Die kan ook gewoon ik kan hem toch niet afspelen nog.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dan heb ik ook al eens een zwabber gehaald!!!![]()
en zeg jij eens, moet mn filmpje onder spoiler of kan ie "gewoon" ook?
Doe ik m gewoon nog een keer...quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die kan ook gewoon ik kan hem toch niet afspelen nog.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dan heb ik ook al eens een zwabber gehaald!!!![]()
en zeg jij eens, moet mn filmpje onder spoiler of kan ie "gewoon" ook?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
Oh-oh! Ja ik vond het boekje echt superleuk! Ben al aan het invullen van de lijst met adressen!
Be proud!
Ja, ik dacht ineens, oh, dat filmpje past hier wel! En ik heb m gewoon geplakt zonder spoiler nu, voor iedereen aanklikbaar (en zo erg is ie niet eens, ik zat toen ie op tv was maar half te kijken en zat echt zo van he...oooh!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]Dat filmpje!
Wel erg toepasselijk bij de leesclupppppp
En wat mij betreft hoeft zoiets echt niet onder een spoiler hoor
Dan moet degene die op het werk zit maar geen filmpje aanklikkenDa's makkelijker te voorkomen dan een TT als je even stiekem wilt meelezen of -posten!
Omdat ik nog steeds kubuntu vanaf cd draai en nog niet alle programma's heb geinstalleerd. Youtube doet het nog niet omdat ik nog geen adobe player ofzoiets heb.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe ik m gewoon nog een keer...![]()
waarom kan je m niet afspelen?
Pics ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
Oh-oh! Ja ik vond het boekje echt superleuk! Ben al aan het invullen van de lijst met adressen!
Be proud!
ah... ik dacht misschien kopieer ik iets niet goed ofzo...quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef nieslief het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds kubuntu vanaf cd draai en nog niet alle programma's heb geinstalleerd. Youtube doet het nog niet omdat ik nog geen adobe player ofzoiets heb.
Strakkies!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Strakkies!
Eerst even verder met witte tornadoën, ben net bezig!
(zei zij postend)
Hij is wel lastig bekijken hoor geen categorieën maar ik ga ook even bij de manden kijken via zoeken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Greys, vond je t boekie wel leuk???
Eerlijk zeggen hoor![]()
Ik zag die donderdag en toen dacht ik ooooooooh ik hoop dat Greys ook bij V & D gaat dan koopt ze die wel mss![]()
( hij was echt zoooooo afgeprijsd).
En mn gedicht, ik kon het me echt niet meer herinneren, al voor de envelop dicht zat![]()
Ik heb net dus ff belachelijk zitten shoppen dankzij Maes en ML-etje![]()
Mand voor Chico, trui voor Chico.
En voor de rest?
Helemaal NIKS![]()
Schandalig he.
Chico krijgt straks trui plus mand plus schoenen.
En voor Kees is dr een nieuwe halsband en riem besteld, dat wel, maar die moet de shop eerst nog binnen krijgen.
Doggycloset is echt een fijne winkel
Chico krijgt die Yap mand met bont, die wilde ik al zoooo lang voor m kopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is wel lastig bekijken hoor geen categorieën maar ik ga ook even bij de manden kijken via zoeken.
-edit- ik zat op m'n werk niet goed te kijken de categorieën staan dus rechts.
Die mand is leuk ja en die spulletjes zijn echt niet duur.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico krijgt die Yap mand met bont, die wilde ik al zoooo lang voor m kopen![]()
En de witte IYou sweater van 7.95
Straks even meten en bestellenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja leuk he!
Is van een vriendin van me, en zij bestelt waar ik vroeger zelf veel importeerde in Korea, goedkoop spul en goed spul en leuk!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja leuk he!
Is van een vriendin van me, en zij bestelt waar ik vroeger zelf veel importeerde in Korea, goedkoop spul en goed spul en leuk!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:04 schreef Morretje het volgende:
He jakkes, die kitschsite is veels te leuk! Die biggenkoekoeksklok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |