Betalen zodat iemand anders alle lol er aan beleefd???quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En mensen maar raar reageren op die huurmoordenaar-optie van mij in 't vorige topic
Aah dan weet je weer heeel goed waaromquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haar kennende is dit niet de laatste mail van vandaag. Hier volgt ongetwijfeld nog een tirade achteraan. En als ik daarop reageer kunnen we wel een paar dagen verder
Tja...ontdanks dat ik best gekwetst ben, wens ik mijn ex niks naars toe eig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En mensen maar raar reageren op die huurmoordenaar-optie van mij in 't vorige topic
quote:
Ze is lekker maar niet helemaal ok zeg maar. A man trapquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*kuch* verkeerde *kuch* vrouwen *kuch*quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef Belsezar het volgende:
Ik zou ze niet anders willenNeemt niet weg dat ik vaak zal zuchten en kijken als
* JoeBravo houd hand opquote:
Ik ga zo een lekkere salade even voor de lunchquote:
Heeft er niks mee te makenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
*kuch* verkeerde *kuch* vrouwen *kuch*
Vrouwen die zo janken zijn verkeerde vrouwen, of ze nou uit goede families komen of niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:01 schreef Belsezar het volgende:
Heeft er niks mee te makenIk heb keurig nette meisjes gehad uit goede families. Daar moest ik ook om zuchten en
kijken.
Ik reageer gewoon niet meer. Ik ben netjes geweest en heb antwoord gegeven en ook verteld waarom. Ik vind dat best zo, ik had tenslotte ook niks kunnen doen.quote:
Ik heb een tijd terug een ex van me al slaand en schoppend achter me aan gekregen in de kroeg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ze is lekker maar niet helemaal ok zeg maar. A man trap
uit welke familie iemand komt zegt niks over de evrkeerdheid van die vrouw hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te makenIk heb keurig nette meisjes gehad uit goede families. Daar moest ik ook om zuchten en
kijken.
Gelukkig val ik er niet op... Ik kan van de zijlijn staan toekijken en ondertussen mannen uitlachen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou ze niet anders willenNeemt niet weg dat ik vaak zal zuchten en kijken als
Idd, je bent een brave jongen geweestquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon niet meer. Ik ben netjes geweest en heb antwoord gegeven en ook verteld waarom. Ik vind dat best zo, ik had tenslotte ook niks kunnen doen.
Ik denk dat je niet goed hebt opgelet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrouwen die zo janken zijn verkeerde vrouwen, of ze nou uit goede families komen of niet.
Wat praktisch van je!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon niet meer. Ik ben netjes geweest en heb antwoord gegeven en ook verteld waarom. Ik vind dat best zo, ik had tenslotte ook niks kunnen doen.
Ik doelde daar dus wel op.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:06 schreef Belsezar het volgende:
Ik denk dat je niet goed hebt opgelet.
Alle vrouwen moeten mannen weleens om zuchten enkijken. En ik zei dat ik ze niet anders zou willen.
Dat was dus niet over dat deze een zeikwijf is.
What did you do to deserve this?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb een tijd terug een ex van me al slaand en schoppend achter me aan gekregen in de kroeg.
Ik stond met een biertje in m,n hand en d,r nieuwe aanwinst hield haar met alle macht tegen terwijl ik d,r recht in d,r ogen aankeek.
Later kwam ik haar weer tegen in m,n stamkroeg en toen begon ze weer. Jammer voor d,r dat ik de uitsmijter goed ken, na 20 sec stond ze buiten de deur.![]()
Andersom ook hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet goed hebt opgelet.
Alle vrouwen moeten mannen weleens om zuchten enkijken. En ik zei dat ik ze niet anders zou willen.
Dat was dus niet over dat deze een zeikwijf is.
Kan ik ook doen ja. Bijna hetzelfde laken en pak al hebben die nog wat meer onderdelen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
begin dan ook meteen even over atletiek te bitchen aub
Mijn ex zegt als ie zat is steeds "Je bent de enige jongen voor mij...*HIPS* ... voor de rest val ik vrouwen, jij bent de enige *HIK*.... en als je naar Amsterdam komt.*HIPS*.. dan wil ik ;'t opnieuw proberen... *BURP*"quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn ex kijkt alleen met zielige oogjes naar mij wanneer we elkaar treffen...
Dan hebben we dus andere meningen over bepaalde dingen. Niks nieuws.quote:
Oh ongetwijfeld, geloof ik meteenquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ex zegt als ie zat is steeds "Je bent de enige jongen voor mij...*HIPS* ... voor de rest val ik vrouwen, jij bent de enige *HIK*.... en als je naar Amsterdam komt.*HIPS*.. dan wil ik ;'t opnieuw proberen... *BURP*"
Zoiets dan.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:11 schreef Belsezar het volgende:
Dan hebben we dus andere meningen over bepaalde dingen. Niks nieuws.
Hij zegt iig dat je de enige jongen voor hem bentquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ex zegt als ie zat is steeds "Je bent de enige jongen voor mij...*HIPS* ... voor de rest val ik vrouwen, jij bent de enige *HIK*.... en als je naar Amsterdam komt.*HIPS*.. dan wil ik ;'t opnieuw proberen... *BURP*"
Zoiets dan.
Wat? Kom nou noukje, soory hoor maar je wordt om de haverklap verliefd of vindt een jongen weer zo leuk. Elke paar maanden weer. En dan kom jij doen alsof jij exact weet wat kenmerken zijn van foute vrouwen. Eerst je eigen zaakjes op orde krijgenquote:
zeggen ze dat nooit tegen jou?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hij zegt iig dat je de enige jongen voor hem bent
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat? Kom nou noukje, soory hoor maar je wordt om de haverklap verliefd of vindt een jongen weer zo leuk. Elke paar maanden weer. En dan kom jij doen alsof jij exact weet wat kenmerken zijn van foute vrouwen. Eerst je eigen zaakjes op orde krijgen
Het is te hopen dat ze nooit tegen jou zeggen dat je de enige jongen voor ze bent.quote:
Ik word niet zo snel verliefd hoor. Ben wel snel gecharmeerd van iemand. Maar ach, daar ben ik ook al vaak genoeg mee op mijn bek gegaan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:16 schreef Belsezar het volgende:
Wat? Kom nou noukje, soory hoor maar je wordt om de haverklap verliefd of vindt een jongen weer zo leuk. Elke paar maanden weer. En dan kom jij doen alsof jij exact weet wat kenmerken zijn van foute vrouwen. Eerst je eigen zaakjes op orde krijgen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word niet zo snel verliefd hoor. Ben wel snel gecharmeerd van iemand. Maar ach, daar ben ik ook al vaak genoeg mee op mijn bek gegaan.
Dat beweer ik ook niet. Ik zeg dat dit een zeikwijf is ja en zeg nogmaals dat ik andere (normale) vrouwen waar ik om zucht enquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:18 schreef Ripley het volgende:
[..]Ze is een jonge meid, wat is hier precies vreemd aan? Dat maakt je geen foute vrouw hoor
Psychotisch gedrag als dat van die ex van jou wel
Licht ontvlambaar hartjequote:Op dinsdag 17 november 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word niet zo snel verliefd hoor. Ben wel snel gecharmeerd van iemand. Maar ach, daar ben ik ook al vaak genoeg mee op mijn bek gegaan.
Zo stelde ik dat helemaal niet. Ik doelde alleen op die ex. Maar goed, ik heb echt zo geen zin in deze discussie met jou.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Belsezar het volgende:
Dat beweer ik ook niet. Ik zeg dat dit een zeikwijf is ja en zeg nogmaals dat ik andere (normale) vrouwen waar ik om zucht enniet anders zou willen en dan zijn die ook fout volgens haar. Ze weet niks van de meeste vrouwen die ik ken en heb gekend. Dat geeft mij het idee dat ze alle kennis in pacht heeft en ze nog jong is en haar zaakjes nog voor elkaar moet krijgen. En dat zeg ik dan dus.
Nee hoor, het duurt heel lang voor iemand in mijn hart zitquote:
Dan is er dus geen discussie en zijn we het eens met elkaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo stelde ik dat helemaal niet. Ik doelde alleen op die ex. Maar goed, ik heb echt zo geen zin in deze discussie met jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |