Omgg......quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
wtf die google ad:
Slipjes Gedragen
Zoek slipjes gedragen slipjes gedragen - Vinden
zoeken.nl/slipjes+gedragen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:49 schreef oh-oh het volgende:
OMG Maes, ik wilde reageren op ING en MB maar nu schiet ik helemaal in de stress door jou![]()
![]()
MB, fijn dat de verjaardag wel fijn was, lijkt me belangrijk, samen weer leuke dingen kunnen doen![]()
En Ing. Pff, tis ook echt niet niks hoor. Maar we zijn er wel allemaal voor je hoor, niet alleen in de goede tijden, dat weet je toch?![]()
En Qwea kuthoerrrrrrrrrr dom wicht, jij zou me gisteren aan mn tosti ijzer helpen denken, nu zit jij tosti's te vreten en moest ik t doen met een klef broodje kroket van de Hema![]()
Mooi is dat![]()
Bedankt he
Ing, ik had het al ergens gepost, kweet niet of je het gelezen hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En hoe verliep dat verder?
Baloe zijn bloedbeeld is afgezien van de leucocyten nog normaal; nieren en lever werken nog prima en hij heeft geen bloedarmoede.
Dus ik hoop dat de Interferon iig iets gaat doen.
Alleen die verrekte klotige besmette witte bloedcellen...fuckzooi![]()
Ja aan jou heb ik watquote:
Dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Ingetje79 het volgende:
En hoe verliep dat verder?
Baloe zijn bloedbeeld is afgezien van de leucocyten nog normaal; nieren en lever werken nog prima en hij heeft geen bloedarmoede.
Dus ik hoop dat de Interferon iig iets gaat doen.
Alleen die verrekte klotige besmette witte bloedcellen...fuckzooi![]()
quote:
Vanaaf heb je me vergeven, zeker wetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe ga je dat nu goedmaken????
Echt, vraag ik 1 keer es iets aan je he
Ik ben vanaaf niet thuis, tis maar dat je t weetquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vanaaf heb je me vergeven, zeker weten
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten
Het was een echte buitenkat. Een die met geen mogelijkheid binnen te houden was en nog een vechter ook. Dus nog naar buiten laten was geen optie. Binnenhouden om twee redenen ook niet: we hadden er nog 4 en hij wilde niet binnen zijn.
We hebben er met heel veel pijn in ons hart voor gekozen hem te laten afmaken in te laten slapen;(
daar gaat mn naakt in jouw bed opwacht sessiequote:Op dinsdag 17 november 2009 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben vanaaf niet thuis, tis maar dat je t weet
Nou, dat kun je best doen, tegen middernacht ben ik dr wel weer hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
daar gaat mn naakt in jouw bed opwacht sessie
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
daar gaat mn naakt in jouw bed opwacht sessie
Ja, inderdaad (inslapen) en inderdaad: ik ben er eigenlijk nog steeds niet overheenquote:
Dat lijkt me echt zo'n kut keuze om te maken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, inderdaad (inslapen) en inderdaad: ik ben er eigenlijk nog steeds niet overheen
Ooh gelukkig. En aangezien ik toch niet slaap, en jij naan 3u genoeg hebt, kunnen we heel de nacht doorgaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dat kun je best doen, tegen middernacht ben ik dr wel weer hoor![]()
Yeah, ik kan wel weer een nachtje doorhalen na vannacht hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh gelukkig. En aangezien ik toch niet slaap, en jij naan 3u genoeg hebt, kunnen we heel de nacht doorgaan
Oeh, wacht, ik vertrek meteenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeah, ik kan wel weer een nachtje doorhalen na vannacht hoor![]()
En dan meld ik me morgen ziek en pakken we samen een valiumpje en slapen we de hele dag
Ik vond het echt walgelijk. Maar soms moet je wel. Gelukkig zou hij niet zijn geworden binnen. Naar buiten laten en de rest van de buurt laten besmetten vond ik niet sjiek (zeker omdat het zo'n vechter was).quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Dat lijkt me echt zo'n kut keuze om te maken.
Maarja uit liefde voor het beestje kan je soms niet anders, egoistisch zijn en het beestje bij je houden ondanks de ziekte is nog erger
quote:
Aww klinkt echt kutquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond het echt walgelijk. Maar soms moet je wel. Gelukkig zou hij niet zijn geworden binnen. Naar buiten laten en de rest van de buurt laten besmetten vond ik niet sjiek (zeker omdat het zo'n vechter was).
We hebben direct de andere vier laten testen en die waren negatief. En toen konden we niet anders volgens onszelf. Als ik er aan denk, krijg ik weer buikpijn.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je weet waar mn huis woont he?
Ach fuck it, ik zet dat etentje van vanavond wel af
Nope...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
Aww klinkt echt kut![]()
Maarja, het beestje binnen dwingen is ook geen optie natuurlijk
quote:
WOEHOEEEE!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
dan vergeet ik dat tosti ijzer akkefietje wel
![]()
Nou ik hoop dat 't bij Mips nog jaaaaaaaaaaaaren gaat duren. Ik zou het ook echt super moeilijk vinden. Je wil zo'n beest niet onnodig laten lijden, maar vergeeft jezelf het ook nooit als je ze laat inslapen terwijl er toch nog sprankje hoop was lijkt mequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope...
Vrijwel altijd moet je op een gegeven moment zo'n beslissing maken. Ik zal er nooit aan wennen
http://www.apartdesign.nl(...)ange_klok_kitsch.jpgquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef Ynske het volgende:
kan iemand me helpen?
Wat rijmt er in hemels naam op Kitschen geef eens wat voorbeelden van iets wat echt kitsch is
bitch maar dat was vast niet wat je zochtquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef Ynske het volgende:
kan iemand me helpen?
Wat rijmt er in hemels naam op Kitschen geef eens wat voorbeelden van iets wat echt kitsch is
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef senesta het volgende:
[..]
bitch maar dat was vast niet wat je zocht
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef senesta het volgende:
[..]
bitch maar dat was vast niet wat je zocht
* senesta gaat op handen zittenquote:
Je hebt er al best aardig watquote:
http://www.dekitschfabriek.nl/quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:22 schreef Ynske het volgende:
en nog een of anders kitscherig ding kopen voor mn ss
waar in godsnaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |