vanaaf niet thuis, tis maar dat je t weet
Nou, dat kun je best doen, tegen middernacht ben ik dr wel weer hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
daar gaat mn naakt in jouw bed opwacht sessie
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
daar gaat mn naakt in jouw bed opwacht sessie
Ja, inderdaad (inslapen) en inderdaad: ik ben er eigenlijk nog steeds niet overheenquote:
Dat lijkt me echt zo'n kut keuze om te maken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, inderdaad (inslapen) en inderdaad: ik ben er eigenlijk nog steeds niet overheen
Ooh gelukkig. En aangezien ik toch niet slaap, en jij naan 3u genoeg hebt, kunnen we heel de nacht doorgaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dat kun je best doen, tegen middernacht ben ik dr wel weer hoor![]()
Yeah, ik kan wel weer een nachtje doorhalen na vannacht hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh gelukkig. En aangezien ik toch niet slaap, en jij naan 3u genoeg hebt, kunnen we heel de nacht doorgaan
Oeh, wacht, ik vertrek meteenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeah, ik kan wel weer een nachtje doorhalen na vannacht hoor![]()
En dan meld ik me morgen ziek en pakken we samen een valiumpje en slapen we de hele dag
Ik vond het echt walgelijk. Maar soms moet je wel. Gelukkig zou hij niet zijn geworden binnen. Naar buiten laten en de rest van de buurt laten besmetten vond ik niet sjiek (zeker omdat het zo'n vechter was).quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Dat lijkt me echt zo'n kut keuze om te maken.
Maarja uit liefde voor het beestje kan je soms niet anders, egoistisch zijn en het beestje bij je houden ondanks de ziekte is nog erger
quote:
Aww klinkt echt kutquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond het echt walgelijk. Maar soms moet je wel. Gelukkig zou hij niet zijn geworden binnen. Naar buiten laten en de rest van de buurt laten besmetten vond ik niet sjiek (zeker omdat het zo'n vechter was).
We hebben direct de andere vier laten testen en die waren negatief. En toen konden we niet anders volgens onszelf. Als ik er aan denk, krijg ik weer buikpijn.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je weet waar mn huis woont he?
Ach fuck it, ik zet dat etentje van vanavond wel af
Nope...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
Aww klinkt echt kut![]()
Maarja, het beestje binnen dwingen is ook geen optie natuurlijk
quote:
WOEHOEEEE!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
dan vergeet ik dat tosti ijzer akkefietje wel
![]()
Nou ik hoop dat 't bij Mips nog jaaaaaaaaaaaaren gaat duren. Ik zou het ook echt super moeilijk vinden. Je wil zo'n beest niet onnodig laten lijden, maar vergeeft jezelf het ook nooit als je ze laat inslapen terwijl er toch nog sprankje hoop was lijkt mequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope...
Vrijwel altijd moet je op een gegeven moment zo'n beslissing maken. Ik zal er nooit aan wennen
http://www.apartdesign.nl(...)ange_klok_kitsch.jpgquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef Ynske het volgende:
kan iemand me helpen?
Wat rijmt er in hemels naam op Kitschen geef eens wat voorbeelden van iets wat echt kitsch is
bitch maar dat was vast niet wat je zochtquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef Ynske het volgende:
kan iemand me helpen?
Wat rijmt er in hemels naam op Kitschen geef eens wat voorbeelden van iets wat echt kitsch is
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef senesta het volgende:
[..]
bitch maar dat was vast niet wat je zocht
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef senesta het volgende:
[..]
bitch maar dat was vast niet wat je zocht
* senesta gaat op handen zittenquote:
Je hebt er al best aardig watquote:
http://www.dekitschfabriek.nl/quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:22 schreef Ynske het volgende:
en nog een of anders kitscherig ding kopen voor mn ss
waar in godsnaam
Nou...nee, niet direct liefquote:
coolquote:
en die verkopen ze dan ook weer bij de Xenosquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
cool
is zo'n wensballon echt kitsch?
[ afbeelding ]
Whaahahahahahahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef Greys het volgende:![]()
Ik
had
post!
Dank je oh-oh!
- het adressenboekje
- de dropshampoo![]()
en het gedicht: WHOEHOEHOEEEEEEEEEEHOE
Een boekie met een poekie
en wat drop voor op je kop!
En toch ben ik heul je secret santa niet.
3 Slokjes wodka en een kusje op je tiet!
xxx![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Nonneke het volgende:
mnhad van het weekend eindelijk de ijsvormpjes voor me meegenomen waar ik al tijden om liep te zeuren
![]()
ik vind ze zo cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef Greys het volgende:![]()
Ik
had
post!
Dank je oh-oh!
- het adressenboekje
- de dropshampoo![]()
en het gedicht: WHOEHOEHOEEEEEEEEEEHOE
Een boekie met een poekie
en wat drop voor op je kop!
En toch ben ik heul je secret santa niet.
3 Slokjes wodka en een kusje op je tiet!
xxx![]()
![]()
Ooooh die zijn tofquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Nonneke het volgende:
mnhad van het weekend eindelijk de ijsvormpjes voor me meegenomen waar ik al tijden om liep te zeuren
![]()
ik vind ze zo cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Nonneke het volgende:
![]()
ik vind ze zo cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Nou nou nouerdenou!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:55 schreef Enfermera het volgende:
Nou, denk dat ik maar eens mijn post ga kijken
Een schandaal dat is het.quote:
Nog een half uurquote:
Of nietquote:
Het zit in een mooi stevig blue band blauw doosje.......quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Of nietmisschien komt het straks nog, met een andere zending ofzo. Nja.
Hahahahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het zit in een mooi stevig blue band blauw doosje.......
Gatverquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)enbeul__.html?p=10,2
Iets met laat hem ook maar.
Ik gok dat zoiets gebeurt als ze hem net snel vinden.quote:
Ik word al letterlijk misselijk als ik die beschrijving lees, dan heb ik het filmpje nog niet gezien (ga ik ook niet doen). Want uiteraard weet weer niemand hoe het met de hond is afgelopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)enbeul__.html?p=10,2
Iets met laat hem ook maar.
Nee iddquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word al letterlijk misselijk als ik die beschrijving lees, dan heb ik het filmpje nog niet gezien (ga ik ook niet doen). Want uiteraard weet weer niemand hoe het met de hond is afgelopen
Zie je wel het werkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |