Nee, het filmpje liever niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef Ml-etje het volgende:
Heel simpel zo'n beestje laat je met rust. Wens de types die dat niet kunnen dezelfde behandeling toe (heb het filmpje maar niet bekeken).
Daar zat ik dus op te wachten want jij ruikt het gewoon als ik alleen al topic en volbeppen in een zin gebruikquote:
Jummie banket die schoenzolen sla ik maar even over als je het niet erg vind.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:45 schreef Strega het volgende:
Pagan maakt net een stukje banket warm in de oven.
Hij was helaas vergeten dat de kalfssnitzels van gisteren er nog instonden.![]()
Schoenzolen nu.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Neeeeeee, ik vertoon uitstellend gedrag.
Heb wel al een was in de machine zitten, de afwas draait in de vaatwasser (god wat ben ik ook een verwend nest) en de badkamer is dus klaar. Dat stofzuigen komt zo wel, even pauze. Poeh poeh. Nou nou. Zucht zucht!
Wow jij bent errug goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef nieslief het volgende:
Greysie zal ik dit topic maar gaan volbeppen.......
*nieslief heeft een stopwatch in de hand.......
Ik heb ook echt geen zin in afwassenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
Ik moet opruimen maar ik heb echt zó geen zin
Badkamer is gesopt, nu zo maar eens stofzuigen *ril*.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is ie al gepost ooit, maar hij kwam langs bij "de meest sexy reclames..."J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
een niesje toch? En Greys; foei! Ze heeft een JJH!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:50 schreef tombolafan het volgende:
Greys, je bent de beste JJH-stopper!!!![]()
Nog een filmpje voor de boekenleesclub (onder spoiler ivm werk, geen idee of iet echt te erg is, ik moest er in elk geval ineens aan denken...)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is ie al gepost ooit, maar hij kwam langs bij "de meest sexy reclames..."![]()
![]()
Hier al gezogen, gedweild, 2 wassen in wasmuhsjien en droger ,vaatwasser draait, straks nog even de beestjes buiten en dan vind ik het wel weer prima![]()
JJH = 4 op een rijquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een niesje toch? En Greys; foei! Ze heeft een JJH!
LOLquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
JJH = 4 op een rij
Niesje = 5 op een rij
Zwabber = 6 op een rij.
oh, dan heb ik ook al eens een zwabber gehaald!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
JJH = 4 op een rij
Niesje = 5 op een rij
Zwabber = 6 op een rij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |