Ik zie alleen maar plakkertjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
@Jap
Check die tepels dan
[ afbeelding ]
Dr duimen zijn inderdaad ook wel creepy
*Kuch* Presentatie *kuch* projectgroep *kuch* boze groepsleden *kuch*quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
Hoogstaande, maak het af. Kom op, zet je er toe. Kun je in ieder geval lekker slapen vannacht en hoef je niet zo op tijd weer op.
Alleen van die stickers.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je weet wel dat ze daar een pak aan heeft wat alles plat maakt he.
GVD, dit topic had DOWN PIET moeten hetenquote:
Ja maar straks mis ik iets.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat doe je zelfmoet je niet meer posten vanaf 295 dumbass.
Stiekem doet hij gewoon een lapohuntje a la phpmystylequote:Op dinsdag 17 november 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat doe je zelfmoet je niet meer posten vanaf 295 dumbass.
Niemand was boos hoor. Wil je m'n cijfers weten voor m'n tentamens?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar plakkertjes
[..]
*Kuch* Presentatie *kuch* projectgroep *kuch* boze groepsleden *kuch*
[..]
Alleen van die stickers.
Nee hoor, ik vind het irritant die topics maken omdat ik nooit leuke titels heb.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stiekem doet hij gewoon een lapohuntje a la phpmystyle
Zeer nice alhoewel die introductie toch wel beter kon lijkt me?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niemand was boos hoor. Wil je m'n cijfers weten voor m'n tentamens?
Introduction International Business: 5,0
International Management: 6,3
History of Management: 7,9
English 1: 8,1
Dat zeg ik toch "Downpiet"quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het irritant die topics maken omdat ik nooit leuke titels heb.
Joah, maar ik kan ook niet meteen alles perfect doen hequote:Op dinsdag 17 november 2009 00:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zeer nice alhoewel die introductie toch wel beter kon lijkt me?
Heb je dat andere cijfer ook al terug, van die case?
Er was maar één vriendin in dezelfde outfitquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:38 schreef reetveter het volgende:
BT haje pics van mooie chicks uit je klas met dezelfde outfit
Ik koop je vriendin dan wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:38 schreef reetveter het volgende:
BT haje pics van mooie chicks uit je klas met dezelfde outfit
Je had er toch zo een die een deel van je eindcijfer zou bepalen? Die nog nageken moest worden laatst.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, maar ik kan ook niet meteen alles perfect doen hedat zou te ver gaan.
En welke case? Ik maak er dagelijks duizenden
!
[..]
Er was maar één vriendin in dezelfde outfit!
Ja daar heb ik er heel veel vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je had er toch zo een die een deel van je eindcijfer zou bepalen? Die nog nageken moest worden laatst.
Dat zal hem dan wel zijn, denk ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar heb ik er heel veel vanm'n Final Exam Case misschien? Die ging over Google. Maar daar heb ik nog niets van terug
!
Morgen moet ik drie dingen voor Nederlands inleverenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb overigens vandaag wel een één gehaald, ik was totaaal vergeten iets te maken!
En die is zeker nog lelijk ook enzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, maar ik kan ook niet meteen alles perfect doen hedat zou te ver gaan.
En welke case? Ik maak er dagelijks duizenden
!
[..]
Er was maar één vriendin in dezelfde outfit!
Neequote:Op dinsdag 17 november 2009 00:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
En die is zeker nog lelijk ook enzo
Waarvoor meost je mijn naam wetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:52 schreef Japsnars het volgende:
Oke ik weet het goedgemaakt, reetveter maakt er ff eentje. Bt mag er ook eentje doen en de laatste doet devvie ofzo wel.
Voor die engelse chickquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarvoor meost je mijn naam weten?
Jij verslaapt je echt vaaaakquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:32 schreef Zotheid het volgende:
Kutzooi. Ik heb me verslapen voor mijn eerste college. Dus ik dacht, nou ja, kom ik een uur later, blijkt het college twee uur te duren. Kan ik een uur wachten.
Volgens de definitie inherent aan de 48 get kan bovenstaande quote nooit gelden in hetzelfde universum.quote:
Ik reis door het tijd-ruimte-continuüm direct door naar post 49.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Volgens de definitie inherent aan de 48 get kan bovenstaande quote nooit gelden in hetzelfde universum.
Ik verdedigde je blanke huidskleur, boy.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:13 schreef Lakitu het volgende:
En nu ben ik even weg. Kunnen jullie weer over me praten zoals vannacht![]()
Ja, ik lees terug
SC teruglezen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:13 schreef Lakitu het volgende:
En nu ben ik even weg. Kunnen jullie weer over me praten zoals vannacht![]()
Ja, ik lees terug
Jij hebt gister dus ook gewoon gedaan alsof het zondag was?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:06 schreef Broekpaling het volgende:
Het blijkt gewoon dinsdag te zijn. Ik was er heilig van overtuigd dat het maandag was.
quote:
aiquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik verdedigde je blanke huidskleur, boy.
Is dat je ma?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:22 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Wehhe, wat een geweldig beest.
waarom isquote:
Die vrouw er naast bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is een Angora konijn.
[ afbeelding ]
Oeh die ga ik later nemen.
Ik geloof eindelijk dat je geen Indo bent.quote:
Je hebt anders wel een beetje van haar weg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh, hahhahaha.![]()
NEE NATUURLIJK NIET.
Wat gaf de doorslag?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik geloof eindelijk dat je geen Indo bent.
Just checking.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh, hahhahaha.![]()
NEE NATUURLIJK NIET.
watquote:
Die ziet er niet Indo uit. Weet je nog, onze ruil.quote:
Ik heb op pokertime dus nog geen één fucking four of a kind gehad in een maand.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Net tijdens een heads up sit en go-tje twee keer een four of a kind gehad
Ik ging telkens vet slecht tot ik ineens kneitergoede handen kreeg, toen uiteraard keihard afgemaakt!
Ohhhh. Inderdaad ja, jij hebt die picca gewoon.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die ziet er niet Indo uit. Weet je nog, onze ruil.
Ik had er keilang niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohhhh. Inderdaad ja, jij hebt die picca gewoon.![]()
Waarom zat je me de hele tijd te fucken dan?
Ik was het ook vergeten ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had er keilang niet aan gedacht.Kwam niet bij me op.
Daarom speel ik ook niet op pokertimequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb op pokertime dus nog geen één fucking four of a kind gehad in een maand.
Kansen zijn kansen he.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daarom speel ik ook niet op pokertime
Betfair pokerquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kansen zijn kansen he.Waar zit je dan, bwin?
Werkt die ook met een no deposit bonus?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Betfair poker
Net alleen weer 9 dollar verloren
Is tegenwoordig ook maar 6 euro
Ik werd vrij lullig gerivered
Wel als je je via mij aanmeldt geloof ik, ik zal even kijkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Werkt die ook met een no deposit bonus?
Nee je moet minimaal 20 dollar storten!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel als je je via mij aanmeldt geloof ik, ik zal even kijken
Het was een 'Fuck school' party voor na de tentamens, en een vriendin en ik hadden beloofd als stoute schoolmeisjes te gaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:04 schreef Fascination het volgende:
Maar Bt, waarom was je als schoolmeisje uitgedost dan? Speciaal feestje? Ik ben nu overigens aan het studeren.Nou ja, sort of.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef Skylark. het volgende:
Wat vinden jullie van mijn inzending?
FOK! dierenproduct van het jaar!
Twilight. Ik snap het echt niet he.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Mijn zusje heeft kaartjes gewonnen voor de Twilight premiere maar ze mag niet gaan van mijn moeder
Ja ik heb het al gezien. Leuk man.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef Skylark. het volgende:
Repost zodat de rest hem ook kan zien voordat mods gaan haten.
Ik had het over jullie in het algemeen, vuil tuig. Daar zit toch zeker een kwartier in dat ik ook aan statistiek had kunnen besteden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik heb het al gezien. Leuk man.
Beter ga je FM spelen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had het over jullie in het algemeen, vuil tuig. Daar zit toch zeker een kwartier in dat ik ook aan statistiek had kunnen besteden.
Waarom dat niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Mijn zusje heeft kaartjes gewonnen voor de Twilight premiere maar ze mag niet gaan van mijn moeder
Ik welquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Twilight. Ik snap het echt niet he.
http://img130.imageshack.us/img130/2096/skylark.pngquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef Skylark. het volgende:
Repost zodat de rest hem ook kan zien voordat mods gaan haten.
Het is een Marathon met eerst deel 1 en aansluitend het nieuwe deel maar het probleem is dus dat het hele festijn pas om 22:00 begint dus zou ze ergens om half 3 in Amsterdam moeten worden opgehaaldquote:
Thanks, maar hij is heel klein?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://img130.imageshack.us/img130/2096/skylark.png
[..]
Het is een Marathon met eerst deel 1 en aansluitend het nieuwe deel maar het probleem is dus dat het hele festijn pas om 22:00 begint dus zou ze ergens om half 3 in Amsterdam moeten worden opgehaald
En ze heeft de volgende dag school om half negen.
Mijn vader heeft er minder problemen mee maar mijn moeder is het er echt totaal niet mee eens.
watquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ga afzeggen he. Vanavond smsen.
Beiden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
We staan bij dagcijfers onder elkaar. Je hebt 1 post meer dan mij.![]()
Toeval of lot?
Ga je dat morgen doen ?quote:
Netjes G. Je bent een eckte FM expertquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:24 schreef Otis2.0 het volgende:
OP DOELSALDO KAMPIOEN.
[ afbeelding ]
Nee vanavond ga ik smsen:quote:
Heb je niet 50 posts per pagina.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Ff posten op de nieuwe pagina
[ afbeelding ]
Oh ik dacht je gaat voetbaltraining afzeggen voor haarquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee vanavond ga ik smsen:
Hey. Ik ga eigenlijk al met een ander meisje en ik kan het niet maken om nu ook iets met jou te gaan doen. Ik had het misschien moeten zeggen.
Voetbal afzeggen voor haar. Laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Oh ik dacht je gaat voetbaltraining afzeggen voor haarMaare je gaat niet afzeggen swampi. Je doet het gewoon
!
Jonge chicken niet out man. Je weet toch niet eens meer hoe ze isquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Voetbal afzeggen voor haar. Laat me niet lachen.![]()
En ik moet wel want als ik ga dan breek ik haar hart omdat ik niet meer wil. En ik ben niet een hartendief.
Godverdomme hij staat al op deze paginaquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Ff posten op de nieuwe pagina
[ afbeelding ]
Opbokken. Ik kan het niet man. Ik breek haar hart, kan ik niet maken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge chicken niet out man. Je weet toch niet eens meer hoe ze is
Praat niet biggiequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Opbokken. Ik kan het niet man. Ik breek haar hart, kan ik niet maken.
Wat stond er in?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:34 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een PM met uitleg waarom m'n inzending niet OK was.
Blegh, imageshack en tinypic verkleinen hem automatisch.quote:
Pics van de inhoudquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:34 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een PM met uitleg waarom m'n inzending niet OK was.
Ik ben niet zoals jij dat ik voor elk kanker gedrocht valt van 1 meter 50.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Praat niet biggie
Wedden daarna zit je met vlinder in je buikje![]()
![]()
Fuck man, je bent m'n lang verloren Bosnische broerquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Opbokken. Ik kan het niet man. Ik breek haar hart, kan ik niet maken.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Oh ik dacht je gaat voetbaltraining afzeggen voor haarMaare je gaat niet afzeggen swampi. Je doet het gewoon
!
Ja gewoon dat het niet de bedoeling was en dat ze het op prijs stelde als ik hem niet meer postte en dat ik wel mee mag doen met een sabbelbot oid.quote:
Goede counter man.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:35 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben niet zoals jij dat ik voor elk kanker gedrocht valt van 1 meter 50.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:35 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben niet zoals jij dat ik voor elk kanker gedrocht valt van 1 meter 50.
Ja de avond zelf is leuk. Maar daarna als de buit binnen is, is het saai.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck man, je bent m'n lang verloren Bosnische broer. Ik had laatst ook weer een date, meteen weer spijt van gehad.
Same, als het te makkelijk is knap ik er op af. Ik snap ook niet waarom, maar het is zo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja de avond zelf is leuk. Maar daarna als de buit binnen is, is het saai.
Luxeprobleem.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Same, als het te makkelijk is knap ik er op af. Ik snap ook niet waarom, maar het is zo.
Dat is algemeen bekend.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Same, als het te makkelijk is knap ik er op af. Ik snap ook niet waarom, maar het is zo.
Ja, maar bij mij is dat ook als het eerst wel een beetje moeilijk is en daarna lukt het.quote:
Dat is omdat je onbewust wel weet dat je zo weer iemand kan krijgen. Dus je bent niet "afhankelijk" van 1 iemand.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij is dat ook als het eerst wel een beetje moeilijk is en daarna lukt het.
Ben je dat ooit wel dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat is omdat je onbewust wel weet dat je zo weer iemand kan krijgen. Dus je bent niet "afhankelijk" van 1 iemand.
Vast is ook goed hoor heb 3 jaar lang relatie gehad. Ik merk nu gewoon dat single zijn echt the bomb is als je er goed uit zien en beetje goed kan praten vandaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben je dat ooit wel dan?
Ik vind vast best pretttig
Ik vond single zijn niet zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Vast is ook goed hoor heb 3 jaar lang relatie gehad. Ik merk nu gewoon dat single zijn echt the bomb is als je er goed uit zien en beetje goed kan praten vandaar.
Klinkt als bindingsangstquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij is dat ook als het eerst wel een beetje moeilijk is en daarna lukt het.
Ik vind het inderdaad wel kloppen, maar het is nu zo'n hype om bindingsangst te hebben dus ik ontken.quote:
Alles is tegenwoordig een hype ontkennen dus ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad wel kloppen, maar het is nu zo'n hype om bindingsangst te hebben dus ik ontken.
Zeggen dat ontkennen een hype is is ook een hype.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Alles is tegenwoordig een hype ontkennen dus ook.
Dit is het precies. Als ik een geweldig meisje tegenkomt dan ga ik er zeker voor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bindingsangst is een fabeltje
Als je de juiste persoon tegenkomt, heb je dat niet.
Genoegen nemen met minder is gewoon niet je ding
Nee hoor. Bindingsangst is gewoon een hechtingsprobleem en dat bestaat zeker wel. Dan ben je gewoon bang om iemand te dicht bij te laten komen en als dat de juiste persoon is kan het nog steeds.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bindingsangst is een fabeltje
Als je de juiste persoon tegenkomt, heb je dat niet.
Genoegen nemen met minder is gewoon niet je ding
Iedereen heeft gebreken, als je er doorheen kan kijken he je de juiste te pakkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dit is het precies. Als ik een geweldig meisje tegenkomt dan ga ik er zeker voor.
Maar het probleem is wel tot nu toe heeft elk meisje een gebrek.
Die ene sma van 1.50 was wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dit is het precies. Als ik een geweldig meisje tegenkomt dan ga ik er zeker voor.
Ik heb er 2.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik zei: WE KRIJGEN EEN POESJE!!!
Veul interessanter
Dat kanker gedrocht?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die ene sma van 1.50 was wel lekker hoor.
O vast, maar het overgrote deel van de mensen die zeggen dat te hebben, hebben het dus niet, geloof ik niet in.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor. Bindingsangst is gewoon een hechtingsprobleem en dat bestaat zeker wel. Dan ben je gewoon bang om iemand te dicht bij te laten komen en als dat de juiste persoon is kan het nog steeds.
Eerlijk. Ik heb haar nooit echt goed gezien he dus ik weet het niet. Maar op verhalen afgaand zou ik wel geven.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die ene sma van 1.50 was wel lekker hoor.
Over wie hebben we het eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Eerlijk. Ik heb haar nooit echt goed gezien he dus ik weet het niet. Maar op verhalen afgaand zou ik wel geven.
Weer zwanger van een dochter?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik zei: WE KRIJGEN EEN POESJE!!!
Veul interessanter
Welke positie komt ze te spelen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
koffie. En we krijgen een kitten
Een lapjespoesje
Ado gaat haar vanavond halen ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak ook dan altijd van een klein ding een 'gebrek' waardoor ik het moet afbreken. Eén keer omdat ze een rode jas hadquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb aanspreekangstquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O vast, maar het overgrote deel van de mensen die zeggen dat te hebben, hebben het dus niet, geloof ik niet in.
En bang om iemand dichtbij te laten komen ben ik ook.
Dat vind ik nou wel heel erg overdrevenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik maak ook dan altijd van een klein ding een 'gebrek' waardoor ik het moet afbreken. Eén keer omdat ze een rode jas had. Dat was wel toen ik 16 was maar ik zag mezelf echt niet naast iemand met een rode jas lopen.
Je meisje toch. Tock?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Over wie hebben we het eigenlijk?
Hahaha. Ik snap het precies.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik maak ook dan altijd van een klein ding een 'gebrek' waardoor ik het moet afbreken. Eén keer omdat ze een rode jas had. Dat was wel toen ik 16 was maar ik zag mezelf echt niet naast iemand met een rode jas lopen.
Ze is 1.50?quote:
Zo'n beestquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Weer zwanger van een dochter?
Ik denk dat Ado wel stiekem gehoopt had op een jongetje.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Welke positie komt ze te spelen?Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is het gevoel er toch gewoon niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik niet, maar wel vertrouwensproblemenquote:
hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Maar het dan wel raar vinden dat ik lelijke namen ook afknappend vindquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hahaha. Ik snap het precies.![]()
Ik vond een meisje niks omdat ze een moedervlek had op haar rug. Dat ding was maar halve cm groot.
Ik heb toch gezegd dat ze lelijke naam had.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Maar het dan wel raar vinden dat ik lelijke namen ook afknappend vind
Ik knap nooit af op uiterlijkhedenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Maar het dan wel raar vinden dat ik lelijke namen ook afknappend vind
Hooi zij is heul niet 1.50. 1.60 ofzoiets.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ze langer is dan?
Ik neem mijn woorden gelijk terug.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hooi zij is heul niet 1.50. 1.60 ofzoiets.
Doe Sophie.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ze lelijke naam had.![]()
Daarom heet ze nu Ferrari.
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, maar wel vertrouwensproblemen
hoiNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan meestal niet zomaar op een meisje afstappen
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Als ze maar met elkaar overweg willen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij nu eerst 1 en dan over een tijdje (mei ofzo) een erbij
Je kan niet weer omschakelen. Volgende wordt Sophiequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doe Sophie.Heerlijk sexy die naam.
Ferrari?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ze lelijke naam had.![]()
Daarom heet ze nu Ferrari.
Dat dacht ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:16 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden gelijk terug.
Fuck man, waarom woon je in Heerenveen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hahaha. Ik snap het precies.![]()
Ik vond een meisje niks omdat ze een moedervlek had op haar rug. Dat ding was maar halve cm groot.
Vaak wel, zeker als ze nog klein zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ze maar met elkaar overweg willen.
Gaat meestal wel goed, en deze is dan ooknog redelijk jong he, dat scheeltquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ze maar met elkaar overweg willen.
Ik stap op iedereen af, dus mannen denken heel snel dat ze kans maken bij mijquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wij hebben er ook 2.
[..]
Nee
Maar ik kan meestal niet zomaar op een meisje afstappen
Omdat de meisjes het niet aankunnen als wij in een straal van 100 km bij elkaar in de buurt wonen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck man, waarom woon je in Heerenveen.
Mijn zusje dr kat heet Sophie en de lelijke vervelende ex van een vriend van me.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je kan niet weer omschakelen. Volgende wordt Sophie.
Aan de ene kant overlappen we dan, aan de andere kant kunnen we dan wingmannen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Omdat de meisjes het niet aankunnen als wij in een straal van 100 km bij elkaar in de buurt wonen.
Ik ook niet maar die jongen smelt weg bij die naam.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn zusje dr kat heet Sophie en de lelijke vervelende ex van een vriend van me.
Ik vind Sophie dan ook geen leuke naam
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn zusje dr kat heet Sophie en de lelijke vervelende ex van een vriend van me.
De meeste sophie's die ik ken zijn juist heel aardigquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zie van deze boi weet ik dat hij me voelt.quote:
Wat toevalligquote:
Die naam vind ik dan nou weer juist zum kotsenquote:
Goed, goed, goed, slecht.quote:
Kijk, nog beter.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sara, Sophie, Anna, Ilse , Maria.
Sofie schaar ik onder Sophiequote:
Maria doet me gelijk denken aan die ene.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sara, Sophie, Anna, Ilse , Maria.
quote:
Hoe zag die ene eruit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maria doet me gelijk denken aan die ene.
Ja daar moet je je van loskoppelen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maria doet me gelijk denken aan die ene.
Ik doe mijn best. Is wel moeilijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja daar moet je je van loskoppelen.
Jij bent echt bad jongen. En dat weet je. Omdat je hits maakt en hits brengt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vera, Anneloes, Christine vind ik ook mooi.
En ik weet dat dat ze raakt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij bent echt bad jongen. En dat weet je. Omdat je hits maakt en hits brengt.
Mij niet maar je RJ wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
En ik weet dat dat ze raakt.
Jaquote:
Huh, waar heb je het nu over?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
En Sophie associeer ik gewoon met een niet-leuk meisje en met een kat.
Ik vind Jasper en Bram ook leuk omdat ik jongens kende die zo heetten en die ik graag mocht.
Patricia vind ik niks omdat ik een Patricia kende die niet leuk was.
Logisch
Over t poesje en toen begon ik over namenquote:
Ja maar heb je het nou over een naam voor het poesje of gewoon over namen in het algemeen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Over t poesje en toen begon ik over namen
Overgangen zijn mijn specialiteit
Namen voor mensen, voor dieren ligt dat iets anders.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar heb je het nou over een naam voor het poesje of gewoon over namen in het algemeen?
Ik snap er niks meer van!
Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Namen voor mensen, voor dieren ligt dat iets anders.
Mijn hangbuikzwijntje heette Christine, zo zou ik een kind nooit noemen.
en we hebben een Jack en Dexter gehad, Nesha, Bowie, Durga, Bob, Dee.
Dat waren de katten
Neequote:
Ooh, ik wou vroeger altijd Sophie hetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Daar ging het hiervoor over, iemand vond Sophie een mooie naam en ik niet
Ik kende een stomme Sophie en een kat die zo heet, ik dus niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh, ik wou vroeger altijd Sophie heten
Ik vind David mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kende een stomme Sophie en een kat die zo heet, ik dus niet.
Ik wilde voor een evt derde Kindje Emma, of Anne. Mijn beste vriendin heeft haar dochter Emma genoemd omdat ze het toch ook wel heel mooi vond toen ik hem noemde. Een jongen was Bram of Jasper dus
Maar dat vond mn ex niet mooi, die wilde Izi
Uiteindelijk compromis, als het jongens waren geweest hadden ze Tim en Michel geheten
David is ook wel leukquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind David mooi
Ennnn, Robin voor een meisje!
Ik zou Gijs geheten hebben als ik een jongen zou zijn, ik ben dus echt blij dat ik een meisje ben geworden
Kakker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:10 schreef Zotheid het volgende:
Het ging vandaag over Anne-Claire en iedereen ging er weer vanuit dat ik dat wel een mooie naam vond.
HEULEMAAL NIET!quote:
Ja, ik zou er ook vanuit gaan dat jij echt alles met een streepje ertussen mooi zal vindenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:10 schreef Zotheid het volgende:
Het ging vandaag over Anne-Claire en iedereen ging er weer vanuit dat ik dat wel een mooie naam vond.
Oooh, Michael valt nog wel meequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
David is ook wel leuk
Robin niet, ik ken ook een joch dat Robin heet en die is computerverslaafd
Ik zou Michael geheten hebben
Klopt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zou er ook vanuit gaan dat jij echt alles met een streepje ertussen mooi zal vinden
Beetjequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zou Simone of Laura heten, dat vind ik wel mooie namen allebei.
Precies, die ex van je zus, die naam, wtf.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooh, Michael valt nog wel mee
Echt raar is dat, als je iemand kent met een naam die toevallig stom is dan denk je dat iedereen die zo heet een beetje zo is
Tenminste, dat doe ik
Wtf, over wie heb je het nou?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, die ex van je zus, die naam, wtf.
Mensen die andermans smaak niet respecteren.quote:
Smaak? We hadden het over de naam Anne-Fleurquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die andermans smaak niet respecteren.
M'n pa vroeg gisteren of ik nog hockeyde. Dat moet ik maar weer gaan doen.
Nu heb je het verpest.quote:
Ja dat ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, over wie heb je het nou?
OOOH, ja echt..
Als ik ooit een vriend krijg met zo'n naam..Pleaaase
Willemijn is ook een leuke naam.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nu heb je het verpest.
[..]
Ja dat ja.
[..]
Willemijn is ook een leuke naam.
Wat is er mis met de naam Anne-Fleur?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Smaak? We hadden het over de naam Anne-Fleur.
Ik sta overigens in het Noordhollands Dagblad met mijn ongezouten mening over hockeyers.![]()
"Anne-Fleur"quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is er mis met de naam Anne-Fleur?
Alles. En met Willemijn ook. Anne-Fleuren en Willemijnen zijn van die paardrij-meisjes met sproeten en een beugel die het lievelingetje van de juf zijn, alle school-opdrachten 3 weken te vroeg afhebben en nooit buiten spelen maar liever een boek gaan lezen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is er mis met de naam Anne-Fleur?
Maar ik heet Maartjequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alles. En met Willemijn ook. Anne-Fleuren en Willemijnen zijn van die paardrij-meisjes met sproeten en een beugel die het lievelingetje van de juf zijn, alle school-opdrachten 3 weken te vroeg afhebben en nooit buiten spelen maar liever een boek gaan lezen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Wisten jullie dat je kaarsvet uit een siergrindvloer kon halen door er met een strijkbout overheen te gaan?
Klinkt als een hechte band met je vader.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die andermans smaak niet respecteren.
M'n pa vroeg gisteren of ik nog hockeyde. Dat moet ik maar weer gaan doen.
Je bent mod?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt als een hechte band met je vader.
Nee, een dat blauwe kleurtje heb ik gewonnen bij een voorleeswedstrijd voor seniele bejaarden.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alles. En met Willemijn ook. Anne-Fleuren en Willemijnen zijn van die paardrij-meisjes met sproeten en een beugel die het lievelingetje van de juf zijn, alle school-opdrachten 3 weken te vroeg afhebben en nooit buiten spelen maar liever een boek gaan lezen.
Ja. Ik had er laatst over dat ik waarschijnlijk bij een hockeyvereniging in Den Haag wou gaan maar nu wacht ik waarschijnlijk toch maar tot ik weer in Leiden woon. Vandaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt als een hechte band met je vader.
Dat beweer ik ook niet. Er is echter wel iets mis met kinderen die niet buiten spelen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Stigmatiseren ftw!
Daarnaast is er niks mis met lezen. Evenals hockey, paardrijden, tennis en golf.
Bekende tactiek, dan zeg je straks van "Dan is Anne-Fleur toch leuker" en krijg ik mijn zin!quote:
Je speelt geen hockey?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Er is echter wel iets mis met kinderen die niet buiten spelen.
Wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Anne-Fleur of Willemijn heten betekent nog niet dat je niet buiten speelt.
Nietus!quote:
Ja, Laura is ook leuk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind Laura, Lisa, Eva en Iris bijvoorbeeld wel leuke namen.
Dat is toch alleen zo bij Gers?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |