coolquote:
en die verkopen ze dan ook weer bij de Xenosquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
cool
is zo'n wensballon echt kitsch?
[ afbeelding ]
Whaahahahahahahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef Greys het volgende:![]()
Ik
had
post!
Dank je oh-oh!
- het adressenboekje
- de dropshampoo![]()
en het gedicht: WHOEHOEHOEEEEEEEEEEHOE
Een boekie met een poekie
en wat drop voor op je kop!
En toch ben ik heul je secret santa niet.
3 Slokjes wodka en een kusje op je tiet!
xxx![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Nonneke het volgende:
mnhad van het weekend eindelijk de ijsvormpjes voor me meegenomen waar ik al tijden om liep te zeuren
![]()
ik vind ze zo cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef Greys het volgende:![]()
Ik
had
post!
Dank je oh-oh!
- het adressenboekje
- de dropshampoo![]()
en het gedicht: WHOEHOEHOEEEEEEEEEEHOE
Een boekie met een poekie
en wat drop voor op je kop!
En toch ben ik heul je secret santa niet.
3 Slokjes wodka en een kusje op je tiet!
xxx![]()
![]()
Ooooh die zijn tofquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Nonneke het volgende:
mnhad van het weekend eindelijk de ijsvormpjes voor me meegenomen waar ik al tijden om liep te zeuren
![]()
ik vind ze zo cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Nonneke het volgende:
![]()
ik vind ze zo cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Nou nou nouerdenou!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:55 schreef Enfermera het volgende:
Nou, denk dat ik maar eens mijn post ga kijken
Een schandaal dat is het.quote:
Nog een half uurquote:
Of nietquote:
Het zit in een mooi stevig blue band blauw doosje.......quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Of nietmisschien komt het straks nog, met een andere zending ofzo. Nja.
Hahahahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het zit in een mooi stevig blue band blauw doosje.......
Gatverquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)enbeul__.html?p=10,2
Iets met laat hem ook maar.
Ik gok dat zoiets gebeurt als ze hem net snel vinden.quote:
Ik word al letterlijk misselijk als ik die beschrijving lees, dan heb ik het filmpje nog niet gezien (ga ik ook niet doen). Want uiteraard weet weer niemand hoe het met de hond is afgelopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)enbeul__.html?p=10,2
Iets met laat hem ook maar.
Nee iddquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word al letterlijk misselijk als ik die beschrijving lees, dan heb ik het filmpje nog niet gezien (ga ik ook niet doen). Want uiteraard weet weer niemand hoe het met de hond is afgelopen
Zie je wel het werkt.quote:
Nee, het filmpje liever niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef Ml-etje het volgende:
Heel simpel zo'n beestje laat je met rust. Wens de types die dat niet kunnen dezelfde behandeling toe (heb het filmpje maar niet bekeken).
Daar zat ik dus op te wachten want jij ruikt het gewoon als ik alleen al topic en volbeppen in een zin gebruikquote:
Jummie banket die schoenzolen sla ik maar even over als je het niet erg vind.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:45 schreef Strega het volgende:
Pagan maakt net een stukje banket warm in de oven.
Hij was helaas vergeten dat de kalfssnitzels van gisteren er nog instonden.![]()
Schoenzolen nu.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Neeeeeee, ik vertoon uitstellend gedrag.
Heb wel al een was in de machine zitten, de afwas draait in de vaatwasser (god wat ben ik ook een verwend nest) en de badkamer is dus klaar. Dat stofzuigen komt zo wel, even pauze. Poeh poeh. Nou nou. Zucht zucht!
Wow jij bent errug goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef nieslief het volgende:
Greysie zal ik dit topic maar gaan volbeppen.......
*nieslief heeft een stopwatch in de hand.......
Ik heb ook echt geen zin in afwassenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
Ik moet opruimen maar ik heb echt zó geen zin
Badkamer is gesopt, nu zo maar eens stofzuigen *ril*.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is ie al gepost ooit, maar hij kwam langs bij "de meest sexy reclames..."J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
een niesje toch? En Greys; foei! Ze heeft een JJH!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:50 schreef tombolafan het volgende:
Greys, je bent de beste JJH-stopper!!!![]()
Nog een filmpje voor de boekenleesclub (onder spoiler ivm werk, geen idee of iet echt te erg is, ik moest er in elk geval ineens aan denken...)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is ie al gepost ooit, maar hij kwam langs bij "de meest sexy reclames..."![]()
![]()
Hier al gezogen, gedweild, 2 wassen in wasmuhsjien en droger ,vaatwasser draait, straks nog even de beestjes buiten en dan vind ik het wel weer prima![]()
JJH = 4 op een rijquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een niesje toch? En Greys; foei! Ze heeft een JJH!
LOLquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
JJH = 4 op een rij
Niesje = 5 op een rij
Zwabber = 6 op een rij.
oh, dan heb ik ook al eens een zwabber gehaald!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
JJH = 4 op een rij
Niesje = 5 op een rij
Zwabber = 6 op een rij.
Die kan ook gewoon ik kan hem toch niet afspelen nog.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dan heb ik ook al eens een zwabber gehaald!!!![]()
en zeg jij eens, moet mn filmpje onder spoiler of kan ie "gewoon" ook?
Doe ik m gewoon nog een keer...quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die kan ook gewoon ik kan hem toch niet afspelen nog.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dan heb ik ook al eens een zwabber gehaald!!!![]()
en zeg jij eens, moet mn filmpje onder spoiler of kan ie "gewoon" ook?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
Oh-oh! Ja ik vond het boekje echt superleuk! Ben al aan het invullen van de lijst met adressen!
Be proud!
Ja, ik dacht ineens, oh, dat filmpje past hier wel! En ik heb m gewoon geplakt zonder spoiler nu, voor iedereen aanklikbaar (en zo erg is ie niet eens, ik zat toen ie op tv was maar half te kijken en zat echt zo van he...oooh!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]Dat filmpje!
Wel erg toepasselijk bij de leesclupppppp
En wat mij betreft hoeft zoiets echt niet onder een spoiler hoor
Dan moet degene die op het werk zit maar geen filmpje aanklikkenDa's makkelijker te voorkomen dan een TT als je even stiekem wilt meelezen of -posten!
Omdat ik nog steeds kubuntu vanaf cd draai en nog niet alle programma's heb geinstalleerd. Youtube doet het nog niet omdat ik nog geen adobe player ofzoiets heb.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe ik m gewoon nog een keer...![]()
waarom kan je m niet afspelen?
Pics ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
Oh-oh! Ja ik vond het boekje echt superleuk! Ben al aan het invullen van de lijst met adressen!
Be proud!
ah... ik dacht misschien kopieer ik iets niet goed ofzo...quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef nieslief het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds kubuntu vanaf cd draai en nog niet alle programma's heb geinstalleerd. Youtube doet het nog niet omdat ik nog geen adobe player ofzoiets heb.
Strakkies!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Strakkies!
Eerst even verder met witte tornadoën, ben net bezig!
(zei zij postend)
Hij is wel lastig bekijken hoor geen categorieën maar ik ga ook even bij de manden kijken via zoeken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Greys, vond je t boekie wel leuk???
Eerlijk zeggen hoor![]()
Ik zag die donderdag en toen dacht ik ooooooooh ik hoop dat Greys ook bij V & D gaat dan koopt ze die wel mss![]()
( hij was echt zoooooo afgeprijsd).
En mn gedicht, ik kon het me echt niet meer herinneren, al voor de envelop dicht zat![]()
Ik heb net dus ff belachelijk zitten shoppen dankzij Maes en ML-etje![]()
Mand voor Chico, trui voor Chico.
En voor de rest?
Helemaal NIKS![]()
Schandalig he.
Chico krijgt straks trui plus mand plus schoenen.
En voor Kees is dr een nieuwe halsband en riem besteld, dat wel, maar die moet de shop eerst nog binnen krijgen.
Doggycloset is echt een fijne winkel
Chico krijgt die Yap mand met bont, die wilde ik al zoooo lang voor m kopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is wel lastig bekijken hoor geen categorieën maar ik ga ook even bij de manden kijken via zoeken.
-edit- ik zat op m'n werk niet goed te kijken de categorieën staan dus rechts.
Die mand is leuk ja en die spulletjes zijn echt niet duur.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico krijgt die Yap mand met bont, die wilde ik al zoooo lang voor m kopen![]()
En de witte IYou sweater van 7.95
Straks even meten en bestellenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja leuk he!
Is van een vriendin van me, en zij bestelt waar ik vroeger zelf veel importeerde in Korea, goedkoop spul en goed spul en leuk!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja leuk he!
Is van een vriendin van me, en zij bestelt waar ik vroeger zelf veel importeerde in Korea, goedkoop spul en goed spul en leuk!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:04 schreef Morretje het volgende:
He jakkes, die kitschsite is veels te leuk! Die biggenkoekoeksklok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |