Nou. Jij de beker zeg.quote:Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Na 25 wedstrijden sta ik gedeeld 1e samen met Ajax. PSV volgt op gepaste afstand met 11 punten minder. Laat de strijd om het kampioenschap maar losbarsten.
Nicequote:Op maandag 16 november 2009 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Yea, ik heb tot nu toe allemaal voldoendes voor mn toetsen
Yeaa, ik ben er zoo blij meequote:
Ik niet, wederomquote:Op maandag 16 november 2009 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Yea, ik heb tot nu toe allemaal voldoendes voor mn toetsen
Nou, jij de schaal hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja. En het kampioenschap wil ik ook.
Moeten ze dan niet eerst gaan poten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:07 schreef S.Seagal het volgende:
Dit worden de poten voor het wk.
De potindeling voor de loting van het WK
Pot 1: Zuid-Afrika, Brazilië, Spanje, Italië, Duitsland, Argentinië, Engeland, Frankrijk*
Pot 2: Nederland, Portugal/Bosnië-Herzegovina, Rusland/Slovenië, Zwitserland, Griekenland/Oekraïne, Servië, Denemarken, Slowakije
Pot 3: Ivoorkust, Ghana, Kameroen, Nigeria, Egypte/Algerije, Paraguay, Chili, Uruguay/Costa Rica
Pot 4: Japan, Zuid-Korea, Noord-Korea, Australië, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten, Mexico, Honduras
Doe maar zo:quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:07 schreef S.Seagal het volgende:
Pot 1: Zuid-Afrika, Brazilië, Spanje, Italië, Duitsland, Argentinië, Engeland, Frankrijk*
Pot 2: Nederland, Portugal/Bosnië-Herzegovina, Rusland/Slovenië, Zwitserland, Griekenland/Oekraïne, Servië, Denemarken, Slowakije
Pot 3: Ivoorkust, Ghana, Kameroen, Nigeria, Egypte/Algerije, Paraguay, Chili, Uruguay/Costa Rica
Pot 4: Japan, Zuid-Korea, Noord-Korea, Australië, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten, Mexico, Honduras
Nice, how come?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
I have many friends from different countries. From Australia till the States.
toquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
I have many friends from different countries. From Australia till the States.
Nee zo:quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Doe maar zo:
Brazilie
Nederland
Chili
Nieuw Zeeland
Hoe dan, Nederland staat nog wel derde op de wereldranglijstquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:07 schreef S.Seagal het volgende:
Ze kijken naar de laatste 2 WK optredens.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe dan, Nederland staat nog wel derde op de wereldranglijst
Hangt af van vorige WK's enzo. Nederland presteert alleen tijdens kwalificaties en vriendschappelijke potjes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe dan, Nederland staat nog wel derde op de wereldranglijst
Dan verbaast het me alleen maar meer dat ze in pot 2 zittenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ze kijken naar de laatste 2 WK optredens.
2006 was matig en in 2002 waren we er niet eensquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan verbaast het me alleen maar meer dat ze in pot 2 zitten![]()
WK's alleen he. EK telt niet mee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan verbaast het me alleen maar meer dat ze in pot 2 zitten![]()
Ja, ik bedoel ook dat ze niet eens in pot 3 of 4 zittenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
WK's alleen he. EK telt niet mee.
Mijn fout.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ook dat ze niet eens in pot 3 of 4 zitten
Dat ziet er ergens een beetje evil uitquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, hoe vond je m'n outfit? Ik bekijk net de pics!
[ afbeelding ]
Goed zat! Ik ben de helft alweer vergeten ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, hoe vond je m'n outfit? Ik bekijk net de pics!
[ afbeelding ]
Je vergelijkt me met Megan Foxquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat ziet er ergens een beetje evil uit
Net alsof je die chick bent van Jennifer's Body
Op die foto wel, maar dan vooral op de manier waarop je op de foto staatquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je vergelijkt me met Megan Fox? Nu kan ik gelukkig sterven
!
Weetje wel wie haar speelt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat ziet er ergens een beetje evil uit
Net alsof je die chick bent van Jennifer's Body
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |