quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef Skylark. het volgende:
Wat vinden jullie van mijn inzending?
FOK! dierenproduct van het jaar!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef Skylark. het volgende:
Wat vinden jullie van mijn inzending?
Twilight. Ik snap het echt niet he.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Mijn zusje heeft kaartjes gewonnen voor de Twilight premiere maar ze mag niet gaan van mijn moeder
Ja ik heb het al gezien. Leuk man.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef Skylark. het volgende:
Repost zodat de rest hem ook kan zien voordat mods gaan haten.
Ik had het over jullie in het algemeen, vuil tuig. Daar zit toch zeker een kwartier in dat ik ook aan statistiek had kunnen besteden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik heb het al gezien. Leuk man.
Beter ga je FM spelen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had het over jullie in het algemeen, vuil tuig. Daar zit toch zeker een kwartier in dat ik ook aan statistiek had kunnen besteden.
Waarom dat niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Mijn zusje heeft kaartjes gewonnen voor de Twilight premiere maar ze mag niet gaan van mijn moeder
Ik welquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Twilight. Ik snap het echt niet he.
http://img130.imageshack.us/img130/2096/skylark.pngquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef Skylark. het volgende:
Repost zodat de rest hem ook kan zien voordat mods gaan haten.
Het is een Marathon met eerst deel 1 en aansluitend het nieuwe deel maar het probleem is dus dat het hele festijn pas om 22:00 begint dus zou ze ergens om half 3 in Amsterdam moeten worden opgehaaldquote:
Thanks, maar hij is heel klein?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://img130.imageshack.us/img130/2096/skylark.png
[..]
Het is een Marathon met eerst deel 1 en aansluitend het nieuwe deel maar het probleem is dus dat het hele festijn pas om 22:00 begint dus zou ze ergens om half 3 in Amsterdam moeten worden opgehaald
En ze heeft de volgende dag school om half negen.
Mijn vader heeft er minder problemen mee maar mijn moeder is het er echt totaal niet mee eens.
watquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ga afzeggen he. Vanavond smsen.
Beiden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
We staan bij dagcijfers onder elkaar. Je hebt 1 post meer dan mij.![]()
Toeval of lot?
Ga je dat morgen doen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |