En de wissel en dan nog voor dames en heren en de verschillende afstanden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
School, rug, vlinder en vrij.. das toch niet veel?
Ik vind schoolslag ontzettend mooi om naar te kijken eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
5x 50, 100, 200, 400 + 800/1500 en de lange afstanden (5 en 10 km geloof ik) idd.
school-, rug- en wisselslag mogen ze van mij ook wel afschaffen
vlinderslag vind ik mooi, maar ben er zelf nooit een held in geweest
1500 vrij
13 is weer lekkerquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:45 schreef Bob-B het volgende:
Ik ga ff de nieuwste aflevering van House bekijken, ben er zo wel weer, denk ik.
Well, that solves that problemquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:47 schreef Belsezar het volgende:
Ik dus een heel net mailtje getikt naar mijn ex dat een drankje doen me geen goed idee lijkt aangezien het een reden heeft dat het over ging en we elkaar een poos niet hadden gesproken. Krijg ik terug dat ik niet zo arrogant moet gaan doen en niet moet denken dat ik te goed voor d'r ben enzo. En ze wilt toch niks met iemand zoals mij.
Juist, ik weet weer donders goed waarom het een ex is
Het was een hypotetisch hyperbolisme of zoiets! Een stel dat en dan overdreven!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:42 schreef Ripley het volgende:
hoe lang is jouw periscope wel niet Ang3l, dat ie boven de bubbels uitkomt als je in de jacuzzi zit
Oh en uiteraard ook nog eerst series, kwartfinales, halve finales, finale.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
School, rug, vlinder en vrij.. das toch niet veel?
Vrouwen, gotta love them.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:47 schreef Belsezar het volgende:
Ik dus een heel net mailtje getikt naar mijn ex dat een drankje doen me geen goed idee lijkt aangezien het een reden heeft dat het over ging en we elkaar een poos niet hadden gesproken. Krijg ik terug dat ik niet zo arrogant moet gaan doen en niet moet denken dat ik te goed voor d'r ben enzo. En ze wilt toch niks met iemand zoals mij.
haha, lekker zo'n antwoord.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:47 schreef Belsezar het volgende:
ik vind 'm er belachelijk uit zien en volkomen ruk om te zwemmen. m'n liezen doen al pijn bij de gedachte alleenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind schoolslag ontzettend mooi om naar te kijken eigenlijk.
Jouw penis is gevormd als een hyperbool???quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een hypotetisch hyperbolisme of zoiets! Een stel dat en dan overdreven!
maarre... we kunnen wel ff duikbootje gaan spelen samen hoor
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:47 schreef Belsezar het volgende:
En ze wilt toch niks met iemand zoals mij.
Dat is lullig (ha-ha, snap je 'm?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jouw penis is gevormd als een hyperbool???
Da's wel HEEL erg krom hequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jouw penis is gevormd als een hyperbool???
Ik zou ze niet anders willenquote:
begin dan ook meteen even over atletiek te bitchen aubquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh en uiteraard ook nog eerst series, kwartfinales, halve finales, finale.![]()
Andere sporeters moeten zich toch ook plaatsen voor de OS en niet tijdens de OS.
En met jou heul veel andere mannenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou ze niet anders willenNeemt niet weg dat ik vaak zal zuchten en kijken als
Haar kennende is dit niet de laatste mail van vandaag. Hier volgt ongetwijfeld nog een tirade achteraan. En als ik daarop reageer kunnen we wel een paar dagen verderquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]Behalve drinken dan.
Ik kwam er de laatste keer ook achter waarom de ex de ex is en dat het goed is dat het de ex is. Gewoon ff fijn dat de goede keuzes zijn gemaakt.
Ja, lullig. Ik snap 'm. Want lollig is duidelijk wat anders.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:51 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat is lullig (ha-ha, snap je 'm?)
En mensen maar raar reageren op die huurmoordenaar-optie van mij in 't vorige topicquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haar kennende is dit niet de laatste mail van vandaag. Hier volgt ongetwijfeld nog een tirade achteraan. En als ik daarop reageer kunnen we wel een paar dagen verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |