Ik wilde haar vertellen dat ik inktvissen verkoop en vragen of ze interesse had in een paar unieke exemplaren.quote:Op maandag 16 november 2009 23:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Zou ze erin trappen als ik zeg dat ik spreek namens een lingeriemodellenbureau?
Regens zijn regenerated players. Spelers die door het spel zelf worden aangemaakt en opduiken in jeugdopleidingen. Dit om te voorkomen dat na 20 jaar iedereen is gestoptquote:
En nu raakt Senna geblesseerd, hopelijk niet voor al te lang.quote:
Ze ziet er alles behalve slim uit. En haar facebook berichten al helemaal nietquote:Op maandag 16 november 2009 23:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Zou ze erin trappen als ik zeg dat ik spreek namens een lingeriemodellenbureau?
quote:Chelsea Russell wishes people wouldd leave her alone n stay out her business YGMM!!!
quote:Chelsea Russell Chillinnn watchiinn xfactor ... Tha fuckin shitheadd twins bettaah go man!Gisteren om 21:06 via Mobile Web · Reactie · Vind ik leuk
Zomaar een greep.quote:Chelsea Russell BAD FUCKIN MOOD!! HATE LET DOWNS!!12 november om 20:27 · Reactie · Vind ik leuk
Die kankerlaaiers scoorde nog 1-1 in de 85e minuut maar Ronaldo knapte dat karweitje gelukkig op.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze ziet er alles behalve slim uit. En haar facebook berichten al helemaal niet
[..]
[..]
[..]
Zomaar een greep.
Ik sta na 25 minuten 0-2 voor. Zakelijk nigga.quote:Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die kankerlaaiers scoorde nog 1-1 in de 85e minuut maar Ronaldo knapte dat karweitje gelukkig op.
Heeft ie al basis afgedwongen?quote:Op maandag 16 november 2009 23:47 schreef Otis2.0 het volgende:
De afstandsschoten van die AndréWat een baas.
GEEEEEEEEEEEEEEEEERSquote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Otis2.0 het volgende:
FC Oss uit, altijd lastig.
Zelfde probleem hier. Die gebruiken ander programma ben nu naam kwijt.quote:Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken wat chicks uit Amerika maar die hebben geen MSN daar.
ICQ?quote:Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Die gebruiken ander programma ben nu naam kwijt.
Hij moet nu even omdat de andere twee opties geblesseerd zijn. En hij schaadt mijn vertrouwen niet. En aangezien één van de twee andere opties in de belangstelling staat van Fiorentina en Sevilla, is dit een goede zaak.quote:
Jawelquote:Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken wat chicks uit Amerika maar die hebben geen MSN daar.
IMquote:Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Die gebruiken ander programma ben nu naam kwijt.
Nou. Jij de beker zeg.quote:Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Na 25 wedstrijden sta ik gedeeld 1e samen met Ajax. PSV volgt op gepaste afstand met 11 punten minder. Laat de strijd om het kampioenschap maar losbarsten.
Nicequote:Op maandag 16 november 2009 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Yea, ik heb tot nu toe allemaal voldoendes voor mn toetsen
Yeaa, ik ben er zoo blij meequote:
Ik niet, wederomquote:Op maandag 16 november 2009 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Yea, ik heb tot nu toe allemaal voldoendes voor mn toetsen
Nou, jij de schaal hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja. En het kampioenschap wil ik ook.
Moeten ze dan niet eerst gaan poten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:07 schreef S.Seagal het volgende:
Dit worden de poten voor het wk.
De potindeling voor de loting van het WK
Pot 1: Zuid-Afrika, Brazilië, Spanje, Italië, Duitsland, Argentinië, Engeland, Frankrijk*
Pot 2: Nederland, Portugal/Bosnië-Herzegovina, Rusland/Slovenië, Zwitserland, Griekenland/Oekraïne, Servië, Denemarken, Slowakije
Pot 3: Ivoorkust, Ghana, Kameroen, Nigeria, Egypte/Algerije, Paraguay, Chili, Uruguay/Costa Rica
Pot 4: Japan, Zuid-Korea, Noord-Korea, Australië, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten, Mexico, Honduras
Doe maar zo:quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:07 schreef S.Seagal het volgende:
Pot 1: Zuid-Afrika, Brazilië, Spanje, Italië, Duitsland, Argentinië, Engeland, Frankrijk*
Pot 2: Nederland, Portugal/Bosnië-Herzegovina, Rusland/Slovenië, Zwitserland, Griekenland/Oekraïne, Servië, Denemarken, Slowakije
Pot 3: Ivoorkust, Ghana, Kameroen, Nigeria, Egypte/Algerije, Paraguay, Chili, Uruguay/Costa Rica
Pot 4: Japan, Zuid-Korea, Noord-Korea, Australië, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten, Mexico, Honduras
Nice, how come?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
I have many friends from different countries. From Australia till the States.
toquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
I have many friends from different countries. From Australia till the States.
Nee zo:quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Doe maar zo:
Brazilie
Nederland
Chili
Nieuw Zeeland
Hoe dan, Nederland staat nog wel derde op de wereldranglijstquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:07 schreef S.Seagal het volgende:
Ze kijken naar de laatste 2 WK optredens.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe dan, Nederland staat nog wel derde op de wereldranglijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |