Ik heb er 2.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik zei: WE KRIJGEN EEN POESJE!!!
Veul interessanter
Dat kanker gedrocht?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die ene sma van 1.50 was wel lekker hoor.
O vast, maar het overgrote deel van de mensen die zeggen dat te hebben, hebben het dus niet, geloof ik niet in.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor. Bindingsangst is gewoon een hechtingsprobleem en dat bestaat zeker wel. Dan ben je gewoon bang om iemand te dicht bij te laten komen en als dat de juiste persoon is kan het nog steeds.
Eerlijk. Ik heb haar nooit echt goed gezien he dus ik weet het niet. Maar op verhalen afgaand zou ik wel geven.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die ene sma van 1.50 was wel lekker hoor.
Over wie hebben we het eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Eerlijk. Ik heb haar nooit echt goed gezien he dus ik weet het niet. Maar op verhalen afgaand zou ik wel geven.
Weer zwanger van een dochter?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik zei: WE KRIJGEN EEN POESJE!!!
Veul interessanter
Welke positie komt ze te spelen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
koffie. En we krijgen een kitten
Een lapjespoesje
Ado gaat haar vanavond halen ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak ook dan altijd van een klein ding een 'gebrek' waardoor ik het moet afbreken. Eén keer omdat ze een rode jas hadquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dit is het precies. Als ik een geweldig meisje tegenkomt dan ga ik er zeker voor.
Maar het probleem is wel tot nu toe heeft elk meisje een gebrek.
Ik heb aanspreekangstquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O vast, maar het overgrote deel van de mensen die zeggen dat te hebben, hebben het dus niet, geloof ik niet in.
En bang om iemand dichtbij te laten komen ben ik ook.
Dat vind ik nou wel heel erg overdrevenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik maak ook dan altijd van een klein ding een 'gebrek' waardoor ik het moet afbreken. Eén keer omdat ze een rode jas had. Dat was wel toen ik 16 was maar ik zag mezelf echt niet naast iemand met een rode jas lopen.
Je meisje toch. Tock?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Over wie hebben we het eigenlijk?
Hahaha. Ik snap het precies.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik maak ook dan altijd van een klein ding een 'gebrek' waardoor ik het moet afbreken. Eén keer omdat ze een rode jas had. Dat was wel toen ik 16 was maar ik zag mezelf echt niet naast iemand met een rode jas lopen.
Ze is 1.50?quote:
Zo'n beestquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Weer zwanger van een dochter?
Ik denk dat Ado wel stiekem gehoopt had op een jongetje.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Welke positie komt ze te spelen?Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is het gevoel er toch gewoon niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik niet, maar wel vertrouwensproblemenquote:
hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Maar het dan wel raar vinden dat ik lelijke namen ook afknappend vindquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hahaha. Ik snap het precies.![]()
Ik vond een meisje niks omdat ze een moedervlek had op haar rug. Dat ding was maar halve cm groot.
Ik heb toch gezegd dat ze lelijke naam had.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Maar het dan wel raar vinden dat ik lelijke namen ook afknappend vind
Ik knap nooit af op uiterlijkhedenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Maar het dan wel raar vinden dat ik lelijke namen ook afknappend vind
Hooi zij is heul niet 1.50. 1.60 ofzoiets.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ze langer is dan?
Ik neem mijn woorden gelijk terug.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hooi zij is heul niet 1.50. 1.60 ofzoiets.
Doe Sophie.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ze lelijke naam had.![]()
Daarom heet ze nu Ferrari.
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, maar wel vertrouwensproblemen
hoiNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan meestal niet zomaar op een meisje afstappen
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Als ze maar met elkaar overweg willen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij nu eerst 1 en dan over een tijdje (mei ofzo) een erbij
Je kan niet weer omschakelen. Volgende wordt Sophiequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doe Sophie.Heerlijk sexy die naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |