Hangt af van vorige WK's enzo. Nederland presteert alleen tijdens kwalificaties en vriendschappelijke potjes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe dan, Nederland staat nog wel derde op de wereldranglijst
Dan verbaast het me alleen maar meer dat ze in pot 2 zittenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ze kijken naar de laatste 2 WK optredens.
2006 was matig en in 2002 waren we er niet eensquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan verbaast het me alleen maar meer dat ze in pot 2 zitten![]()
WK's alleen he. EK telt niet mee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan verbaast het me alleen maar meer dat ze in pot 2 zitten![]()
Ja, ik bedoel ook dat ze niet eens in pot 3 of 4 zittenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
WK's alleen he. EK telt niet mee.
Mijn fout.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ook dat ze niet eens in pot 3 of 4 zitten
Dat ziet er ergens een beetje evil uitquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, hoe vond je m'n outfit? Ik bekijk net de pics!
[ afbeelding ]
Goed zat! Ik ben de helft alweer vergeten ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, hoe vond je m'n outfit? Ik bekijk net de pics!
[ afbeelding ]
Je vergelijkt me met Megan Foxquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat ziet er ergens een beetje evil uit
Net alsof je die chick bent van Jennifer's Body
Op die foto wel, maar dan vooral op de manier waarop je op de foto staatquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je vergelijkt me met Megan Fox? Nu kan ik gelukkig sterven
!
Weetje wel wie haar speelt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat ziet er ergens een beetje evil uit
Net alsof je die chick bent van Jennifer's Body
Wekker zetten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Kankertjes, ik kan echt niet meer
Wat zal ik doen, nu afmaken en waarschijnlijk een niet zo'n goede analyse maken of morgen wat vroeger opstaan en hem dan gewoon afmaken, met de kans dat ik me verslaap?
Jammer van je duimen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je vergelijkt me met Megan Fox? Nu kan ik gelukkig sterven
!
Snellerrrquote:
Zeker waarquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Weetje wel wie haar speelt.Megan is te lekker man.
De beste helft:quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Goed zat! Ik ben de helft alweer vergeten ja.
Hogerquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De beste helft:
[ afbeelding ]
ZIE DIE DUIMEN DAN:quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker waar
Ze heeft wel pannenkoeken tepels tho'
En ze lijkt me kankerdom, maar dat is natuurlijk geen probleem
Look at those sharp knees.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker waar
Ze heeft wel pannenkoeken tepels tho'
En ze lijkt me kankerdom, maar dat is natuurlijk geen probleem
Boh ik vind het echt een kankermoeilijke beslissingquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
ZIE DIE DUIMEN DAN:
[ afbeelding ]
Geen reden J.quote:
Ik zou zelfs haar knieholtes neuken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Look at those sharp knees.![]()
Ik zou haar hard geven.
Whehe, wat heb je de rest van de avond nog gedaan dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De beste helft:
[ afbeelding ]
Dan ga je verder. Gewoon beetje fok beetje verslag beetje fappen. Gewoon normale routine zeg maar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boh ik vind het echt een kankermoeilijke beslissing
Heb al 229 woorden en krijg daar met inleiding nog makkelijk 100 woorden bij.
Zou betekenen dat ik nog 200 woorden over twee standpunten en een conclusie moet doen
Ze lijkt sowieso een beetje op een downer daar, maar goed.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
ZIE DIE DUIMEN DAN:
[ afbeelding ]
Party party party, nog even naar dat feestje (ik weet overigens niet meer waar ik je tegen kwamquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe, wat heb je de rest van de avond nog gedaan dan?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De beste helft:
[ afbeelding ]
Like you haven't tried.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou zelfs haar knieholtes neuken.
Schat dat zijn tepelstickersquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
@Jap
Check die tepels dan
[ afbeelding ]
Dr duimen zijn inderdaad ook wel creepy
Je weet wel dat ze daar een pak aan heeft wat alles plat maakt he.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
@Jap
Check die tepels dan
[ afbeelding ]
Dr duimen zijn inderdaad ook wel creepy
Nah ik stop er meequote:Op dinsdag 17 november 2009 00:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan ga je verder. Gewoon beetje fok beetje verslag beetje fappen. Gewoon normale routine zeg maar.
WHehhe, ik kan me dat niet eens herinnerrrrrrenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Party party party, nog even naar dat feestje (ik weet overigens niet meer waar ik je tegen kwamen dat laatste smsje was niet voor jou bedoeld) maarrrr daarna was ik nog de stad in
!
Nu je het zegt. Ik zie het.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schat dat zijn tepelstickers!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schat dat zijn tepelstickers!
Oja lol, dat zie ik nu pasquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je weet wel dat ze daar een pak aan heeft wat alles plat maakt he.
Ik ben zwakquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
Hoogstaande, maak het af. Kom op, zet je er toe. Kun je in ieder geval lekker slapen vannacht en hoef je niet zo op tijd weer op.
Niet fucken met het syndroom van down, hequote:Op dinsdag 17 november 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze lijkt sowieso een beetje op een downer daar, maar goed.
Mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
WHehhe, ik kan me dat niet eens herinnerrrrrrenIk was echt compleet van de kaart
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |