Mja, lang niet altijd is bekend dat een spel of een film eigenlijk gebasseerd is op een boek. (maar goed, in dit geval voelt het een beetje alsof iemand zegt 'huh, is er ook een boek van LOTR dan??')quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
* JoeBravo mompelt iets met klok en klepel
ik laat de pek ende veren aan jou over babs
1 en 2 waren het bestquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DunE is ook een spel van gemaakt ja... nou ja.. 5. En dat speelt zich inderdaad af op de woestijnplaneet Arrakis, oftewel Dune.
Dune, Dune 2, Dune 2000, Emperor: Battle for Dune en Frank Herberts Dune
Leuk boek maar niet mijn soort boek.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is deel 1 van de originele serie ja
Goedquote:
Zijn die er dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, lang niet altijd is bekend dat een spel of een film eigenlijk gebasseerd is op een boek. (maar goed, in dit geval voelt het een beetje alsof iemand zegt 'huh, is er ook een boek van LOTR dan??')
Mooi.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
GoedLekker aan het werk enzo
Met jou dan?
Wil je geen uitgebreide Bib als je straks ouder bent? Lijkt mij wel tof, een kamer vol met boeken die je allemaal gelezen hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Ripley het volgende:
Ik snap nooit dat mensen zo hysterisch doen over boeken. Ik ben dol op lezen, maar als ik een boek uit heb geeft ik het vaak gewoon weg aan iemand anders
Laatste tijd en aankomende tijd?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welke games zijn nog meer tof?
Ben een beetje aan het rondkijken
Ow gezellig... was niet helemaal de bedoeling begrijp ik...quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Mijn huisgenote woont hier sinds een week (na 4 maanden huur betalen, jahaaa.) Ze heeft alleen wel meteen haar vriend meegenomen.
Conclusies trekken is niet je sterkste punt hè, bobje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:12 schreef Bob-B het volgende:
Weer een ja, want als het nee was geweest had je geen "ga" gebruikt, maar "zou" onbewust
Ik lees alleen maar boeken die niemand wil hebben!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Ripley het volgende:
Ik snap nooit dat mensen zo hysterisch doen over boeken. Ik ben dol op lezen, maar als ik een boek uit heb geeft ik het vaak gewoon weg aan iemand anders
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wil je geen uitgebreide Bib als je straks ouder bent? Lijkt mij wel tof, een kamer vol met boeken die je allemaal gelezen hebt.
Iiips, boeken... weg doen??? Nooit!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Ripley het volgende:
Die laatste 2quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laatste tijd en aankomende tijd?
GTA 4
http://www.rockstargames.com/IV/
Infamous
http://www.infamousthegame.com/
Batman
http://www.batmanarkhamasylum.com/
Uncharted 2![]()
![]()
![]()
http://www.unchartedthegame.com/
assassins creed 2
http://assassinscreed.uk.ubi.com/assassins-creed-2/
En vast nog veel meer maar dan moet ik langer nadenken.
ik heb o.a. ook nog Fifa10, Tiger woods 20
Waarom kabel, er zit draadloos internet opquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
MW2 is het eerste spel wat ik er bij ga kopen
Gisteren een hubje aangeschaft en netwerk kabel in orde gemaakt
Volgende week woensdag als het salaris binnen is een PS3, headsetje & MW2 halen
Daarna zie ik wel
Ik ben redelijk op weg. Zit nu denk ik tegen de 7 meter aan boeken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wil je geen uitgebreide Bib als je straks ouder bent? Lijkt mij wel tof, een kamer vol met boeken die je allemaal gelezen hebt.
Neuh, maar snap het wel. Tis pas 2 maanden aan en ze zijn nog helemaal hoteldebotel. Ik heb er ook niet echt last van en ze stelde zelf gisteren al voor om extra te betalen voor gas/water/licht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow gezellig... was niet helemaal de bedoeling begrijp ik...
Ik wil wel een bieb hoor, maar dan liever met boeken die ik nog moet lezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2 maanden aan, en nu al samen wonen. best snelquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Neuh, maar snap het wel. Tis pas 2 maanden aan en ze zijn nog helemaal hoteldebotel. Ik heb er ook niet echt last van en ze stelde zelf gisteren al voor om extra te betalen voor gas/water/licht.
Ik gooi ook zelden boeken weg. Dat is zo'n beetje het enige overbodige wat ik elke keer meesleep met verhuizen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iiips, boeken... weg doen??? Nooit!
Maar goed, ik herlees ook. LOTR heb ik een hele mooie versie van, op bijbelpapier met een bordoux rode kaft. Alle delen in één. Flink voor gelapt, maar dat vind ik het gewoon waard
Nee digitaal lezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als er iets verschrikkelijk is dan is het wel LOTR! Bij elkaar gejat zootje ideeën beschreven op een uitermate taaie en droge wijze. Het enige fatsoenlijke boek van Tolkien is 'The Hobbit'.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iiips, boeken... weg doen??? Nooit!
Maar goed, ik herlees ook. LOTR heb ik een hele mooie versie van, op bijbelpapier met een bordoux rode kaft. Alle delen in één. Flink voor gelapt, maar dat vind ik het gewoon waard
Ja, en dan werken ze ook nog eens samen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
2 maanden aan, en nu al samen wonen. best snel
Maar leuk voor ze, en als je er geen last van hebt idd
Zover ben ik nog niet helaasquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben redelijk op weg. Zit nu denk ik tegen de 7 meter aan boeken.
Dat kan ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil wel een bieb hoor, maar dan liever met boeken die ik nog moet lezen
Ik herlees wel eens wat hoor, als ik het toevallig tegenkom ergens in een hoek, maar ik hecht er verder weinig waarde aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |