Nou. Jij de beker zeg.quote:Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Na 25 wedstrijden sta ik gedeeld 1e samen met Ajax. PSV volgt op gepaste afstand met 11 punten minder. Laat de strijd om het kampioenschap maar losbarsten.
Nicequote:Op maandag 16 november 2009 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Yea, ik heb tot nu toe allemaal voldoendes voor mn toetsen
Yeaa, ik ben er zoo blij meequote:
Ik niet, wederomquote:Op maandag 16 november 2009 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Yea, ik heb tot nu toe allemaal voldoendes voor mn toetsen
Nou, jij de schaal hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja. En het kampioenschap wil ik ook.
Moeten ze dan niet eerst gaan poten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:07 schreef S.Seagal het volgende:
Dit worden de poten voor het wk.
De potindeling voor de loting van het WK
Pot 1: Zuid-Afrika, Brazilië, Spanje, Italië, Duitsland, Argentinië, Engeland, Frankrijk*
Pot 2: Nederland, Portugal/Bosnië-Herzegovina, Rusland/Slovenië, Zwitserland, Griekenland/Oekraïne, Servië, Denemarken, Slowakije
Pot 3: Ivoorkust, Ghana, Kameroen, Nigeria, Egypte/Algerije, Paraguay, Chili, Uruguay/Costa Rica
Pot 4: Japan, Zuid-Korea, Noord-Korea, Australië, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten, Mexico, Honduras
Doe maar zo:quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:07 schreef S.Seagal het volgende:
Pot 1: Zuid-Afrika, Brazilië, Spanje, Italië, Duitsland, Argentinië, Engeland, Frankrijk*
Pot 2: Nederland, Portugal/Bosnië-Herzegovina, Rusland/Slovenië, Zwitserland, Griekenland/Oekraïne, Servië, Denemarken, Slowakije
Pot 3: Ivoorkust, Ghana, Kameroen, Nigeria, Egypte/Algerije, Paraguay, Chili, Uruguay/Costa Rica
Pot 4: Japan, Zuid-Korea, Noord-Korea, Australië, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten, Mexico, Honduras
Nice, how come?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
I have many friends from different countries. From Australia till the States.
toquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
I have many friends from different countries. From Australia till the States.
Nee zo:quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Doe maar zo:
Brazilie
Nederland
Chili
Nieuw Zeeland
Hoe dan, Nederland staat nog wel derde op de wereldranglijstquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:07 schreef S.Seagal het volgende:
Ze kijken naar de laatste 2 WK optredens.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe dan, Nederland staat nog wel derde op de wereldranglijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |