Ik wilde haar vertellen dat ik inktvissen verkoop en vragen of ze interesse had in een paar unieke exemplaren.quote:Op maandag 16 november 2009 23:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Zou ze erin trappen als ik zeg dat ik spreek namens een lingeriemodellenbureau?
Regens zijn regenerated players. Spelers die door het spel zelf worden aangemaakt en opduiken in jeugdopleidingen. Dit om te voorkomen dat na 20 jaar iedereen is gestoptquote:
En nu raakt Senna geblesseerd, hopelijk niet voor al te lang.quote:
Ze ziet er alles behalve slim uit. En haar facebook berichten al helemaal nietquote:Op maandag 16 november 2009 23:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Zou ze erin trappen als ik zeg dat ik spreek namens een lingeriemodellenbureau?
quote:Chelsea Russell wishes people wouldd leave her alone n stay out her business YGMM!!!
quote:Chelsea Russell Chillinnn watchiinn xfactor ... Tha fuckin shitheadd twins bettaah go man!Gisteren om 21:06 via Mobile Web · Reactie · Vind ik leuk
Zomaar een greep.quote:Chelsea Russell BAD FUCKIN MOOD!! HATE LET DOWNS!!12 november om 20:27 · Reactie · Vind ik leuk
Die kankerlaaiers scoorde nog 1-1 in de 85e minuut maar Ronaldo knapte dat karweitje gelukkig op.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze ziet er alles behalve slim uit. En haar facebook berichten al helemaal niet
[..]
[..]
[..]
Zomaar een greep.
Ik sta na 25 minuten 0-2 voor. Zakelijk nigga.quote:Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die kankerlaaiers scoorde nog 1-1 in de 85e minuut maar Ronaldo knapte dat karweitje gelukkig op.
Heeft ie al basis afgedwongen?quote:Op maandag 16 november 2009 23:47 schreef Otis2.0 het volgende:
De afstandsschoten van die AndréWat een baas.
GEEEEEEEEEEEEEEEEERSquote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Otis2.0 het volgende:
FC Oss uit, altijd lastig.
Zelfde probleem hier. Die gebruiken ander programma ben nu naam kwijt.quote:Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken wat chicks uit Amerika maar die hebben geen MSN daar.
ICQ?quote:Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Die gebruiken ander programma ben nu naam kwijt.
Hij moet nu even omdat de andere twee opties geblesseerd zijn. En hij schaadt mijn vertrouwen niet. En aangezien één van de twee andere opties in de belangstelling staat van Fiorentina en Sevilla, is dit een goede zaak.quote:
Jawelquote:Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken wat chicks uit Amerika maar die hebben geen MSN daar.
IMquote:Op maandag 16 november 2009 23:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Die gebruiken ander programma ben nu naam kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |