Kan ik ook doen ja. Bijna hetzelfde laken en pak al hebben die nog wat meer onderdelen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
begin dan ook meteen even over atletiek te bitchen aub
Mijn ex zegt als ie zat is steeds "Je bent de enige jongen voor mij...*HIPS* ... voor de rest val ik vrouwen, jij bent de enige *HIK*.... en als je naar Amsterdam komt.*HIPS*.. dan wil ik ;'t opnieuw proberen... *BURP*"quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn ex kijkt alleen met zielige oogjes naar mij wanneer we elkaar treffen...
Dan hebben we dus andere meningen over bepaalde dingen. Niks nieuws.quote:
Oh ongetwijfeld, geloof ik meteenquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ex zegt als ie zat is steeds "Je bent de enige jongen voor mij...*HIPS* ... voor de rest val ik vrouwen, jij bent de enige *HIK*.... en als je naar Amsterdam komt.*HIPS*.. dan wil ik ;'t opnieuw proberen... *BURP*"
Zoiets dan.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:11 schreef Belsezar het volgende:
Dan hebben we dus andere meningen over bepaalde dingen. Niks nieuws.
Hij zegt iig dat je de enige jongen voor hem bentquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ex zegt als ie zat is steeds "Je bent de enige jongen voor mij...*HIPS* ... voor de rest val ik vrouwen, jij bent de enige *HIK*.... en als je naar Amsterdam komt.*HIPS*.. dan wil ik ;'t opnieuw proberen... *BURP*"
Zoiets dan.
Wat? Kom nou noukje, soory hoor maar je wordt om de haverklap verliefd of vindt een jongen weer zo leuk. Elke paar maanden weer. En dan kom jij doen alsof jij exact weet wat kenmerken zijn van foute vrouwen. Eerst je eigen zaakjes op orde krijgenquote:
zeggen ze dat nooit tegen jou?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hij zegt iig dat je de enige jongen voor hem bent
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat? Kom nou noukje, soory hoor maar je wordt om de haverklap verliefd of vindt een jongen weer zo leuk. Elke paar maanden weer. En dan kom jij doen alsof jij exact weet wat kenmerken zijn van foute vrouwen. Eerst je eigen zaakjes op orde krijgen
Het is te hopen dat ze nooit tegen jou zeggen dat je de enige jongen voor ze bent.quote:
Ik word niet zo snel verliefd hoor. Ben wel snel gecharmeerd van iemand. Maar ach, daar ben ik ook al vaak genoeg mee op mijn bek gegaan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:16 schreef Belsezar het volgende:
Wat? Kom nou noukje, soory hoor maar je wordt om de haverklap verliefd of vindt een jongen weer zo leuk. Elke paar maanden weer. En dan kom jij doen alsof jij exact weet wat kenmerken zijn van foute vrouwen. Eerst je eigen zaakjes op orde krijgen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word niet zo snel verliefd hoor. Ben wel snel gecharmeerd van iemand. Maar ach, daar ben ik ook al vaak genoeg mee op mijn bek gegaan.
Dat beweer ik ook niet. Ik zeg dat dit een zeikwijf is ja en zeg nogmaals dat ik andere (normale) vrouwen waar ik om zucht enquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:18 schreef Ripley het volgende:
[..]Ze is een jonge meid, wat is hier precies vreemd aan? Dat maakt je geen foute vrouw hoor
Psychotisch gedrag als dat van die ex van jou wel
Licht ontvlambaar hartjequote:Op dinsdag 17 november 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik word niet zo snel verliefd hoor. Ben wel snel gecharmeerd van iemand. Maar ach, daar ben ik ook al vaak genoeg mee op mijn bek gegaan.
Zo stelde ik dat helemaal niet. Ik doelde alleen op die ex. Maar goed, ik heb echt zo geen zin in deze discussie met jou.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Belsezar het volgende:
Dat beweer ik ook niet. Ik zeg dat dit een zeikwijf is ja en zeg nogmaals dat ik andere (normale) vrouwen waar ik om zucht enniet anders zou willen en dan zijn die ook fout volgens haar. Ze weet niks van de meeste vrouwen die ik ken en heb gekend. Dat geeft mij het idee dat ze alle kennis in pacht heeft en ze nog jong is en haar zaakjes nog voor elkaar moet krijgen. En dat zeg ik dan dus.
Nee hoor, het duurt heel lang voor iemand in mijn hart zitquote:
Dan is er dus geen discussie en zijn we het eens met elkaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo stelde ik dat helemaal niet. Ik doelde alleen op die ex. Maar goed, ik heb echt zo geen zin in deze discussie met jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |