Ik reis door het tijd-ruimte-continuüm direct door naar post 49.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Volgens de definitie inherent aan de 48 get kan bovenstaande quote nooit gelden in hetzelfde universum.
Ik verdedigde je blanke huidskleur, boy.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:13 schreef Lakitu het volgende:
En nu ben ik even weg. Kunnen jullie weer over me praten zoals vannacht![]()
Ja, ik lees terug
SC teruglezen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:13 schreef Lakitu het volgende:
En nu ben ik even weg. Kunnen jullie weer over me praten zoals vannacht![]()
Ja, ik lees terug
Jij hebt gister dus ook gewoon gedaan alsof het zondag was?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:06 schreef Broekpaling het volgende:
Het blijkt gewoon dinsdag te zijn. Ik was er heilig van overtuigd dat het maandag was.
quote:
aiquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik verdedigde je blanke huidskleur, boy.
Is dat je ma?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:22 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Wehhe, wat een geweldig beest.
waarom isquote:
Die vrouw er naast bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is een Angora konijn.
[ afbeelding ]
Oeh die ga ik later nemen.
Ik geloof eindelijk dat je geen Indo bent.quote:
Je hebt anders wel een beetje van haar weg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh, hahhahaha.![]()
NEE NATUURLIJK NIET.
Wat gaf de doorslag?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik geloof eindelijk dat je geen Indo bent.
Just checking.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh, hahhahaha.![]()
NEE NATUURLIJK NIET.
watquote:
Die ziet er niet Indo uit. Weet je nog, onze ruil.quote:
Ik heb op pokertime dus nog geen één fucking four of a kind gehad in een maand.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Net tijdens een heads up sit en go-tje twee keer een four of a kind gehad
Ik ging telkens vet slecht tot ik ineens kneitergoede handen kreeg, toen uiteraard keihard afgemaakt!
Ohhhh. Inderdaad ja, jij hebt die picca gewoon.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die ziet er niet Indo uit. Weet je nog, onze ruil.
Ik had er keilang niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohhhh. Inderdaad ja, jij hebt die picca gewoon.![]()
Waarom zat je me de hele tijd te fucken dan?
Ik was het ook vergeten ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had er keilang niet aan gedacht.Kwam niet bij me op.
Daarom speel ik ook niet op pokertimequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb op pokertime dus nog geen één fucking four of a kind gehad in een maand.
Kansen zijn kansen he.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daarom speel ik ook niet op pokertime
Betfair pokerquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kansen zijn kansen he.Waar zit je dan, bwin?
Werkt die ook met een no deposit bonus?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Betfair poker
Net alleen weer 9 dollar verloren
Is tegenwoordig ook maar 6 euro
Ik werd vrij lullig gerivered
Wel als je je via mij aanmeldt geloof ik, ik zal even kijkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Werkt die ook met een no deposit bonus?
Nee je moet minimaal 20 dollar storten!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel als je je via mij aanmeldt geloof ik, ik zal even kijken
Het was een 'Fuck school' party voor na de tentamens, en een vriendin en ik hadden beloofd als stoute schoolmeisjes te gaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:04 schreef Fascination het volgende:
Maar Bt, waarom was je als schoolmeisje uitgedost dan? Speciaal feestje? Ik ben nu overigens aan het studeren.Nou ja, sort of.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef Skylark. het volgende:
Wat vinden jullie van mijn inzending?
FOK! dierenproduct van het jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |