idemquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat vertaling altijd een percentage van verlies meebrengt. En ik denk dat ik met het engels makkelijker een soort van film of beeld kan vormen in mijn hoofd.
Ik ook. Kreeg je boom, roos, vis, vuur, pim terwijl ik thuis de krant al lasquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had mezelf leren lezen voordat ik lezen kreeg op de basisschool, omdat ik te ongeduldig was om te wachten tot er iemand was om voor te lezen wat er stond.
Oh dat had ik ook. Nu nog. Oudheidquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik las op mijn 13e gewoon Stephen Hawking's "A Brief History of Time". Maar dat was wel nadat ik uitgezocht had hoe tornado's en orkanen werkten en ik de namen van de verschillende soorten wolken feilloos kon benoemen
Ow ja, toen ik nog jonger was, was ik geïntrigeerd door de culturen van de oude Egyptenaren, Romeinen en Grieken.
Hoezo nerd![]()
Geen idee, ik heb het nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee joh. Wat is er leuker dan een vriendschap verpesten door een vriendje af te pakken.
Ik heb mezelf wel aangeleerd om woorden te herkennen op hun vorm en structuur in plaats van de letters te lezen. Ik lees zodoende wel heel snel, maar niet altijd even foutloos. Schrijven kon ik echter voor geen meter, ik hanteerde mijn vulpen alsof het een degen was.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. Kreeg je boom, roos, vis, vuur, pim terwijl ik thuis de krant al las
Is nog een hele strijd met de lerares geweest die me een freak vond
Al tijdenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat spel ziet er ook gruwelijk uit
weet iemand of die al uit is ?
quote:
Je wilde onbewust journalist worden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb mezelf wel aangeleerd om woorden te herkennen op hun vorm en structuur in plaats van de letters te lezen. Ik lees zodoende wel heel snel, maar niet altijd even foutloos. Schrijven kon ik echter voor geen meter, ik hanteerde mijn vulpen alsof het een degen was.
Nee, dat niet. Ik lees wel redelijk foutloos.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb mezelf wel aangeleerd om woorden te herkennen op hun vorm en structuur in plaats van de letters te lezen. Ik lees zodoende wel heel snel, maar niet altijd even foutloos. Schrijven kon ik echter voor geen meter, ik hanteerde mijn vulpen alsof het een degen was.
Ik denk in beelden en lees ook razendsnel... waarschijnlijk dezelfde manier die jij hanteert qua lezen idd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben student, ik grijp elk excuus aan om even niet in de boeken te duiken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:11 schreef Bob-B het volgende:
Ok ik heb een dag vrij, maar vertel me dat jullie allemaal toevallig een dag vrij hebben en net zoals ik even niets te doen...
Ik zou het ook niet in mijn hoofd halen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het nog nooit gedaan
Nee! Ik wilde gewoon weten wanneer transformers op de t.v. kwam! Dus heb ik mezelf leren klok kijken en leren lezen zodat ik de tv-gids snapte!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je wilde onbewust journalist worden?
Tenminste nog één met een excuusquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben student, ik grijp elk excuus aan om even niet in de boeken te duiken.![]()
[..]
Ik zou het ook niet in mijn hoofd halen.
Student meldt!quote:
Ik wilde kunnen lezen omdat mijn neef (die is 2 jaar ouder) dat kon en ik wilde alles doen wat hij deedquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee! Ik wilde gewoon weten wanneer transformers op de t.v. kwam! Dus heb ik mezelf leren klok kijken en leren lezen zodat ik de tv-gids snapte!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee! Ik wilde gewoon weten wanneer transformers op de t.v. kwam! Dus heb ik mezelf leren klok kijken en leren lezen zodat ik de tv-gids snapte!
Ik bedenk televisieprogramma's voor mijn geld en daarvoor mag ik onbeperkt internetten om inspiratie op te doenquote:
Ik ook overigens.quote:
Wat denk je van een RL soap van SSBquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedenk televisieprogramma's voor mijn geld en daarvoor mag ik onbeperkt internetten om inspiratie op te doen
Wat wordt de volgende hit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedenk televisieprogramma's voor mijn geld en daarvoor mag ik onbeperkt internetten om inspiratie op te doen
Ja ja mevrouwtje droombaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |