Hoe zag die ene eruit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maria doet me gelijk denken aan die ene.
Ja daar moet je je van loskoppelen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maria doet me gelijk denken aan die ene.
Ik doe mijn best. Is wel moeilijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja daar moet je je van loskoppelen.
Jij bent echt bad jongen. En dat weet je. Omdat je hits maakt en hits brengt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vera, Anneloes, Christine vind ik ook mooi.
En ik weet dat dat ze raakt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij bent echt bad jongen. En dat weet je. Omdat je hits maakt en hits brengt.
Mij niet maar je RJ wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
En ik weet dat dat ze raakt.
Jaquote:
Huh, waar heb je het nu over?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
En Sophie associeer ik gewoon met een niet-leuk meisje en met een kat.
Ik vind Jasper en Bram ook leuk omdat ik jongens kende die zo heetten en die ik graag mocht.
Patricia vind ik niks omdat ik een Patricia kende die niet leuk was.
Logisch
Over t poesje en toen begon ik over namenquote:
Ja maar heb je het nou over een naam voor het poesje of gewoon over namen in het algemeen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Over t poesje en toen begon ik over namen
Overgangen zijn mijn specialiteit
Namen voor mensen, voor dieren ligt dat iets anders.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar heb je het nou over een naam voor het poesje of gewoon over namen in het algemeen?
Ik snap er niks meer van!
Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Namen voor mensen, voor dieren ligt dat iets anders.
Mijn hangbuikzwijntje heette Christine, zo zou ik een kind nooit noemen.
en we hebben een Jack en Dexter gehad, Nesha, Bowie, Durga, Bob, Dee.
Dat waren de katten
Neequote:
Ooh, ik wou vroeger altijd Sophie hetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Daar ging het hiervoor over, iemand vond Sophie een mooie naam en ik niet
Ik kende een stomme Sophie en een kat die zo heet, ik dus niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh, ik wou vroeger altijd Sophie heten
Ik vind David mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kende een stomme Sophie en een kat die zo heet, ik dus niet.
Ik wilde voor een evt derde Kindje Emma, of Anne. Mijn beste vriendin heeft haar dochter Emma genoemd omdat ze het toch ook wel heel mooi vond toen ik hem noemde. Een jongen was Bram of Jasper dus
Maar dat vond mn ex niet mooi, die wilde Izi
Uiteindelijk compromis, als het jongens waren geweest hadden ze Tim en Michel geheten
David is ook wel leukquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind David mooi
Ennnn, Robin voor een meisje!
Ik zou Gijs geheten hebben als ik een jongen zou zijn, ik ben dus echt blij dat ik een meisje ben geworden
Kakker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:10 schreef Zotheid het volgende:
Het ging vandaag over Anne-Claire en iedereen ging er weer vanuit dat ik dat wel een mooie naam vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |