En een mega bekker colaquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Was ik net popcorn aan het halen...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
uit welke familie iemand komt zegt niks over de evrkeerdheid van die vrouw hoor
Dit is duidelijk een hele verkeerde, je denkt toch niet dat alle vrouwen zo bizar in elkaar zitten?
ALLE vrouwen zitten bizar in elkaar (vanuit een mannelijk perspectief gezien dan)quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
uit welke familie iemand komt zegt niks over de evrkeerdheid van die vrouw hoor
Dit is duidelijk een hele verkeerde, je denkt toch niet dat alle vrouwen zo bizar in elkaar zitten?
Het is daar tenminste warm genoeg voor muggen. Ik wil hier wel genoeg warmte voor muggen! Koude handen als je 10 minuten buiten looptquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef El_Matador het volgende:
Mogguh.![]()
Lekgeprikt door de muggen.
Lekker, dank je.quote:
Van een bosbrand ook!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar krijg je het lekker warm van!
wel leuke avond gehad met shakira II ?quote:
Alleen voor kutbeesten als Bambi, zijn moeder en Stampertje. Wij mensen kunnen gewoon op tijd wegkomen.quote:
Een stuk minder veilig als je het lekker warm wil hebben van die brand en daar hadden we het over.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen voor kutbeesten als Bambi, zijn moeder en Stampertje. Wij mensen kunnen gewoon op tijd wegkomen.
Gisteravond niet. Vanavond voetballen met de studenten en morgenavond praatje houden op de uni. Dan neem ik Shakira II mee uit eten denk ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
wel leuke avond gehad met shakira II ?
Ok, good pointquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een stuk minder veilig als je het lekker warm wil hebben van die brand en daar hadden we het over.
Is Shakira II ook een kabouter?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gisteravond niet. Vanavond voetballen met de studenten en morgenavond praatje houden op de uni. Dan neem ik Shakira II mee uit eten denk ik.
Trouwens een bambi en stampertje gegrild zijn niet slechtquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een stuk minder veilig als je het lekker warm wil hebben van die brand en daar hadden we het over.
Heel waar! Hertquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Trouwens een bambi en stampertje gegrild zijn niet slecht
Maareh noukje, heeft de periscope van filerijder al z'n kopje boven de schuimende golven mogen uitsteken?quote:
wtfquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Maareh noukje, heeft de periscope van filerijder al z'n kopje boven de schuimende golven mogen uitsteken?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Maareh noukje, heeft de periscope van filerijder al z'n kopje boven de schuimende golven mogen uitsteken?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:04 schreef Bob-B het volgende:
Net of ik überhaupt antwoord ga gevenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:07 schreef Bob-B het volgende:
Hihi, dat is een ja, of was de periscoop diepte niet groot genoeg?
Nu al twee keer. Goed het was geen bevredigend antwoord (hihi, ik zei bevredigend), maar desalweldeplus wel een antwoord.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net of ik überhaupt antwoord ga geven
Ik reageer, maar ik antwoord niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:09 schreef stbabylon het volgende:
Nu al twee keer. Goed het was geen bevredigend antwoord (hihi, ik zei bevredigend), maar desalweldeplus wel een antwoord.
Potatoe, potatoe (hmm, dat werkt niet echt geschreven...)quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik reageer, maar ik antwoord niet.
Wie zwijgt stemt toe!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik reageer, maar ik antwoord niet.
Aan een periscoop?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:11 schreef boudemaniak het volgende:
GodverNet mn favi trui kapotgescheurd aan een uitsteeksel @ deurpost
Weer een ja, want als het nee was geweest had je geen "ga" gebruikt, maar "zou" onbewustquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net of ik überhaupt antwoord ga geven
op de een of andere manier komt dat weinig indrukwekkend op me over...quote:
Oe, toffe game!quote:
Ja en zijn pmbox is ook nog eens volquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
op de een of andere manier komt dat weinig indrukwekkend op me over...
Zitten jullie elkaar weer vieze berichtjes te sturen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja en zijn pmbox is ook nog eens vol
Een PS3 is altijd goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
God of war is gruwelijk vet![]()
Alleen hierom zou ik al een PS3 kopen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:17 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Zitten jullie elkaar weer vieze berichtjes te sturen?
saints rowquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welke games zijn nog meer tof?
Ben een beetje aan het rondkijken
fifa10!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welke games zijn nog meer tof?
Ben een beetje aan het rondkijken
moet die net zo geïnterpreteerd worden als dequote:
Zeg fifa freakquote:
Ik had 1 al. 2 nog niet. 12,95 bij de Bart Smit. Mine!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
God of war is gruwelijk vet![]()
Alleen hierom zou ik al een PS3 kopen
Ik denk meer in de zin van: not going to happen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
moet die net zo geïnterpreteerd worden als devan nouk zojuist?
ik denk, ik vraag maarquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk meer in de zin van: not going to happen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |