Dank u voor de info, maar toch blijft het iets wat ik gedaan moet hebben. Over twee weken zit ik weer in het vliegtuig naar Egypte om te duiken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
Hey Bob-B
Duiken in Egypte is trouwens veel leuker nog dan bij Great Barrier Reef (ik spiekte in je fotoboek)
Misschien zie ik hem wel sneller IRL dan jij weetquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kent hem nog niet zo lang he....
als Beelz charmant is, ben ik Hugh Grant in een samenstelling van al die romcoms.
Nog een duikerquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dank u voor de info, maar toch blijft het iets wat ik gedaan moet hebben. Over twee weken zit ik weer in het vliegtuig naar Egypte om te duiken.
Ik heb heel lief voor d'r gezorgd hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:32 schreef Bob-B het volgende:
Naja je hebt het langer volgehouden dan ik had verwacht, dus daar krijg je een beresticker voor, want dat is toch wel beregoed van je.
Ik PM het wel evenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja? Doe eens een linkje?
Misschien kan ik hem een keertje verrassen
Snap ik, had ik ook. Maar ik vond het een beetje een deceptiequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dank u voor de info, maar toch blijft het iets wat ik gedaan moet hebben. Over twee weken zit ik weer in het vliegtuig naar Egypte om te duiken.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:34 schreef JoeBravo het volgende:
fijn, een TT die voor angstbeelden zorgt
De één lacht, de ander huiltquote:
Geen flauw idee. Maar dan kom je er zelf wel achter dat hij niet charmant isquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:35 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Misschien zie ik hem wel sneller IRL dan jij weet
ben toen ik nog aan wedstrijdzwemmen deed ook nooit fan geweest van de rugslag, laat mij maar lekker de borstcrawl zwemmen *fluit*quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
De één lacht, de ander huilt
Er zijn toch ook gewoon veel te veel zwemonderdelen. Elke variant in elke afstandquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben toen ik nog aan wedstrijdzwemmen deed ook nooit fan geweest van de rugslag, laat mij maar lekker de borstcrawl zwemmen *fluit*
Dat weet ik toch meisjequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb heel lief voor d'r gezorgd hoorIk moest een beetje huilen toen het echt over was.
![]()
Maar een beresticker is dan wel weer tof
Ja ik ben me er ter dege van bewust de het GBR al erg aangetast door het gat in de ozon er boven en de vervuiling in dat gebied. Echter, het moet!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Snap ik, had ik ook. Maar ik vond het een beetje een deceptie
Maar goed, zeilen op de whitsundays was dan wel weer geweldig
School, rug, vlinder en vrij.. das toch niet veel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn toch ook gewoon veel te veel zwemonderdelen. Elke variant in elke afstand![]()
Dat iemand dat voor zijn lol doet prima maar een beetje overkill op de OS vind ik.
Hele kleine bubbeltjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:42 schreef Ripley het volgende:
hoe lang is jouw periscope wel niet Ang3l, dat ie boven de bubbels uitkomt als je in de jacuzzi zit
Eigen schuldquote:
5x 50, 5x100, 5x200, 5x400 + 800/1500 en de lange afstanden (5 en 10 km geloof ik) idd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn toch ook gewoon veel te veel zwemonderdelen. Elke variant in elke afstand![]()
Dat iemand dat voor zijn lol doet prima maar een beetje overkill op de OS vind ik.
En de wissel en dan nog voor dames en heren en de verschillende afstanden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
School, rug, vlinder en vrij.. das toch niet veel?
Ik vind schoolslag ontzettend mooi om naar te kijken eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
5x 50, 100, 200, 400 + 800/1500 en de lange afstanden (5 en 10 km geloof ik) idd.
school-, rug- en wisselslag mogen ze van mij ook wel afschaffen
vlinderslag vind ik mooi, maar ben er zelf nooit een held in geweest
1500 vrij
13 is weer lekkerquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:45 schreef Bob-B het volgende:
Ik ga ff de nieuwste aflevering van House bekijken, ben er zo wel weer, denk ik.
Well, that solves that problemquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:47 schreef Belsezar het volgende:
Ik dus een heel net mailtje getikt naar mijn ex dat een drankje doen me geen goed idee lijkt aangezien het een reden heeft dat het over ging en we elkaar een poos niet hadden gesproken. Krijg ik terug dat ik niet zo arrogant moet gaan doen en niet moet denken dat ik te goed voor d'r ben enzo. En ze wilt toch niks met iemand zoals mij.
Juist, ik weet weer donders goed waarom het een ex is
Het was een hypotetisch hyperbolisme of zoiets! Een stel dat en dan overdreven!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:42 schreef Ripley het volgende:
hoe lang is jouw periscope wel niet Ang3l, dat ie boven de bubbels uitkomt als je in de jacuzzi zit
Oh en uiteraard ook nog eerst series, kwartfinales, halve finales, finale.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
School, rug, vlinder en vrij.. das toch niet veel?
Vrouwen, gotta love them.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:47 schreef Belsezar het volgende:
Ik dus een heel net mailtje getikt naar mijn ex dat een drankje doen me geen goed idee lijkt aangezien het een reden heeft dat het over ging en we elkaar een poos niet hadden gesproken. Krijg ik terug dat ik niet zo arrogant moet gaan doen en niet moet denken dat ik te goed voor d'r ben enzo. En ze wilt toch niks met iemand zoals mij.
haha, lekker zo'n antwoord.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:47 schreef Belsezar het volgende:
ik vind 'm er belachelijk uit zien en volkomen ruk om te zwemmen. m'n liezen doen al pijn bij de gedachte alleenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind schoolslag ontzettend mooi om naar te kijken eigenlijk.
Jouw penis is gevormd als een hyperbool???quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een hypotetisch hyperbolisme of zoiets! Een stel dat en dan overdreven!
maarre... we kunnen wel ff duikbootje gaan spelen samen hoor
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:47 schreef Belsezar het volgende:
En ze wilt toch niks met iemand zoals mij.
Dat is lullig (ha-ha, snap je 'm?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jouw penis is gevormd als een hyperbool???
Da's wel HEEL erg krom hequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jouw penis is gevormd als een hyperbool???
Ik zou ze niet anders willenquote:
begin dan ook meteen even over atletiek te bitchen aubquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh en uiteraard ook nog eerst series, kwartfinales, halve finales, finale.![]()
Andere sporeters moeten zich toch ook plaatsen voor de OS en niet tijdens de OS.
En met jou heul veel andere mannenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou ze niet anders willenNeemt niet weg dat ik vaak zal zuchten en kijken als
Haar kennende is dit niet de laatste mail van vandaag. Hier volgt ongetwijfeld nog een tirade achteraan. En als ik daarop reageer kunnen we wel een paar dagen verderquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]Behalve drinken dan.
Ik kwam er de laatste keer ook achter waarom de ex de ex is en dat het goed is dat het de ex is. Gewoon ff fijn dat de goede keuzes zijn gemaakt.
Ja, lullig. Ik snap 'm. Want lollig is duidelijk wat anders.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:51 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat is lullig (ha-ha, snap je 'm?)
En mensen maar raar reageren op die huurmoordenaar-optie van mij in 't vorige topicquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haar kennende is dit niet de laatste mail van vandaag. Hier volgt ongetwijfeld nog een tirade achteraan. En als ik daarop reageer kunnen we wel een paar dagen verder
Betalen zodat iemand anders alle lol er aan beleefd???quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En mensen maar raar reageren op die huurmoordenaar-optie van mij in 't vorige topic
Aah dan weet je weer heeel goed waaromquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haar kennende is dit niet de laatste mail van vandaag. Hier volgt ongetwijfeld nog een tirade achteraan. En als ik daarop reageer kunnen we wel een paar dagen verder
Tja...ontdanks dat ik best gekwetst ben, wens ik mijn ex niks naars toe eig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En mensen maar raar reageren op die huurmoordenaar-optie van mij in 't vorige topic
quote:
Ze is lekker maar niet helemaal ok zeg maar. A man trapquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*kuch* verkeerde *kuch* vrouwen *kuch*quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef Belsezar het volgende:
Ik zou ze niet anders willenNeemt niet weg dat ik vaak zal zuchten en kijken als
* JoeBravo houd hand opquote:
Ik ga zo een lekkere salade even voor de lunchquote:
Heeft er niks mee te makenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
*kuch* verkeerde *kuch* vrouwen *kuch*
Vrouwen die zo janken zijn verkeerde vrouwen, of ze nou uit goede families komen of niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:01 schreef Belsezar het volgende:
Heeft er niks mee te makenIk heb keurig nette meisjes gehad uit goede families. Daar moest ik ook om zuchten en
kijken.
Ik reageer gewoon niet meer. Ik ben netjes geweest en heb antwoord gegeven en ook verteld waarom. Ik vind dat best zo, ik had tenslotte ook niks kunnen doen.quote:
Ik heb een tijd terug een ex van me al slaand en schoppend achter me aan gekregen in de kroeg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ze is lekker maar niet helemaal ok zeg maar. A man trap
uit welke familie iemand komt zegt niks over de evrkeerdheid van die vrouw hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te makenIk heb keurig nette meisjes gehad uit goede families. Daar moest ik ook om zuchten en
kijken.
Gelukkig val ik er niet op... Ik kan van de zijlijn staan toekijken en ondertussen mannen uitlachen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Idd, je bent een brave jongen geweestquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon niet meer. Ik ben netjes geweest en heb antwoord gegeven en ook verteld waarom. Ik vind dat best zo, ik had tenslotte ook niks kunnen doen.
Ik denk dat je niet goed hebt opgelet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrouwen die zo janken zijn verkeerde vrouwen, of ze nou uit goede families komen of niet.
Wat praktisch van je!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon niet meer. Ik ben netjes geweest en heb antwoord gegeven en ook verteld waarom. Ik vind dat best zo, ik had tenslotte ook niks kunnen doen.
Ik doelde daar dus wel op.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:06 schreef Belsezar het volgende:
Ik denk dat je niet goed hebt opgelet.
Alle vrouwen moeten mannen weleens om zuchten enkijken. En ik zei dat ik ze niet anders zou willen.
Dat was dus niet over dat deze een zeikwijf is.
What did you do to deserve this?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb een tijd terug een ex van me al slaand en schoppend achter me aan gekregen in de kroeg.
Ik stond met een biertje in m,n hand en d,r nieuwe aanwinst hield haar met alle macht tegen terwijl ik d,r recht in d,r ogen aankeek.
Later kwam ik haar weer tegen in m,n stamkroeg en toen begon ze weer. Jammer voor d,r dat ik de uitsmijter goed ken, na 20 sec stond ze buiten de deur.![]()
Andersom ook hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet goed hebt opgelet.
Alle vrouwen moeten mannen weleens om zuchten enkijken. En ik zei dat ik ze niet anders zou willen.
Dat was dus niet over dat deze een zeikwijf is.
Kan ik ook doen ja. Bijna hetzelfde laken en pak al hebben die nog wat meer onderdelen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
begin dan ook meteen even over atletiek te bitchen aub
Mijn ex zegt als ie zat is steeds "Je bent de enige jongen voor mij...*HIPS* ... voor de rest val ik vrouwen, jij bent de enige *HIK*.... en als je naar Amsterdam komt.*HIPS*.. dan wil ik ;'t opnieuw proberen... *BURP*"quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn ex kijkt alleen met zielige oogjes naar mij wanneer we elkaar treffen...
Dan hebben we dus andere meningen over bepaalde dingen. Niks nieuws.quote:
Oh ongetwijfeld, geloof ik meteenquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ex zegt als ie zat is steeds "Je bent de enige jongen voor mij...*HIPS* ... voor de rest val ik vrouwen, jij bent de enige *HIK*.... en als je naar Amsterdam komt.*HIPS*.. dan wil ik ;'t opnieuw proberen... *BURP*"
Zoiets dan.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:11 schreef Belsezar het volgende:
Dan hebben we dus andere meningen over bepaalde dingen. Niks nieuws.
Hij zegt iig dat je de enige jongen voor hem bentquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ex zegt als ie zat is steeds "Je bent de enige jongen voor mij...*HIPS* ... voor de rest val ik vrouwen, jij bent de enige *HIK*.... en als je naar Amsterdam komt.*HIPS*.. dan wil ik ;'t opnieuw proberen... *BURP*"
Zoiets dan.
Wat? Kom nou noukje, soory hoor maar je wordt om de haverklap verliefd of vindt een jongen weer zo leuk. Elke paar maanden weer. En dan kom jij doen alsof jij exact weet wat kenmerken zijn van foute vrouwen. Eerst je eigen zaakjes op orde krijgenquote:
zeggen ze dat nooit tegen jou?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hij zegt iig dat je de enige jongen voor hem bent
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat? Kom nou noukje, soory hoor maar je wordt om de haverklap verliefd of vindt een jongen weer zo leuk. Elke paar maanden weer. En dan kom jij doen alsof jij exact weet wat kenmerken zijn van foute vrouwen. Eerst je eigen zaakjes op orde krijgen
Het is te hopen dat ze nooit tegen jou zeggen dat je de enige jongen voor ze bent.quote:
Ik word niet zo snel verliefd hoor. Ben wel snel gecharmeerd van iemand. Maar ach, daar ben ik ook al vaak genoeg mee op mijn bek gegaan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:16 schreef Belsezar het volgende:
Wat? Kom nou noukje, soory hoor maar je wordt om de haverklap verliefd of vindt een jongen weer zo leuk. Elke paar maanden weer. En dan kom jij doen alsof jij exact weet wat kenmerken zijn van foute vrouwen. Eerst je eigen zaakjes op orde krijgen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word niet zo snel verliefd hoor. Ben wel snel gecharmeerd van iemand. Maar ach, daar ben ik ook al vaak genoeg mee op mijn bek gegaan.
Dat beweer ik ook niet. Ik zeg dat dit een zeikwijf is ja en zeg nogmaals dat ik andere (normale) vrouwen waar ik om zucht enquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:18 schreef Ripley het volgende:
[..]Ze is een jonge meid, wat is hier precies vreemd aan? Dat maakt je geen foute vrouw hoor
Psychotisch gedrag als dat van die ex van jou wel
Licht ontvlambaar hartjequote:Op dinsdag 17 november 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word niet zo snel verliefd hoor. Ben wel snel gecharmeerd van iemand. Maar ach, daar ben ik ook al vaak genoeg mee op mijn bek gegaan.
Zo stelde ik dat helemaal niet. Ik doelde alleen op die ex. Maar goed, ik heb echt zo geen zin in deze discussie met jou.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Belsezar het volgende:
Dat beweer ik ook niet. Ik zeg dat dit een zeikwijf is ja en zeg nogmaals dat ik andere (normale) vrouwen waar ik om zucht enniet anders zou willen en dan zijn die ook fout volgens haar. Ze weet niks van de meeste vrouwen die ik ken en heb gekend. Dat geeft mij het idee dat ze alle kennis in pacht heeft en ze nog jong is en haar zaakjes nog voor elkaar moet krijgen. En dat zeg ik dan dus.
Nee hoor, het duurt heel lang voor iemand in mijn hart zitquote:
Dan is er dus geen discussie en zijn we het eens met elkaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo stelde ik dat helemaal niet. Ik doelde alleen op die ex. Maar goed, ik heb echt zo geen zin in deze discussie met jou.
Gvd wat een kut rel!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan is er dus geen discussie en zijn we het eens met elkaar.
Ik kreeg heel sterk de indruk dat je het wel zo stelde. En daarom reageerde ik zo fel.
En een mega bekker colaquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Was ik net popcorn aan het halen...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
uit welke familie iemand komt zegt niks over de evrkeerdheid van die vrouw hoor
Dit is duidelijk een hele verkeerde, je denkt toch niet dat alle vrouwen zo bizar in elkaar zitten?
ALLE vrouwen zitten bizar in elkaar (vanuit een mannelijk perspectief gezien dan)quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
uit welke familie iemand komt zegt niks over de evrkeerdheid van die vrouw hoor
Dit is duidelijk een hele verkeerde, je denkt toch niet dat alle vrouwen zo bizar in elkaar zitten?
Het is daar tenminste warm genoeg voor muggen. Ik wil hier wel genoeg warmte voor muggen! Koude handen als je 10 minuten buiten looptquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef El_Matador het volgende:
Mogguh.![]()
Lekgeprikt door de muggen.
Lekker, dank je.quote:
Van een bosbrand ook!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar krijg je het lekker warm van!
wel leuke avond gehad met shakira II ?quote:
Alleen voor kutbeesten als Bambi, zijn moeder en Stampertje. Wij mensen kunnen gewoon op tijd wegkomen.quote:
Een stuk minder veilig als je het lekker warm wil hebben van die brand en daar hadden we het over.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen voor kutbeesten als Bambi, zijn moeder en Stampertje. Wij mensen kunnen gewoon op tijd wegkomen.
Gisteravond niet. Vanavond voetballen met de studenten en morgenavond praatje houden op de uni. Dan neem ik Shakira II mee uit eten denk ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
wel leuke avond gehad met shakira II ?
Ok, good pointquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een stuk minder veilig als je het lekker warm wil hebben van die brand en daar hadden we het over.
Is Shakira II ook een kabouter?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gisteravond niet. Vanavond voetballen met de studenten en morgenavond praatje houden op de uni. Dan neem ik Shakira II mee uit eten denk ik.
Trouwens een bambi en stampertje gegrild zijn niet slechtquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een stuk minder veilig als je het lekker warm wil hebben van die brand en daar hadden we het over.
Heel waar! Hertquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Trouwens een bambi en stampertje gegrild zijn niet slecht
Maareh noukje, heeft de periscope van filerijder al z'n kopje boven de schuimende golven mogen uitsteken?quote:
wtfquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Maareh noukje, heeft de periscope van filerijder al z'n kopje boven de schuimende golven mogen uitsteken?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Maareh noukje, heeft de periscope van filerijder al z'n kopje boven de schuimende golven mogen uitsteken?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:04 schreef Bob-B het volgende:
Net of ik überhaupt antwoord ga gevenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:07 schreef Bob-B het volgende:
Hihi, dat is een ja, of was de periscoop diepte niet groot genoeg?
Nu al twee keer. Goed het was geen bevredigend antwoord (hihi, ik zei bevredigend), maar desalweldeplus wel een antwoord.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net of ik überhaupt antwoord ga geven
Ik reageer, maar ik antwoord niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:09 schreef stbabylon het volgende:
Nu al twee keer. Goed het was geen bevredigend antwoord (hihi, ik zei bevredigend), maar desalweldeplus wel een antwoord.
Potatoe, potatoe (hmm, dat werkt niet echt geschreven...)quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik reageer, maar ik antwoord niet.
Wie zwijgt stemt toe!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik reageer, maar ik antwoord niet.
Aan een periscoop?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:11 schreef boudemaniak het volgende:
GodverNet mn favi trui kapotgescheurd aan een uitsteeksel @ deurpost
Weer een ja, want als het nee was geweest had je geen "ga" gebruikt, maar "zou" onbewustquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net of ik überhaupt antwoord ga geven
op de een of andere manier komt dat weinig indrukwekkend op me over...quote:
Oe, toffe game!quote:
Ja en zijn pmbox is ook nog eens volquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
op de een of andere manier komt dat weinig indrukwekkend op me over...
Zitten jullie elkaar weer vieze berichtjes te sturen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja en zijn pmbox is ook nog eens vol
Een PS3 is altijd goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
God of war is gruwelijk vet![]()
Alleen hierom zou ik al een PS3 kopen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:17 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Zitten jullie elkaar weer vieze berichtjes te sturen?
saints rowquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welke games zijn nog meer tof?
Ben een beetje aan het rondkijken
fifa10!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
moet die net zo geïnterpreteerd worden als dequote:
Zeg fifa freakquote:
Ik had 1 al. 2 nog niet. 12,95 bij de Bart Smit. Mine!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
God of war is gruwelijk vet![]()
Alleen hierom zou ik al een PS3 kopen
Ik denk meer in de zin van: not going to happen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
moet die net zo geïnterpreteerd worden als devan nouk zojuist?
ik denk, ik vraag maarquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk meer in de zin van: not going to happen.
Vragen mag altijdquote:
niet zeuren, moet je Feist z'n boeken gaan lezen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:24 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk, ik ga eens even kijken wat voor een Dune boeken er nog meer uitkomen. Nu raak IK zelfs de tijd kwijt...
Legends of Dune 3 boeken
Road to Dune 3 boeken
Originele 6 boeken
2 boeken na de originele serie.
Lekker overzichtelijk zou je denken, 14 boeken op een rij, chronologish. Maar die zijn in deze volgorde uitgekomen:
Originele 6
Road to Dune 3
Legends of Dune 3
2 boeken na de originele
Goed, zo in zo'n overzicht is het nog te doen. Maar nu nummeren we ze
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
En geef ik aan waar de nieuwe delen zich gaan afspelen:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 7.5, 8, 8.5 9, 9.33, 9.66, 10, 11, 12, 13, 14
oftewel:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
Maar die zijn uitgekomen als:
7, 9, 11, 14, 15, 16, 4, 5, 6, 1, 2, 3, 13, 14, 8, 10, 12, 13
Snappen jullie het nog?
jamaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
op de een of andere manier komt dat weinig indrukwekkend op me over...
Februari 2010 komt ie bij mij in huis. Voor FF XIIIquote:
Ik had een paar maanden terug een PS3 van mijn zwager hier staan, maar Saints Row vond ik niet zoquote:
Ik heb alleen Elfensprook. Die is losstaand.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet zeuren, moet je Feist z'n boeken gaan lezen.
Nee hoor, want de 4 boeken die nu uitkomen spelen zich af tussen de delen van de originele serie. En die serie heb ik nu zo'n 8x gelezen, dus ik kan prima die delen er tussenin lezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet zeuren, moet je Feist z'n boeken gaan lezen.
Toffe aangepaste user iconquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:27 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb laatst Golf gespeeld op de PS3.
Ik heb er geen talent voor geloof ik.
Geweldig spel, beter dan GTA4, en in de loop van 2010 komt nummer drie uit. Ik zit nu te denken om modern warfare 2 te gaan kopen als ik weer salaris hebquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had een paar maanden terug een PS3 van mijn zwager hier staan, maar Saints Row vond ik niet zo
Duno is toch een of ander actie spel wat zich afspeelt in de woestijn ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, want de 4 boeken die nu uitkomen spelen zich af tussen de delen van de originele serie. En die serie heb ik nu zo'n 8x gelezen, dus ik kan prima die delen er tussenin lezen
En ik ben sowieso blij dat ik straks 18x Duin in de kast heb staan (plus het bordspel, plus 4 pc games, plus de film, plus de 2 miniseries)
freak!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, want de 4 boeken die nu uitkomen spelen zich af tussen de delen van de originele serie. En die serie heb ik nu zo'n 8x gelezen, dus ik kan prima die delen er tussenin lezen
En ik ben sowieso blij dat ik straks 18x Duin in de kast heb staan (plus het bordspel, plus 4 pc games, plus de film, plus de 2 miniseries)
En die inbox blijft maar volquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar
[..]
Februari 2010 komt ie bij mij in huis. Voor FF XIII
Dank.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Toffe aangepaste user icon!
MW2 is het eerste spel wat ik er bij ga kopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Geweldig spel, beter dan GTA4, en in de loop van 2010 komt nummer drie uit. Ik zit nu te denken om modern warfare 2 te gaan kopen als ik weer salaris heb
* JoeBravo mompelt iets met klok en klepelquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Duno is toch een of ander actie spel wat zich afspeelt in de woestijn ?
Ik heb gewoon Dune van Frank Herbert.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:24 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk, ik ga eens even kijken wat voor een Dune boeken er nog meer uitkomen. Nu raak IK zelfs de tijd kwijt...
Legends of Dune 3 boeken
Road to Dune 3 boeken
Originele 6 boeken
2 boeken na de originele serie.
Lekker overzichtelijk zou je denken, 14 boeken op een rij, chronologish. Maar die zijn in deze volgorde uitgekomen:
Originele 6
Road to Dune 3
Legends of Dune 3
2 boeken na de originele
Goed, zo in zo'n overzicht is het nog te doen. Maar nu nummeren we ze
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
En geef ik aan waar de nieuwe delen zich gaan afspelen:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 7.5, 8, 8.5 9, 9.33, 9.66, 10, 11, 12, 13, 14
oftewel:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
Maar die zullen uitkomen als:
7, 9, 11, 14, 15, 16, 4, 5, 6, 1, 2, 3, 13, 14, 8, 10, 12, 13
Snappen jullie het nog?
Say what!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sinquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:27 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb laatst Golf gespeeld op de PS3.
Ik heb er geen talent voor geloof ik.
DunE is ook een spel van gemaakt ja... nou ja.. 5. En dat speelt zich inderdaad af op de woestijnplaneet Arrakis, oftewel Dune.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is deel 1 van de originele serie jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Dune van Frank Herbert.
Wat is dat dan? Deel 1 ofzo?
Mja, lang niet altijd is bekend dat een spel of een film eigenlijk gebasseerd is op een boek. (maar goed, in dit geval voelt het een beetje alsof iemand zegt 'huh, is er ook een boek van LOTR dan??')quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
* JoeBravo mompelt iets met klok en klepel
ik laat de pek ende veren aan jou over babs
1 en 2 waren het bestquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DunE is ook een spel van gemaakt ja... nou ja.. 5. En dat speelt zich inderdaad af op de woestijnplaneet Arrakis, oftewel Dune.
Dune, Dune 2, Dune 2000, Emperor: Battle for Dune en Frank Herberts Dune
Leuk boek maar niet mijn soort boek.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is deel 1 van de originele serie ja
Goedquote:
Zijn die er dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, lang niet altijd is bekend dat een spel of een film eigenlijk gebasseerd is op een boek. (maar goed, in dit geval voelt het een beetje alsof iemand zegt 'huh, is er ook een boek van LOTR dan??')
Mooi.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
GoedLekker aan het werk enzo
Met jou dan?
Wil je geen uitgebreide Bib als je straks ouder bent? Lijkt mij wel tof, een kamer vol met boeken die je allemaal gelezen hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Ripley het volgende:
Ik snap nooit dat mensen zo hysterisch doen over boeken. Ik ben dol op lezen, maar als ik een boek uit heb geeft ik het vaak gewoon weg aan iemand anders
Laatste tijd en aankomende tijd?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ow gezellig... was niet helemaal de bedoeling begrijp ik...quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Mijn huisgenote woont hier sinds een week (na 4 maanden huur betalen, jahaaa.) Ze heeft alleen wel meteen haar vriend meegenomen.
Conclusies trekken is niet je sterkste punt hè, bobje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:12 schreef Bob-B het volgende:
Weer een ja, want als het nee was geweest had je geen "ga" gebruikt, maar "zou" onbewust
Ik lees alleen maar boeken die niemand wil hebben!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Ripley het volgende:
Ik snap nooit dat mensen zo hysterisch doen over boeken. Ik ben dol op lezen, maar als ik een boek uit heb geeft ik het vaak gewoon weg aan iemand anders
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wil je geen uitgebreide Bib als je straks ouder bent? Lijkt mij wel tof, een kamer vol met boeken die je allemaal gelezen hebt.
Iiips, boeken... weg doen??? Nooit!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Ripley het volgende:
Die laatste 2quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laatste tijd en aankomende tijd?
GTA 4
http://www.rockstargames.com/IV/
Infamous
http://www.infamousthegame.com/
Batman
http://www.batmanarkhamasylum.com/
Uncharted 2![]()
![]()
![]()
http://www.unchartedthegame.com/
assassins creed 2
http://assassinscreed.uk.ubi.com/assassins-creed-2/
En vast nog veel meer maar dan moet ik langer nadenken.
ik heb o.a. ook nog Fifa10, Tiger woods 20
Waarom kabel, er zit draadloos internet opquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
MW2 is het eerste spel wat ik er bij ga kopen
Gisteren een hubje aangeschaft en netwerk kabel in orde gemaakt
Volgende week woensdag als het salaris binnen is een PS3, headsetje & MW2 halen
Daarna zie ik wel
Ik ben redelijk op weg. Zit nu denk ik tegen de 7 meter aan boeken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wil je geen uitgebreide Bib als je straks ouder bent? Lijkt mij wel tof, een kamer vol met boeken die je allemaal gelezen hebt.
Neuh, maar snap het wel. Tis pas 2 maanden aan en ze zijn nog helemaal hoteldebotel. Ik heb er ook niet echt last van en ze stelde zelf gisteren al voor om extra te betalen voor gas/water/licht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow gezellig... was niet helemaal de bedoeling begrijp ik...
Ik wil wel een bieb hoor, maar dan liever met boeken die ik nog moet lezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2 maanden aan, en nu al samen wonen. best snelquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Neuh, maar snap het wel. Tis pas 2 maanden aan en ze zijn nog helemaal hoteldebotel. Ik heb er ook niet echt last van en ze stelde zelf gisteren al voor om extra te betalen voor gas/water/licht.
Ik gooi ook zelden boeken weg. Dat is zo'n beetje het enige overbodige wat ik elke keer meesleep met verhuizen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iiips, boeken... weg doen??? Nooit!
Maar goed, ik herlees ook. LOTR heb ik een hele mooie versie van, op bijbelpapier met een bordoux rode kaft. Alle delen in één. Flink voor gelapt, maar dat vind ik het gewoon waard
Nee digitaal lezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als er iets verschrikkelijk is dan is het wel LOTR! Bij elkaar gejat zootje ideeën beschreven op een uitermate taaie en droge wijze. Het enige fatsoenlijke boek van Tolkien is 'The Hobbit'.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iiips, boeken... weg doen??? Nooit!
Maar goed, ik herlees ook. LOTR heb ik een hele mooie versie van, op bijbelpapier met een bordoux rode kaft. Alle delen in één. Flink voor gelapt, maar dat vind ik het gewoon waard
Ja, en dan werken ze ook nog eens samen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
2 maanden aan, en nu al samen wonen. best snel
Maar leuk voor ze, en als je er geen last van hebt idd
Zover ben ik nog niet helaasquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben redelijk op weg. Zit nu denk ik tegen de 7 meter aan boeken.
Dat kan ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil wel een bieb hoor, maar dan liever met boeken die ik nog moet lezen
Ik herlees wel eens wat hoor, als ik het toevallig tegenkom ergens in een hoek, maar ik hecht er verder weinig waarde aan
Gezelligquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:41 schreef Sinceria het volgende:
Ja, en dan werken ze ook nog eens samen.
Nee, dat doet het hem nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee digitaal lezenveel makkelijker
Vriend van me wilde een winkler prins set encyclopedieen weggooien. De idioot, staan nu mooi hierquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik gooi ook zelden boeken weg. Dat is zo'n beetje het enige overbodige wat ik elke keer meesleep met verhuizen.
Die had ik ook weggesmeten! Het is de winkler prins, niet de Britannica!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:44 schreef Belsezar het volgende:
Vriend van me wilde een winkler prins set encyclopedieen weggooien. De idioot, staan nu mooi hier
Echt he? Ik moet er niet aan denken, denk dat je elkaar wel snel zat wordt dan. Maar goed, ze zijn nog jong zullen we maar zeggen.quote:
Ah, tof man. Ik heb zelf geen encyclopedieën maar wel 3 boekenkasten vol met voornamelijk flutboeken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:44 schreef Belsezar het volgende:
Vriend van me wilde een winkler prins set encyclopedieen weggooien. De idioot, staan nu mooi hier
en je gunt ze al het goede uiteraardquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Echt he? Ik moet er niet aan denken, denk dat je elkaar wel snel zat wordt dan. Maar goed, ze zijn nog jong zullen we maar zeggen.![]()
heb zelf een hele zooi boeken, en mijn ouders nog eens heel erg veel (waaronder een aantal complete encyclopedieën)quote:[..]
Ah, tof man. Ik heb zelf geen encyclopedieën maar wel 3 boekenkasten vol met voornamelijk flutboeken.
Toen ik voorbij pagina 120 was, was de rest zo gebeurt. Vond het totaal niet taai of droog.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als er iets verschrikkelijk is dan is het wel LOTR! Bij elkaar gejat zootje ideeën beschreven op een uitermate taaie en droge wijze. Het enige fatsoenlijke boek van Tolkien is 'The Hobbit'.
Waarom? wat doet dat er toe?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet helaas
[..]
Dat kan ookIk heb zelfs met potlood in elk boek het jaar gezet dat ik hem heb gelezen
I know, maar weggooien? Nee, dat nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die had ik ook weggesmeten! Het is de winkler prins, niet de Britannica!
Wat ik nog wel eens doe is alle SF boeken uit het schap bij de kringloop pakken. Lees ik dan en wat niet leuk was breng ik terug. Dan gaat het wel rap, want ik pak dan toch wel 7~10 boeken mee die wel mooi zijnquote:
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
en je gunt ze al het goede uiteraard
Ah jij las waarschijnlijk vroeger ook uit pure verveling encyclopedieën of niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I know, maar weggooien? Nee, dat nietIk weet nog wel dat ik uren in encyclopedieen kon bladeren toen ik klein was
Dus die zal ik niet weggooien.
Als ik straks een oude zak ben en een boek herlees dan kan ik de herinneringen van de tijd dat ik het voor het eerst las makkelijker ophalenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom? wat doet dat er toe?
En ik vrees dat ik niet genoeg ruimte heb in mijn huis voor alle boeken die ik heb gelezen
Ik zit denk ik op een gemiddelde van 2 per week of zo
2 per week gaat lastig worden voor mij. Ik lees elk woord en maak er meteen ook een beeld bij in mijn hoofd. Daar gaat best wat tijd in zitten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom? wat doet dat er toe?
En ik vrees dat ik niet genoeg ruimte heb in mijn huis voor alle boeken die ik heb gelezen
Ik zit denk ik op een gemiddelde van 2 per week of zo
Je strooit ook rozenblaadjes en zet kaarsjes neer? om ze een beetje te helpenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Natuurlijk.Ze heeft echt een helse relatie achter de rug, dus hoop voor ze dat het goed uitpakt.
Als je eerst de Republiek van Plato hebt gelezen (en dan het verhaal betreffende de ring van Gyges) en Beowulf en wat weet van Germaanse mythologie dan weet je meteen waar Tolkien alles vandaan heeft gejat!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen ik voorbij pagina 120 was, was de rest zo gebeurt. Vond het totaal niet taai of droog.
SF is niet mijn dingquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat ik nog wel eens doe is alle SF boeken uit het schap bij de kringloop pakken. Lees ik dan en wat niet leuk was breng ik terug. Dan gaat het wel rap, want ik pak dan toch wel 7~10 boeken mee die wel mooi zijn
Niet uit verveling. Ik wilde gewoon dingen weten. En toen was er geen google of wiki dus mijn ouders kwamen al snel met een encyclopedie om te zorgen dat ik niet continu vragen bleef stellenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah jij las waarschijnlijk vroeger ook uit pure verveling encyclopedieën of niet?
Uhuh. En ga ik erbij zitten en tips geven.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je strooit ook rozenblaadjes en zet kaarsjes neer? om ze een beetje te helpen
Welke nerd doet dat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah jij las waarschijnlijk vroeger ook uit pure verveling encyclopedieën of niet?
DIKKE VETTE BOEIEquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je eerst de Republiek van Plato hebt gelezen (en dan het verhaal betreffende de ring van Gyges) en Beowulf en wat weet van Germaanse mythologie dan weet je meteen waar Tolkien alles vandaan heeft gejat!
Coolquote:[..]
Niet uit verveling. Ik wilde gewoon dingen weten. En toen was er geen google of wiki dus mijn ouders kwamen al snel met een encyclopedie om te zorgen dat ik niet continu vragen bleef stellen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Uhuh. En ga ik erbij zitten en tips geven.
er word niet genoeg voor mij aansprekends geschreven om zoveel boeken te lezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2 per week gaat lastig worden voor mij. Ik lees elk woord en maak er meteen ook een beeld bij in mijn hoofd. Daar gaat best wat tijd in zitten.
Ikkequote:
Ik vond het gewoon een gevalletje plagiaat! Maar ja op klassieke werken zit geen auteursrecht hè!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DIKKE VETTE BOEIE
Ik vind het een mooi boek en met mij nog veeeeeeeeeeeeeel meer mensen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
* Hoho, niet te snel.
* Dat gaat pijn doen
* Ja, dat lijkt me ook lekker
Ik ook! En ik lees/las ook woordenboeken!quote:
De mijne gaven me een boek met allemaal testjes en zo die ik uit kon voeren om te begrijpen hoe de wind werkt en zoquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
SF is niet mijn ding
[..]
Niet uit verveling. Ik wilde gewoon dingen weten. En toen was er geen google of wiki dus mijn ouders kwamen al snel met een encyclopedie om te zorgen dat ik niet continu vragen bleef stellen
Oh ja natuurlijk. Maar als ik een boek lees maak ik er een film van in mijn hoofd zeg maar. En ik wil nog weleens dingen terug gaan zoeken. Dus dan duurt een boek redelijk lang.quote:
"Neehee dat doe je verkeerd. Zo moet dat!''quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
* Hoho, niet te snel.
* Dat gaat pijn doen
* Ja, dat lijkt me ook lekker
Ik verslind boeken echt. En ik lees alles wat ik voor handen krijg. Klassiekers, fantasy, thrillers, chicklit, maakt me weinig uit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er word niet genoeg voor mij aansprekends geschreven om zoveel boeken te lezen
Vind buiten echte fantasy zo goed als niks leuk genoeg om regelmatig te lezen.
Qua leessnelheid haal ik het makkelijk, want ik lees behoorlijk snel. Zo snel zelfs, dat ik liever in het engels lees omdat ik er dan meer van meekrijg. Nederlandstalige boeken mis ik vaak details. Misschien dat ik onbewust woorden oversla ofzo.
Ow kijk, nou wordt het interessantquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
"Neehee dat doe je verkeerd. Zo moet dat!''
Haar vriendje is best lekker namelijk.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook! En ik lees/las ook woordenboeken!
Goed idee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow kijk, nou wordt het interessant![]()
Dus het komt er op neer dat zij er straks niet meer mag wonen, maar omdat hij niks anders heeft mag ie wel even blijven?
Ik lees alleen engelse boeken, allesquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er word niet genoeg voor mij aansprekends geschreven om zoveel boeken te lezen
Vind buiten echte fantasy zo goed als niks leuk genoeg om regelmatig te lezen.
Qua leessnelheid haal ik het makkelijk, want ik lees behoorlijk snel. Zo snel zelfs, dat ik liever in het engels lees omdat ik er dan meer van meekrijg. Nederlandstalige boeken mis ik vaak details. Misschien dat ik onbewust woorden oversla ofzo.
Ja erg slim van zequote:
Die kreeg ik ook! Om natuurkundige dingen te snappenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
De mijne gaven me een boek met allemaal testjes en zo die ik uit kon voeren om te begrijpen hoe de wind werkt en zo
ik biets ook veel boeken bij m'n vader, en die is niet zo bedreven in de engelse taal. Dus dan moet ik me maar behelpen met zijn nederlandse boekenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik lees alleen engelse boeken, alles
Etymologisch woordenboek, FTW!quote:
Nee joh. Wat is er leuker dan een vriendschap verpesten door een vriendje af te pakken.quote:
Ik koop eigenlijk vrijwel alle boeken bij Bol. Van de pakweg 60 a 70 boeken ofzo zijn er misschien 2 of 3 nederlandsquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik biets ook veel boeken bij m'n vader, en die is niet zo bedreven in de engelse taal. Dus dan moet ik me maar behelpen met zijn nederlandse boeken
Ik las op mijn 13e gewoon Stephen Hawking's "A Brief History of Time". Maar dat was wel nadat ik uitgezocht had hoe tornado's en orkanen werkten en ik de namen van de verschillende soorten wolken feilloos kon benoemenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik lees alleen engelse boeken, alles
[..]
Ja erg slim van ze
[..]
Die kreeg ik ook! Om natuurkundige dingen te snappen
Ik heb altijd het gevoel dat vertaling altijd een percentage van verlies meebrengt. En ik denk dat ik met het engels makkelijker een soort van film of beeld kan vormen in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:07 schreef djayzz het volgende:
Liever engels dan nederlands geschreven idd
Die heb ik toen ook gelezen jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik las op mijn 13e gewoon Stephen Hawking's "A Brief History of Time". Maar dat was wel nadat ik uitgezocht had hoe tornado's en orkanen werkten en ik de namen van de verschillende soorten wolken feilloos kon benoemen
idemquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat vertaling altijd een percentage van verlies meebrengt. En ik denk dat ik met het engels makkelijker een soort van film of beeld kan vormen in mijn hoofd.
Ik ook. Kreeg je boom, roos, vis, vuur, pim terwijl ik thuis de krant al lasquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had mezelf leren lezen voordat ik lezen kreeg op de basisschool, omdat ik te ongeduldig was om te wachten tot er iemand was om voor te lezen wat er stond.
Oh dat had ik ook. Nu nog. Oudheidquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik las op mijn 13e gewoon Stephen Hawking's "A Brief History of Time". Maar dat was wel nadat ik uitgezocht had hoe tornado's en orkanen werkten en ik de namen van de verschillende soorten wolken feilloos kon benoemen
Ow ja, toen ik nog jonger was, was ik geïntrigeerd door de culturen van de oude Egyptenaren, Romeinen en Grieken.
Hoezo nerd![]()
Geen idee, ik heb het nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee joh. Wat is er leuker dan een vriendschap verpesten door een vriendje af te pakken.
Ik heb mezelf wel aangeleerd om woorden te herkennen op hun vorm en structuur in plaats van de letters te lezen. Ik lees zodoende wel heel snel, maar niet altijd even foutloos. Schrijven kon ik echter voor geen meter, ik hanteerde mijn vulpen alsof het een degen was.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. Kreeg je boom, roos, vis, vuur, pim terwijl ik thuis de krant al las
Is nog een hele strijd met de lerares geweest die me een freak vond
Al tijdenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat spel ziet er ook gruwelijk uit
weet iemand of die al uit is ?
quote:
Je wilde onbewust journalist worden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb mezelf wel aangeleerd om woorden te herkennen op hun vorm en structuur in plaats van de letters te lezen. Ik lees zodoende wel heel snel, maar niet altijd even foutloos. Schrijven kon ik echter voor geen meter, ik hanteerde mijn vulpen alsof het een degen was.
Nee, dat niet. Ik lees wel redelijk foutloos.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb mezelf wel aangeleerd om woorden te herkennen op hun vorm en structuur in plaats van de letters te lezen. Ik lees zodoende wel heel snel, maar niet altijd even foutloos. Schrijven kon ik echter voor geen meter, ik hanteerde mijn vulpen alsof het een degen was.
Ik denk in beelden en lees ook razendsnel... waarschijnlijk dezelfde manier die jij hanteert qua lezen idd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben student, ik grijp elk excuus aan om even niet in de boeken te duiken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:11 schreef Bob-B het volgende:
Ok ik heb een dag vrij, maar vertel me dat jullie allemaal toevallig een dag vrij hebben en net zoals ik even niets te doen...
Ik zou het ook niet in mijn hoofd halen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het nog nooit gedaan
Nee! Ik wilde gewoon weten wanneer transformers op de t.v. kwam! Dus heb ik mezelf leren klok kijken en leren lezen zodat ik de tv-gids snapte!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je wilde onbewust journalist worden?
Tenminste nog één met een excuusquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben student, ik grijp elk excuus aan om even niet in de boeken te duiken.![]()
[..]
Ik zou het ook niet in mijn hoofd halen.
Student meldt!quote:
Ik wilde kunnen lezen omdat mijn neef (die is 2 jaar ouder) dat kon en ik wilde alles doen wat hij deedquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee! Ik wilde gewoon weten wanneer transformers op de t.v. kwam! Dus heb ik mezelf leren klok kijken en leren lezen zodat ik de tv-gids snapte!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee! Ik wilde gewoon weten wanneer transformers op de t.v. kwam! Dus heb ik mezelf leren klok kijken en leren lezen zodat ik de tv-gids snapte!
Ik bedenk televisieprogramma's voor mijn geld en daarvoor mag ik onbeperkt internetten om inspiratie op te doenquote:
Ik ook overigens.quote:
Wat denk je van een RL soap van SSBquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedenk televisieprogramma's voor mijn geld en daarvoor mag ik onbeperkt internetten om inspiratie op te doen
Wat wordt de volgende hit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedenk televisieprogramma's voor mijn geld en daarvoor mag ik onbeperkt internetten om inspiratie op te doen
Ja ja mevrouwtje droombaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe jij volgend seizoen nou maar gewoon mee aan Seks met je Oudersquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat denk je van een RL soap van SSB?
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat denk je van een RL soap van SSB?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe jij volgend seizoen nou maar gewoon mee aan Seks met je Ouders
Leegloopquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:11 schreef Bob-B het volgende:
Ok ik heb een dag vrij, maar vertel me dat jullie allemaal toevallig een dag vrij hebben en net zoals ik even niets te doen...
Ik haal de 30 uur per week wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook overigens.
Encyclopodie, woordenboek, bericht van de 2de w.o., allerlei naslagwerken.
En nu nog besteed ik zo'n 3 uur per week aan pure kennis verzamelen (docu's, wikipedia, etc.)
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
That was a slap in the facequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een week lang niet meer op Fok! gezeten, moet nu wat inhalen anders ga ik straks afkickenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil geen seks met m'n oudersquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat verklaart een boel over de programma's van tegenwoordig. Als internet de inspiratiebron isquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel van mijn leven in het onderwijs gezeten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik haal de 30 uur per week wel.![]()
Ik studeer dan ook al sinds '98.
Volgend jaar, na de zomer doe ik met je mee. En dan ga ik ws. nog wel ruim over die 30 uur heen, aangezien ik ga studeren wat ik persoonlijk ook het meest interessant vindquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik haal de 30 uur per week wel.![]()
Ik studeer dan ook al sinds '98.
Je hebt niks te willen, met je RL soapquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil geen seks met m'n ouders
Zeker niet als Fok! de bron isquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat verklaart een boel over de programma's van tegenwoordig. Als internet de inspiratiebron is
2 propedeuses, 2 bachelors binnen! Op naar nog een bachelor en twee masters en dan heb ik er wel genoeg van.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel van mijn leven in het onderwijs gezeten.
Ik was een bijzonder trage leerling.
?
I knowquote:
Laat ze maar lekker aanmodderenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet in mijn hoofd halen.
Toffe scene bij de straat van Gibraltarquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef stbabylon het volgende:
Er telt maar één duikbootfilm: Das Boot
freud zegt van welquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil geen seks met m'n ouders
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef stbabylon het volgende:
Hunt for the Red Octoberquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef stbabylon het volgende:
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgend jaar, na de zomer doe ik met je mee. En dan ga ik ws. nog wel ruim over die 30 uur heen, aangezien ik ga studeren wat ik persoonlijk ook het meest interessant vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |