daar train ik op. De psychologie achter het knokken enz. Het overtuigen door middel van argumentenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:21 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik las ook echt door. Jou overtuigingskracht is erg sterk.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:20 schreef Michielos het volgende:
Ik kreeg een telefoontje van Miss Jerissa , een ex van me, die wist wie de dader was. Ik bedacht me geen
moment, het was maar een paar straten verderop.. En wat er toen gebeurde... lees verder
Ik klopte woedend aan en zijn vader () deed open.
Ja man. En mijn vader is Jezus. Loser.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:20 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Maandag is eigenlijk een rustdag voor me. Ik zat met een glaasje water naar Voetbal international te kijken. Leuk programma, de snor is soms irritant maar ok.. leuk om te zien!
Opeens hoorde ik een doffe knal en glasgerinkel. Dit klonk wel erg dichtbij en het was mijn ruit. :S :S :S. Een driedubbel overgehaalde gehaktneger had een steen door mijn ruit gesodemieterd!
Wat krijgen we dan nou? Enfin , ik stormde naar buiten maar natuurlijk geen kip te zien. Ik kreeg een telefoontje van Miss Jerissa , een ex van me, die wist wie de dader was. Ik bedacht me geen
moment, het was maar een paar straten verderop.. En wat er toen gebeurde... lees verder
Ik klopte woedend aan en zijn vader () deed open. Ik schreeuwde: "is XX ook hier GVD". De pa reageerde dat ik moest oprotten waarna ik hem met een front kick de gang in trapte. Toen knapte
er iets bij me en als een ware seagal (ik heb in vechtkampen gezeten) stormde ik het huis binnen. Ik maakte de kamer open waar de moeder van XX me te lijf ging met een pan. nadat ik haar ook had
uitgeschakeld (ze staat komende tijd niet meer op) keek ik om me heen. Behalve een klein huilend meisje niks te zien. Ik liep terug de gang op en stapte over het lichaam van de pa, die daar
nog steeds lag(alsof ie in coma lag ofzo) en rende de trap op. Het was duister en opeens voelde ik een hevige pijn.. een vuistslag.. op mijn neus.. het bloedde... Ik vond de lichtknop en zag de
jongen als een zielig hoopje op zijn bed kruipen terwijl hij jammerde dat het niet zo bedoeld was. Maar voor hufters zoals hem heb ik een special treatment.. Biu Tze!
Nadat ik hem een koekje van eigen deeg gegeven had (aka, 300 slagen naar hals, neus en knie in zijn maag), lag hij jankend op de grond. Hij had dit kunnen voorkomen.
Een totale avond verknald door dit soort "ravagepieten". Maar een vechtervaring rijker!!
De klacht moge duidelijk zijn.. rest mij niet veel meer dan jullie een prettig weekend te wensen!
Klacht: Steen door ruit
Klacht 2: hele gezin doorlaten om de dader te pakken
Klacht 3: Dader blijkt sissy de luxe te zijn en bedient zich van laffe aanvallen in het duister
Klacht 4: VI niet kunnen afkijken![]()
En jij kan niet lezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:23 schreef Trannellius het volgende:
HAHA JOUW EX IS EEN JONGETJE!!!!!![]()
![]()
[..]
weekend?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:20 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Maandag is eigenlijk een rustdag voor me. Ik zat met een glaasje water naar Voetbal international te kijken. Leuk programma, de snor is soms irritant maar ok.. leuk om te zien!
Opeens hoorde ik een doffe knal en glasgerinkel. Dit klonk wel erg dichtbij en het was mijn ruit. :S :S :S. Een driedubbel overgehaalde gehaktneger had een steen door mijn ruit gesodemieterd!
Wat krijgen we dan nou? Enfin , ik stormde naar buiten maar natuurlijk geen kip te zien. Ik kreeg een telefoontje van Miss Jerissa , een ex van me, die wist wie de dader was. Ik bedacht me geen
Ik klopte woedend aan en zijn vader () deed open. Ik schreeuwde: "is XX ook hier GVD". De pa reageerde dat ik moest oprotten waarna ik hem met een front kick de gang in trapte. Toen knapte
er iets bij me en als een ware seagal (ik heb in vechtkampen gezeten) stormde ik het huis binnen. Ik maakte de kamer open waar de moeder van XX me te lijf ging met een pan. nadat ik haar ook had
Eitgeschakeld (ze staat komende tijd niet meer op) keek ik om me heen. Behalve een klein huilend meisje niks te zien. Ik liep terug de gang op en stapte over het lichaam van de pa, die daar
nog steeds lag(alsof ie in coma lag ofzo) en rende de trap op. Het was duister en opeens voelde ik een hevige pijn.. een vuistslag.. op mijn neus.. het bloedde... Ik vond de lichtknop en zag de
jongen als een zielig hoopje op zijn bed kruipen terwijl hij jammerde dat het niet zo bedoeld was. Maar voor hufters zoals hem heb ik een special treatment.. Biu Tze!
Nadat ik hem een koekje van eigen deeg gegeven had (aka, 300 slagen naar hals, neus en knie in zijn maag), lag hij jankend op de grond. Hij had dit kunnen voorkomen.
Een totale avond verknald door dit soort "ravagepieten". Maar een vechtervaring rijker!!
De klacht moge duidelijk zijn.. rest mij niet veel meer dan jullie een prettig weekend te wensen!
Klacht: Steen door ruit
Klacht 2: hele gezin doorlaten om de dader te pakken
Klacht 3: Dader blijkt sissy de luxe te zijn en bedient zich van laffe aanvallen in het duister
Klacht 4: VI niet kunnen afkijken![]()
Heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:26 schreef ko_On het volgende:
En hij draagt wolven t-shirts want daar vallen vrouwen op!
Ggggh, tssss, pffff. Jij en Michielos. Onverslaanbaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer. Je hebt het nog niet geprobeerd he, maagd dat je er eentje bent.
Jij bent er zeker zo een die een keer hard slaat en dan heel hard wegrentquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
daar train ik op. De psychologie achter het knokken enz. Het overtuigen door middel van argumenten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |